Connect with us

Biznes

Doradca internetowy 2.0 jako zawód przyszłości. Sprawdź, jak dostać pracę na tym stanowisku

Published

on

art. sponsorowany

WeNet od wielu lat wspiera rozwój polskiego sektora MŚP, oferując usługi marketingowe oparte na najnowszych rozwiązaniach technologicznych. W firmie pracują doświadczeni doradcy internetowi 2.0, którzy doskonale znają się na e-marketingu i nowej technologii, w tym AI. WeNet daje swoim pracownikom ogromne możliwości rozwoju, co w dzisiejszych dynamicznych czasach jest bardzo ważne. Ty także chcesz wykonywać nowy zawód i odnosić sukcesy? Dołącz do WeNet.

Kim jest doradca internetowy 2.0?

Doradca internetowy 2.0 to specjalista, który zna się na marketingu online oraz nowoczesnych technologiach w tym obszarze. Doradcy WeNet od lat pomagają przedsiębiorcom prowadzić działania promocyjne w internecie, wdrażając najlepsze narzędzia marketingowe.

Advertisement

Dzięki swojej stale poszerzanej wiedzy eksperci pomagają małym i średnim firmom rozwijać się w sieci i budować przewagi konkurencyjne, dobierając rozwiązania dostosowane do potrzeb danego biznesu. Doradcy internetowi 2.0 posiadają wiedzę nie tylko z zakresu e-marketingu, ale również z obsługi i wykorzystania nowych technologii. Dzięki temu są w stanie zaproponować innowacyjne narzędzia, które pomagają klientowi nie tylko lepiej budować swój wizerunek i pozycję firmy, ale także skutecznie docierać do swojej grupy odbiorców i prowadzić swój biznes.

Specjaliści ds. doradztwa internetowego 2.0 wykorzystują nowoczesne technologie, w tym także narzędzia oparte na sztucznej inteligencji. Dostarczają przedsiębiorcom z sektora MŚP innowacyjne rozwiązania, które pomagają im funkcjonować w dynamicznym, cyfrowym świecie oraz czerpać z niego korzyści.

Jak zdobyć nowy zawód i odnosić sukcesy?

Korzystanie z nowoczesnych narzędzi to dziś już kluczowa umiejętność w biznesie. Dlatego warto być otwartym na innowacje i ciągły rozwój.

Advertisement

Firma WeNet poszukuje kolejnych doradców internetowych i daje możliwość rozwoju kompetencji w tym nowym zawodzie. Co ważne, firma ma nowoczesne biura w 19 miastach w Polsce i stale poszerza swoją działalność. Co jakiś czas organizuje Dni Otwarte, w których mogą wziąć udział osoby poszukujące pracy.

Kolejne Dni Otwarte startują już w czerwcu i lipcu, a odbędą się w biurach w największych miastach takich jak Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Łódź, Kraków, Katowice, Bydgoszcz.

Zainteresowani kandydaci będą mogli spotkać się z pracownikami firmy w każdy piątek w godzinach: 9:00, 14:00 i 16:00. Specjaliści opowiedzą, na czym polega ich praca i jak dzięki niej mogą rozwijać swoje kompetencje zawodowe. Odpowiedzą na wszelkie pytania związanie z ofertami pracy oraz przedstawią bogaty wachlarz możliwości rozwoju osobistego i zawodowego. Szczegółowe informacje znajdują się na https://wenet.pl/kariera, gdzie przez specjalny formularz można zapisywać się na konkretny termin spotkania.

Dlaczego warto dołączyć do zespołu doradców internetowych?

Advertisement

WeNet ciągle inwestuje w rozwój swoich pracowników, dlatego mile widziane są kandydatury nie tylko od osób z doświadczeniem w branży, ale również od młodych ludzi zainteresowanych podnoszeniem swoich umiejętności zawodowych. WeNet oferuje kandydatom dowolną formę zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenie lub kontrakt B2B).

Zespoły firmy zapewniają wstępne szkolenie przygotowawcze do pracy, potrzebne narzędzia pracy oraz dodatkowe benefity dla pracowników. Co więcej, firma daje dostęp do bogatej oferty edukacyjnej, która obejmuje program indywidualnego rozwoju zawodowego i awansu. Osoby zainteresowane tą ofertą współpracy znajdą szczegółowe informacje na stronie internetowej: https://wenet.pl/kariera.

Zapraszamy kandydatów niemal z całej Polski. Od lat dajemy możliwość uwalniania potencjału zawodowego naszym pracownikom. Jako pracodawca oferujemy elastyczne warunki zatrudnienia, co oznacza, że kandydat sam decyduje, czy chce mieć umowę o pracę, czy podpisać kontrakt B2B. Aktualnie poszukujemy zarówno kandydatów z doświadczeniem w branży marketingu internetowego, jak i osób bez takiego doświadczenia. Jesteśmy od lat stabilnym pracodawcą, nastawionym na rozwój pracowników oraz długoterminową współpracę. Serdecznie zachęcam do zapoznania się z naszą szeroką ofertą rekrutacyjną oraz możliwościami rozwoju osobistego i zawodowego” – mówi Iwona Wencel, wiceprezes zarządu ds. HR WeNet Group S.A.

Przyjdź na Dni Otwarte WeNet

Advertisement

Dni Otwarte cieszą się zawsze wysoką frekwencją. Bierze w nich udział wiele osób zainteresowanych pracą w WeNet w różnych działach. Firma ma swoje biura w 19 lokalizacjach w Polsce, w tym w Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Krakowie, Katowicach i innych dużych miastach.

Przykładowo nowo otwarte biuro w Bydgoszczy podczas ostatnich Dni Otwartych odwiedziły łącznie 52 osoby, z których wiele wyraziło zainteresowanie pracą i uczestniczyło w procesie rekrutacji.

Ty też chcesz dołączyć do zespołu doradców internetowych i rozwijać się zawodowo? Weź udział w Dniach Otwartych.

WeNet jako lider w digitalizacji polskich firm

Advertisement

WeNet ma swoją siedzibę w Warszawie i zatrudnia ponad 1000 ekspertów na terenie całej Polski. Oferuje przedsiębiorcom z sektora MŚP skuteczne rozwiązania biznesowe, które są dostosowane do dynamicznie zmieniającego się rynku. Firma świadczy różnorodne usługi i dostarcza produkty, które pozwalają na efektywne rozwijanie biznesu online.

Specjaliści przede wszystkim:

  • projektują i budują strony WWW,
  • tworzą sklepy internetowe,
  • zajmują się pozycjonowaniem firmowych witryn,
  • realizują kampanie reklamowe w internecie.

Wszystkie działania wpływają na zwiększenie widoczności małych i średnich firm w sieci, co bezpośrednio przyczynia się do wzrostu sprzedaży i rozwoju tych przedsiębiorstw. Z usług WeNet korzysta już ponad 50000 polskich przedsiębiorców z sektora MŚP.

Źródło informacji: WeNet

Advertisement
Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Biznes

Mastercard udostępnia GdzieJakiBiznes.com

Published

on

By

art. sponsorowany

Mastercard udostępnił nowe, oparte na danych narzędzie GdzieJakiBiznes, stworzone z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach – zarówno tych doświadczonych, szukających lokalizacji do ekspansji, jak i takich, którzy chcą znaleźć odpowiednie miejsce na otwarcie swojego pierwszego biznesu.

Liczba małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce stale rośnie. Tylko w 2022 roku w naszym kraju otworzyło się ponad 310 tys. firm, a każdego dnia powstaje około 1000 nowych przedsiębiorstw. Te dane, a także raport PARP [1] pokazują, że Polacy chcą otwierać własną działalność.

Advertisement

GdzieJakiBiznes od Mastercard odpowiada na potrzeby osób, które mają pomysł na biznes, rekomendując potencjalnie najlepsze miejsce do jego prowadzenia. Opierając się na danych, narzędzie oceni lokalizacje, w której planowana działalność ma największe szanse powodzenia.

GdzieJakiBiznes stworzony został w oparciu o zanonimizowane dane o trendach zakupowych od Mastercard oraz dodatkowe informacje dostarczone przez partnerów programu, takie jak zagęszczenie ruchu czy poziom natężenia hałasu w danej lokalizacji. Dostęp do tych danych i analiz zarezerwowany był dotychczas dla dużych firm i korporacji. Teraz, bez dodatkowych opłat, skorzystać z nich mogą wszyscy zainteresowani przedsiębiorcy.

Wybór odpowiedniej lokalizacji lub jej dopasowanie do wybranej branży jest dla wielu biznesów kluczowym czynnikiem sukcesu. Przekazując GdzieJakiBiznes w ręce przyszłych i obecnych przedsiębiorców, chcemy im pomóc w budowaniu ich biznesów od samego początku. To jedyne takie narzędzie w Polsce, wspierające małych i średnich przedsiębiorców, dostępne bezpłatnie. Stworzyliśmy je, by użyć naszych zasobów w jak najlepszy sposób – to przykład odpowiedzialnego wykorzystania analizy danych w służbie społeczeństwu i dla rozwoju przedsiębiorczości” – mówi Marta Życińska, dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe.

Jak działa GdzieJakiBiznes?

Advertisement

GdzieJakiBiznes to proste i przyjazne w obsłudze bezpłatne narzędzie, niewymagające rejestracji ani logowania, dostosowane zarówno do urządzeń mobilnych, jak i stacjonarnych. Prezentuje wyniki zaawansowanej analizy danych z różnych źródeł, wskazując nie tylko potencjał danego biznesu w określonej lokalizacji, ale także charakterystykę otoczenia, w tym dane dotyczące dostępności komunikacji miejskiej, terenów zielonych czy liczby placówek edukacyjnych w okolicy. Orange Polska dostarcza natomiast gotowe statystyki, oparte na zanonimizowanych danych z sieci mobilnej, które są nieocenionym źródłem wiedzy o natężeniu ruchu miejskiego. W jednym miejscu można znaleźć zatem informacje, które mogą pomóc w podjęciu decyzji związanej z prowadzeniem własnej działalności.

Dzięki analizom Mastercard, stanowiącym podstawę narzędzia GdzieJakiBiznes, użytkownik platformy może też uzyskać informacje o biznesach komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie, lepiej prosperują. Przykładem jest piekarnia oraz barber, sklep zoologiczny i drogeria, a także księgarnia i jubiler – działając w sąsiedztwie, oba biznesy mogą liczyć na większą liczbę klientów. Ta wiedza może stanowić kolejną wskazówkę pomocną w wyborze lokalizacji, w której firma będzie miała większe szanse powodzenia.

Wyniki prezentowane są dla 37 największych miast w Polsce. Dzięki współpracy z Grupą Morizon-Gratka, użytkownicy platformy otrzymują także bezpośredni dostęp do aktualnych ofert kupna lub wynajmu lokali usługowych, dopasowanych do ich potrzeb i możliwości budżetowych.

GdzieJakiBiznes wykorzystuje informacje na temat trendów w wydatkach konsumenckich, które są agregowane i anonimizowane zgodnie z zasadami bezpiecznego przetwarzania danych, stosowanymi przez Mastercard.

Advertisement

W kolejnych miesiącach narzędzie GdzieJakiBiznes zostanie udostępnione także w Czechach i na Słowacji.

[1] Rynek pracy, edukacja, kompetencje (listopad 2023) (parp.gov.pl)

Źródło informacji: Mastercard

Advertisement
Continue Reading

Biznes

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Published

on

By

1. Velo Bank

art. sponsorowany

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy noclegów, atrakcji do zwiedzania i nieustannie odświeżamy prognozy pogody. W wirze przygotowań łatwo zapomnieć o biletach na komunikację, sprawdzeniu opłat za autostrady czy wymianie walut. Odpowiedź na te wszystkie majówkowe wyzwania ma VeloBank. W swojej aplikacji mobilnej dostarcza usługi, które wiosenny wypoczynek uczynią bezpiecznym i wygodnym.

Już dawno kalendarz nie był tak łaskawy, jak wokół tegorocznej majówki. Tylko kilka dni urlopu dzieli nas od długiego odpoczynku. Udana podróż to zawsze dużo przygotowań i szereg spraw, o których łatwo zapomnieć. Na szczęście klienci VeloBanku nie muszą się tym martwić. Wszystko czego potrzebują, aby ruszyć w drogę, znajdą w aplikacji mobilnej swojego banku.

Advertisement

Od zawsze pielęgnujemy w DNA naszej marki skupienie na nowoczesności i wygodzie klientów. Nasza aplikacja to idealny towarzysz podróży, wypełniony dodatkami, które sprawią, że nasza podróż będzie wygodniejsza. Mamy w niej funkcjonalności zwiększające bezpieczeństwo i komfort w trakcie zbliżającej się majówki. Są to wygodne płatności, ale też możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej, opłacenia parkingu, autostrady w Polsce i za granicą, a nawet zaopatrzenia się w najpopularniejsze waluty potrzebne do dalszych podróży. Pozostaje tylko trzymać kciuki, by pogoda w pierwszych dniach maja dopisała” – podkreśla Marta Dałkiewicz, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.

Dla wszystkich, którzy wybrali na majówkę bliższe kierunki podróży VeloBank ma w aplikacji funkcjonalność umożliwiającą szybki zakup biletów komunikacji w polskich miastach. Można nabyć je przed zalogowaniem do aplikacji, a ich ceny będą identyczne, jak w biletomacie czy kiosku. Wygodny proces umożliwia kupno nawet po tym, kiedy wsiądziemy do autobusu czy tramwaju. Dla podróżujących samochodem nieocenionym wsparciem będzie możliwość bezgotówkowej płatności za parkingi. Nie trzeba już, będąc w podróży po Polsce, szukać parkometrów i rozmieniać gotówkę. Funkcja start/stop sprawi, że nie będziemy musieli deklarować długości naszego postoju. Kiedy przyjdzie nam przemieszczać się głównymi szlakami komunikacyjnymi, z pomocą przyjdzie system automatycznych płatności za autostrady. Tzw. videotolling, czyli sczytywanie tablic rejestracyjnych przez kamery, umożliwi przejazd przez bramki na płatnych odcinkach dróg, bez konieczności postoju przy kasie.

Aplikacja VeloBanku pomoże nam również za granicą. Każdy, kto korzysta z funkcji płatności za autostrady łatwo może kupić E-Winiety na płatne drogi za granicą. W tym wypadku wizytę na stacji czy w sklepie oraz naklejanie winiety na szybę, dzięki VeloBankowi zamienimy na szybsze i wygodniejsze przejazdy. Oczywiście w każdej chwili E-Winietę można zapisać do formatu PDF i okazać podczas kontroli drogowej. Spokojną majówkę może zapewnić ubezpieczenie Bezpieczna Wyprawa. Dzięki tej funkcji możemy wybrać jeden z wariantów polisy lub samemu określić własny zakres ubezpieczenia turystycznego. Obejmuje ono ryzyka związane z kosztami rezygnacji z podróży oraz ochronę w wypadku zaostrzenia się chorób przewlekłych za granicą. Podróżujący z rodzinami mogą liczyć na dodatkową zniżkę. W każdej chwili możemy również skorzystać z VeloKantoru, który pozwoli wymienić złotówki i płacić jedną z 4 popularnych walut (EUR, USD, GBP, CHF). Dzięki usłudze powiadomień otrzymasz informację, gdy kurs będzie taki, jakiego oczekujesz. Możesz również złożyć zlecenie wymiany walut, by transakcja została zrealizowana automatycznie, gdy kurs zmieni się zgodnie z oczekiwaniami.

Wygodną bankowość mobilną VeloBanku poznasz lepiej na stronie: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/bankowosc-mobilna.html.

Advertisement

Nota prawna: z usług związanych z transportem w aplikacji VeloBank skorzystasz pod warunkiem ich aktywacji oraz zapewnienia środków na rachunku. Usługę biletów i parkingów dostarcza MoBilet, a usługę autostrad i E-Winiet dostarcza Autopay. Lista miast, w których można skorzystać z usługi zakupu biletu i opłaty za parking, lista autostrad oraz dróg z dostępnymi e-winietami do zakupu dostępne na velobank.pl. Zakres ochrony ubezpieczeniowej oraz wysokość składki uzależnione są od wybranego wariantu ubezpieczenia. Przed zakupem ubezpieczenia koniecznie przeczytaj Ogólne Warunki Ubezpieczenia – w dokumencie znajdziesz szczegółowy zakres ochrony, ograniczenia oraz wyłączenia odpowiedzialności. Ubezpieczycielem jest TU Europa S.A. Ofertę kantoru walutowego udostępniamy dla Ciebie, jeśli posiadasz u nas konto osobiste w złotych oraz konto walutowe w walucie, którą chcesz kupić lub sprzedać. W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi – odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdziesz na velobank.pl/slownik.

Continue Reading

Advertisement
Advertisement