Connect with us

Biznes

„Porcja DobreGO!”, czyli wartościowe posiłki na każdą porę dnia od Żabki

Published

on

art. sponsorowany

Wiele osób nadal ma przeświadczenie, że dobre i smaczne jedzenie musi być czasochłonne i skomplikowane – szczególnie w dzisiejszych, zabieganych czasach. Codzienne obowiązki, praca, szkoła czy inne zobowiązania pozostawiają niewiele miejsca na przygotowywanie pełnowartościowych posiłków. Odpowiedzią na ten problem jest program „Porcja DobreGO!” od Żabki. Od teraz, nie musimy liczyć spożywanych kalorii, zastanawiać się nad odpowiedną zawartością białka czy błonnika – bo Żabka już to zrobiła. Bogate portfolio marek własnych zapewnia klientom łatwy dostęp do produktów z optymalnym składem. Wszystko przy współpracy z wykwalifikowaną dietetyczką.

Sklepy Żabka odwiedza codziennie ok. 3 mln klientów. Często w trakcie przerwy w pracy czy między zajęciami. Poszukują oni szybkich, smacznych i zdrowych rozwiązań na co dzień, które nie wymagają od nich dodatkowego wysiłku. Dzięki programowi „Porcja DobreGO!” stworzenie pełnego jadłospisu jest niezwykle proste – od śniadania, poprzez obiad, na kolacji i przekąskach kończąc. Wszystko przy utrzymaniu optymalnego składu, nad czym czuwa dietetyk. Inicjatywa jest następstwem nowego podejścia do dobrego żywienia, które sieć zdefiniowała w 2022 r. Po pandemii i w obliczu rosnącej inflacji coraz mniej osób decyduje się „jeść w restauracjach”, wzrasta więc popularność dań gotowych. Według badań własnych marki [1], kupuje je aż 70% dorosłych Polaków. Żabka oferuje więc rozwiązanie, dzięki któremu zadbasz o swoje zdrowie, a przy okazji zaoszczędzisz czas i pieniądze. Pełnowartościowe posiłki na wyciągnięcie ręki, przygotowane na każdą okazję i dostosowane do każdego stylu życia – wystarczy cieszyć się ich smakiem.

Advertisement

Smacznie i na każdą okazję

Dania i przekąski oznaczone specjalną naklejką „Porcja DobreGO!”, wyselekcjonowane spośród oferty marek własnych, wyróżniają się najwyższą jakością we wszystkich aspektach. Każdy produkt objęty programem jest starannie dobierany, uwzględniając wiedzę dietetyka oraz różnorodne nawyki konsumentów – tak, aby jak najbardziej ułatwić dostęp do dobrych, zbilansowanych posiłków. W misję dobrego żywienia wpisują się też same porcje produktu, które pod względem objętości i składu stanowią pełnowartościowy posiłek na każdą okazję. W taki sposób dostęp do dobrego pożywienia i zmiana diety na własnych zasadach z siecią Żabka stają się niezwykle proste.

W Żabce wychodzimy z założenia, że dobre jedzenie powinno być dostępne dla każdego – bez względu na styl życia. Codzienne zobowiązania nie powinny stać na przeszkodzie w dbaniu o posiłki z optymalnym składem. Bywa to szczególnie problematyczne w obliczu szybkiego tempa życia. Dlatego stworzyliśmy program >>Porcja DobreGO!<< – rozwiązanie, które umożliwia naszym klientom łatwy dostęp do dań gotowych i przekąsek, które mogą dowolnie wpisywać w swój harmonogram dnia. Specjalnie wyselekcjonowane produkty sprawdzą się zarówno jako śniadanie, rodzinny obiad, jak i lunch w pracy. W sklepach Żabka każdy znajdzie coś dla siebie i odciąży się od długotrwałego procesu planowania i przygotowywania diety” – mówi Joanna Kasowska, dyrektor Jakości i Standardów Zarządzania Żywnością Grupy Żabka.

Dobry skład, dobry smak – po prostu „Porcja DobreGO!”

Advertisement

Żabka konsekwentne dąży do rozwoju segmentu marek własnych. Współpracuje w tym zakresie zarówno z największymi dostawcami składników oraz gotowych produktów, jak i z małymi lokalnymi producentami. Czuwa nad składnikami, recepturami i procesem produkcji. „Porcja DobreGO!” jest kolejnym krokiem tej strategii – oferta programu obejmuje produkty ze wszystkich marek własnych dostępnych w sieci Żabka, m.in. Plant Hunter, Szamamm, Tomcio Paluch czy Dobra Karma.

Większość z nas ma świadomość, że racjonalne odżywianie ma wpływ na nasze zdrowie, kondycję i samopoczucie. Z jednej strony staramy się słuchać rad dietetyków, ekspertów i specjalistów, ale każda kolejna wskazówka wprowadza nas w jeszcze większy zamęt informacyjny – nie wiemy do końca, jakie produkty wybierać przy sklepowej półce, jak na ich bazie przygotowywać smaczne posiłki i jak komponować codzienny jadłospis, aby dostarczyć wszystkich niezbędnych składników odżywczych – mówi Agnieszka Piskała-Topczewska, dietetyczka, kierowniczka Dobrego Żywienia w Grupie Żabka. – Dlatego sieć Żabka dobre żywienie czyni zdecydowanie łatwiejszym. W naszym asortymencie marek własnych znajdziemy produkty, w których smacznie i zdrowo nie są w opozycji, to my zadbaliśmy o najlepszą jakość składników, o ich odpowiednie proporcje w gotowych posiłkach, walory odżywcze i zdrowotne, których coraz częściej oczekujemy od gotowych produktów. Mimo że jesteśmy różni, lubimy różne smaki, mamy inne nawyki i przekonania żywieniowe, to dziś Żabka łączy wszystkich przy jednym stole wspólnym mianownikiem, jakim jest >>Porcja DobreGO!<<” – dodaje.

Wraz z trwaniem programu, w sklepach Żabka będzie pojawiać się coraz więcej produktów z oznaczeniem „Porcja DobreGO!”. Kluczem do ich wyboru jest system Nutri-Score, który znajduje się na 100% produktów marek własnych. Komunikuje on profil żywieniowy posiłku i jest doskonałą nawigacją do intuicyjnego balansowania codziennego jadłospisu. Posiłki i przekąski ze specjalną naklejką posiadają najwyższe możliwe noty, czyli Nutri-Score A i B. Wśród obecnie dostępnych opcji, dla osób poszukujących szybkiego śniadania idealnie sprawdzi się kanapka Tomcio Paluch z porem i jajkiem w dwóch odsłonach – gotowanym oraz w formie pasty. Z kolei w porę lunchową warto postawić na sycące i aromatyczne zupy Szamamm, np. krem pomidorowy ze śmietanką czy barszcz ukraiński. Niezależnie od tego, czy ktoś preferuje lekkie potrawy wegetariańskie czy może posiłki mięsne, w ofercie znajdzie gotowe dania główne – sałatkę cezar lub makaronową z soczystym kurczakiem, a także z falafelem od marki Dobra Karma. Dla fanów bardziej klasycznych pozycji sprawdzą się natomiast tradycyjne pierogi ruskie Szamamm. Całość dopełniają przekąski w postaci orzechów nerkowca i migdałów „HAPS!”.

Inicjatywa rozpoczęła się 5.07 od akcji „Spróbuj DobreGO!” i potrwa do 29.08 br., towarzyszy jej szeroko zakrojona kampania 360 stopni. Aby łatwiej było rozpoznać klientom obecne w programie dania i przekąski, wybrane z nich oznaczone są specjalną naklejką. Dla posiadaczy aplikacji mobilnej Żappka produkty są dostępne w promocyjnej cenie o ponad 25% taniej.

Advertisement

Dobre żywienie w każdym aspekcie, na każdą okazję i styl życia – to właśnie „Porcja DobreGO!”.

Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2022: https://zabkagroup.com/pl/nasza-odpowiedzialnosc/

Advertisement
Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Biznes

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Published

on

By

1. Velo Bank

art. sponsorowany

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy noclegów, atrakcji do zwiedzania i nieustannie odświeżamy prognozy pogody. W wirze przygotowań łatwo zapomnieć o biletach na komunikację, sprawdzeniu opłat za autostrady czy wymianie walut. Odpowiedź na te wszystkie majówkowe wyzwania ma VeloBank. W swojej aplikacji mobilnej dostarcza usługi, które wiosenny wypoczynek uczynią bezpiecznym i wygodnym.

Już dawno kalendarz nie był tak łaskawy, jak wokół tegorocznej majówki. Tylko kilka dni urlopu dzieli nas od długiego odpoczynku. Udana podróż to zawsze dużo przygotowań i szereg spraw, o których łatwo zapomnieć. Na szczęście klienci VeloBanku nie muszą się tym martwić. Wszystko czego potrzebują, aby ruszyć w drogę, znajdą w aplikacji mobilnej swojego banku.

Advertisement

Od zawsze pielęgnujemy w DNA naszej marki skupienie na nowoczesności i wygodzie klientów. Nasza aplikacja to idealny towarzysz podróży, wypełniony dodatkami, które sprawią, że nasza podróż będzie wygodniejsza. Mamy w niej funkcjonalności zwiększające bezpieczeństwo i komfort w trakcie zbliżającej się majówki. Są to wygodne płatności, ale też możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej, opłacenia parkingu, autostrady w Polsce i za granicą, a nawet zaopatrzenia się w najpopularniejsze waluty potrzebne do dalszych podróży. Pozostaje tylko trzymać kciuki, by pogoda w pierwszych dniach maja dopisała” – podkreśla Marta Dałkiewicz, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.

Dla wszystkich, którzy wybrali na majówkę bliższe kierunki podróży VeloBank ma w aplikacji funkcjonalność umożliwiającą szybki zakup biletów komunikacji w polskich miastach. Można nabyć je przed zalogowaniem do aplikacji, a ich ceny będą identyczne, jak w biletomacie czy kiosku. Wygodny proces umożliwia kupno nawet po tym, kiedy wsiądziemy do autobusu czy tramwaju. Dla podróżujących samochodem nieocenionym wsparciem będzie możliwość bezgotówkowej płatności za parkingi. Nie trzeba już, będąc w podróży po Polsce, szukać parkometrów i rozmieniać gotówkę. Funkcja start/stop sprawi, że nie będziemy musieli deklarować długości naszego postoju. Kiedy przyjdzie nam przemieszczać się głównymi szlakami komunikacyjnymi, z pomocą przyjdzie system automatycznych płatności za autostrady. Tzw. videotolling, czyli sczytywanie tablic rejestracyjnych przez kamery, umożliwi przejazd przez bramki na płatnych odcinkach dróg, bez konieczności postoju przy kasie.

Aplikacja VeloBanku pomoże nam również za granicą. Każdy, kto korzysta z funkcji płatności za autostrady łatwo może kupić E-Winiety na płatne drogi za granicą. W tym wypadku wizytę na stacji czy w sklepie oraz naklejanie winiety na szybę, dzięki VeloBankowi zamienimy na szybsze i wygodniejsze przejazdy. Oczywiście w każdej chwili E-Winietę można zapisać do formatu PDF i okazać podczas kontroli drogowej. Spokojną majówkę może zapewnić ubezpieczenie Bezpieczna Wyprawa. Dzięki tej funkcji możemy wybrać jeden z wariantów polisy lub samemu określić własny zakres ubezpieczenia turystycznego. Obejmuje ono ryzyka związane z kosztami rezygnacji z podróży oraz ochronę w wypadku zaostrzenia się chorób przewlekłych za granicą. Podróżujący z rodzinami mogą liczyć na dodatkową zniżkę. W każdej chwili możemy również skorzystać z VeloKantoru, który pozwoli wymienić złotówki i płacić jedną z 4 popularnych walut (EUR, USD, GBP, CHF). Dzięki usłudze powiadomień otrzymasz informację, gdy kurs będzie taki, jakiego oczekujesz. Możesz również złożyć zlecenie wymiany walut, by transakcja została zrealizowana automatycznie, gdy kurs zmieni się zgodnie z oczekiwaniami.

Wygodną bankowość mobilną VeloBanku poznasz lepiej na stronie: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/bankowosc-mobilna.html.

Advertisement

Nota prawna: z usług związanych z transportem w aplikacji VeloBank skorzystasz pod warunkiem ich aktywacji oraz zapewnienia środków na rachunku. Usługę biletów i parkingów dostarcza MoBilet, a usługę autostrad i E-Winiet dostarcza Autopay. Lista miast, w których można skorzystać z usługi zakupu biletu i opłaty za parking, lista autostrad oraz dróg z dostępnymi e-winietami do zakupu dostępne na velobank.pl. Zakres ochrony ubezpieczeniowej oraz wysokość składki uzależnione są od wybranego wariantu ubezpieczenia. Przed zakupem ubezpieczenia koniecznie przeczytaj Ogólne Warunki Ubezpieczenia – w dokumencie znajdziesz szczegółowy zakres ochrony, ograniczenia oraz wyłączenia odpowiedzialności. Ubezpieczycielem jest TU Europa S.A. Ofertę kantoru walutowego udostępniamy dla Ciebie, jeśli posiadasz u nas konto osobiste w złotych oraz konto walutowe w walucie, którą chcesz kupić lub sprzedać. W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi – odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdziesz na velobank.pl/slownik.

Continue Reading

Biznes

Rośnie niepewność dzieci w sieci

Published

on

By

ING Bank Śląski

art. sponsorowany

Bank ING ponownie przeprowadził badanie* dzieci w wieku 7-17 lat – na ile bezpiecznie czują się w Internecie i na jakie cyberzagrożenia były narażone. Z badania wynika, że rośnie niepewność wśród dzieci – najmłodsi nie wykluczają, że padli ofiarą różnych cyberzagrożeń, ale nie są w stanie jednoznacznie określić, że takie incydenty miały miejsce. Ponad połowa dzieci chce dowiedzieć się więcej o tym jak bezpiecznie korzystać z Internetu.

Aż 77 proc. dzieci w wieku 13-17 lat i 44 proc. w wieku 7-12 lat korzysta z sieci samodzielnie wtedy, kiedy chcą, bez nadzoru rodziców. W starszej grupie tylko 17 proc. respondentów deklaruje, że ich rodzice wiedzą, co oni robią w sieci. Dzieci rzadziej niż rok temu zwracają się do rodziców o porady dotyczące bezpiecznego korzystania z Internetu. W 2023 roku ok. 80 proc. badanych deklarowało, że rozmawiało z rodzicami o bezpiecznym korzystaniu z sieci, dziś jest to ponad 70 proc. Co trzecie dziecko w obu grupach wiekowych wiedzę o tym, jak bezpiecznie korzystać z Internetu, czerpie od znajomych, a ponad połowa starszych dzieci wskazała Internet jako źródło wiedzy.

Advertisement

Już 19 proc. młodszych i 15 proc. starszych respondentów twierdzi, że być może ktoś przejął ich konto w grze lub aplikacji. Aż 20 proc. dzieci oraz 27 proc. nastolatków przyznaje, że mogło dojść do nieautoryzowanego dostępu do ich zdjęć lub wiadomości. Spadł odsetek respondentów, którzy stanowczo zaprzeczyli, że tego typu sytuacje miały miejsce. Ponadto 20 proc. respondentów w obu grupach wiekowych przyznaje, że namawiano ich do klikania w podejrzane linki.

Ważne jest, aby rodzice rozmawiali i aktywnie angażowali się w życie cyfrowe swoich dzieci, towarzysząc im w wirtualnym świecie. Rodzice mogą skorzysta

z atrakcyjnych form przekazywania wiedzy, takich jak np. gry online. Są one dziś nieodłącznym elementem dorastania i odpowiednio dobrane mogą kształtować pożądane postawy i dawać dzieciom możliwość ćwiczenia, reagowania na cyberzagrożenia w bezpiecznym dla nich środowisku gry. Warto sięgać po takie rozwiązania jak gra edukacyjna »Miasto ING« w Roblox, która uczy dzieci bezpiecznego korzystania z sieci w sposób naturalny i angażujący, a zarazem może być polem do wspólnej zabawy i rozmowy rodziców i dzieci”podkreśla Jowita Michalska, założycielka i prezeska Digital University.

ING Bank Śląski od 3 lat tworzy przestrzeń „Miasta ING” na platformie gamingowej Roblox, aby wzbudzać zainteresowanie tematyką cyberbezpieczeństwa u młodych osób w ich naturalnym środowisku oraz wspierać rodziców w edukacji w tym zakresie. Bank zaprasza dzieci do nowo powstałej Akademii Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING, aby poprzez zabawę pozyskiwali przydatną wiedzę o bezpieczeństwie w sieci. „Miasto ING” to gra edukacyjna, z którą ING pojawił się na platformie gamingowej Roblox jako pierwszy bank w Polsce. W cyfrowym świecie gracze mogą gromadzić wirtualne pieniądze poprzez wykonywanie różnych zadań i wyzwań. Gra pozwala trenować dobre nawyki związane z finansami w sposób najbardziej przyjazny, czyli przez zabawę. Gracze uczą się zarządzania pieniędzmi: oszczędzania i umiejętnego ich wydawania. Gra została również rozszerzona o moduł uczący bezpieczeństwa w sieci i dodany został tryb multiplayer.

Advertisement

* Badanie przeprowadzono wśród dzieci i młodzieży (7-17 lat) na przełomie stycznia i lutego 2024 roku przez agencję badawczą Minds & Roses na zlecenie ING. W badaniu wzięły udział dzieci w wieku 7-12 n=128, oraz dzieci 13-17 n=151.

Źródło informacji: ING Bank Śląski

Advertisement
Continue Reading

Advertisement
Advertisement