"Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory": wodny tor wyzwań oraz wspinaczka
Przed nami kolejna ekscytująca dawka sportowego wycisku w programie "Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory"! Mistrzowie i mistrzynie z różnych sportowych galaktyk znów staną do rywalizacji, a ich siła, spryt i determinacja zostaną wystawione na próbę. W drugim odcinku czekają na nich dwa wymagające wyzwania: wodny tor przeszkód oraz wspinaczka. Po ich zakończeniu dwóch uczestników z najmniejszą liczbą punktów zmierzy się w emocjonującym pojedynku, który zdecyduje, kto opuści program.
Rano mistrzowie i mistrzynie spędzają czas przy basenie, gdzie rozmowy o nadchodzących wyzwaniach stają się głównym tematem poranka. Iga, Adam i Kuba nie ukrywają niepokoju przed wodnymi konkurencjami, choć jeszcze nie wiedzą co ich czeka. Ich obawy nie pozostają niezauważone przez innych uczestników. Damian, doskonały pływak, postanawia podzielić się swoimi wskazówkami, licząc, że jego porady pomogą pozostałym. Jak wpłynie to na ich wyniki, przekonamy się już podczas pierwszego wyzwania tego odcinka.
Wodny tor przeszkód
W tej konkurencji uczestnicy zmierzą się z żywiołem wody. Będą musieli pływać, nurkować, ale także wykazać się sprytem i przemyślaną strategią. Celem jest wyłowienie worka przymocowanego do boi, który zawiera szczeble do drabiny. Na jej szczycie znajduje się klucz otwierający skrzynię spoczywającą na brzegu, w której czekają klocki. Uczestnicy muszą ułożyć je zgodnie z wzorem, który znajduje się… dwa metry pod wodą, przy bojach. Wygra ten, kto najszybciej wykona zadanie. Dla niektórych ta konkurencja będzie prawdziwym wodnym koszmarem.
Rywalizacja to jednak nie wszystko – czas regeneracji również odgrywa ważną rolę. Lokalny bazar staje się idealnym miejscem, by zdobyć produkty na wspólnego grilla, dając uczestnikom chwilę wytchnienia przed kolejnym wyzwaniem.
Wspinaczka
Popołudniu mistrzowie staną do rywalizacji na ścianie wspinaczkowej. Zasady są proste: kto najszybciej pokona ściankę i zbierze sześć znaczników, ten wygrywa. Każde odpadnięcie od ściany skutkuje dyskwalifikacją. Trudności na ściance nie ominą wielu uczestników – jedna osoba szczególnie odczuje to na własnej skórze.
Pojedynek o świcie
Do tego wyzwania staną dwie osoby z najmniejszą liczbą punktów. Liczy się tu spryt i refleks. Uczestnicy muszą przerzucić wypełnioną wodą szklaną kulę na drugą stronę ściany. Kluczem do sukcesu jest precyzyjny rzut i pewność chwytu – każdy błąd oznacza przegraną. Jeśli kula rozbije się poza ustalonymi granicami, przegrywa ten, kto ją rzucał. Jeżeli kula spadnie na ziemię w granicach pola gry, przegrywa ten, kto jej nie złapał. Każdy błąd oznacza powrót do domu.
Kto przetrwa, a kto pożegna się z programem? Odpowiedź poznamy już 22 stycznia w TVN!