Connect with us

Biznes

Startuje 12. edycja Akademii e-marketingu. Przedsiębiorcy z całej Polski wezmą udział w darmowych szkoleniach

Published

on

Już 27 lutego w Lublinie rozpocznie się 12. edycja Akademii e-marketingu adresowana do przedsiębiorców z sektora MSP. W tym roku eksperci odwiedzą 14 lokalizacji w największych miastach w Polsce. Akademia e-marketingu jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Uczestnicy, podczas spotkań z ekspertami, będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu online np. tworzenia strony WWW, działań SEO czy wykorzystania różnych narzędzi promocyjnych.

Spotkania ekspertów WeNet z przedsiębiorcami podczas 12. edycji Akademii e-marketingu, podobnie jak w ubiegłym roku, odbędą się w cyklu wiosenno-jesiennym. Organizatorzy, oprócz merytorycznej wiedzy, starają się również poprzez dobór lokalizacji spotkań wykorzystać potencjał i charakterystykę miast i regionów, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności, a jednocześnie zapewnić uczestnikom przyjemne oraz inspirujące otoczenie. Szkolenia odbędą się w największych miastach w Polsce. m.in.: 20.02. w Lublinie (Hotel loro), 13.03 w Katowicach (Muzeum Śląskie), 20.03 w Gdańsku (Europejskie Centrum Solidarności), 7.03 w Warszawie (Centrum Olimpijskie), następnie w Białymstoku, Wrocławiu, Łodzi i Krakowie. Jesienią zaś warsztaty odbędą się w Rzeszowie, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Katowicach i w Bydgoszczy. Spotkania edukacyjne poprowadzą doświadczeni eksperci z firmy WeNet Group, którzy podzielą się praktycznymi wskazówkami i zaprezentują sprawdzone narzędzia. Warsztaty będą również doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie na lokalnym rynku. W każdym wydarzeniu weźmie udział kilkuset właścicieli małych i średnich biznesów.

Akademia e-marketingu już od wielu lat inspiruje i zachęca przedstawicieli sektora MSP do rozwoju swojego biznesu w Internecie. Program szkoleń jest zawsze idealnie dostosowany do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, pragnących rozwijać swój biznes online. Udział w bezpłatnych wydarzeniach jest świetną okazją do zdobycia cennej, praktycznej wiedzy z zakresu marketingu internetowego i strategii promocji firmy w sieci. Opiera się przede wszystkim na praktycznych wskazówkach ekspertów oraz dużej dawce aktualnej wiedzy podanej w bardzo przystępny i interesujący sposób.

Advertisement

Za chwilę rozpoczniemy kolejną edycję naszych Akademii, czyli cyklu spotkań z przedsiębiorcami w całej Polsce. Różne rynki, różne branże, ale te same cele –zyskać nowych klientów i rozwinąć biznes. Dzięki doświadczeniu wiemy o tym dużo, dlatego warto do nas dołączyć. Nasi eksperci podzielą się swoimi obserwacjami i wskazówkami na temat skutecznych strategii marketingowych online. Na scenie i przy kawie podyskutujemy także o najnowszych trendach w promocji firm, a prelegenci podpowiedzą, jak wykorzystać narzędzia internetowe do zwiększenia rozpoznawalności swojej marki i osiągnięcia większych zysków. Serdecznie zapraszamy do udziału wszystkich zainteresowanych” – mówi Marcin Durzyński, wiceprezes zarządu Grupy WeNet.

Przedsiębiorcy, podczas spotkań ze specjalistami będą mieli okazję rozwinąć swoją wiedzę na temat budowy stron internetowych i e-sklepów, prowadzenia skutecznych działań SEO, reklamy w Internecie i komunikacji w Social Mediach. Poznają również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży oraz przydatne narzędzia, takie jak np. Google Ads. Dowiedzą się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań. Atmosfera spotkań sprzyjała inspirującym dyskusjom i konsultacjom z ekspertami. Eksperci WeNet omówią również zagadnienia związane ze zmianami w przepisach prawa, np. dyrektywę Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców nowe obowiązki.

Każda kolejna edycja Akademii pokazuje, że przedsiębiorcy bardzo cenią sobie spotkania z nami. Powodów jest wiele. Przede wszystkim zyskują cenną wiedzę o aktualnych trendach w marketingu internetowym, jak również mają okazję do nawiązania kontaktów biznesowych, co na lokalnych rynkach jest niezwykle ważne. Podczas wiosenno-jesiennej edycji opowiemy przede wszystkim o nowinkach technologicznych, takich jak AI. Przybliżymy też proces pozyskiwania klientów w mediach społecznościowych. Nie zabraknie informacji o marketingu lokalnym oraz praktycznych wskazówek, które uczestnicy mogą wykorzysta

w codziennych aktywnościach promocyjnych. W końcu jesteśmy po to, by wspierać małe i średnie biznesy w rozwoju” –mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

Advertisement

Wszystkie spotkania w ramach Akademii e-marketingu cieszą się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. Tylko w 2023 roku w 11 wydarzeniach w największych miastach w Polsce udział wzięło ponad 3 000 właścicieli małych i średnich biznesów. Programy szkoleń są idealnie dopasowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, którym dedykowany jest ten projekt. Eksperci WeNet edukują, wskazując na to, jak ważne jest świadome prowadzenie firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości.

Udział w Akademii e-marketingu jest bezpłatny. Aby zgłosić uczestnictwo szkolenia, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.

Dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są rozwojem swoich kompetencji cyfrowych w ramach Akademii e-marketingu, eksperci WeNet cyklicznie spotkania edukacyjne przygotowują dodatkowo formy edukacyjne, np. webinary.

Warto więc obserwować projekty na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów.

Advertisement

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i wspiera ich działania w dotarciu do klientów w swojej okolicy.

Partnerami strategicznymi 12. edycji Akademii e-marketingu byli: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.

Patronami medialnymi 12. edycji Akademii e-Marketingu WeNet byli: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska oraz Force News Wrocław.

WeNet

Advertisement

WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 17 lokalizacjach.

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Biznes

Największa farma fotowoltaiczna podążająca za słońcem powstała w Kotuniu

Published

on

By

fot. Krzysztof Dęga

Największa farma fotowoltaiczna podążająca za słońcem powstała w Kotuniu pod Piłą. Koszt jej wybudowania to 50 milionów Euro.

Jaka moc?

Farma Kotuń produkuje czystą, zieloną energię elektryczną, którą można zasilić blisko 27 tys. gospodarstw domowych. Składa się z projektów, każdy o mocy 10 MWp, co w sumie daje moc aż 50 MWp.

Farma powstała w Gminie Szydłowo, a jej całkowita powierzchnia to ponad 76 hektarów. Jej budowa trwała rok. Zaczęła się w lutym 2023 roku a zakończyła w maju 2024 r.

Farma Fotowoltaiczna w Kotuniu. fot. Krzysztof Dęga

Ile paneli zostało zainstalowanych?

Panele są głównym elementem farmy. Składają się z ogniw fotowoltaicznych, które pod wpływem promieniowania słonecznego generują prąd stały, następnie zamieniany na prąd zmienny za pomocą falowników. Na Farmie Kotuń zainstalowanych zostało ponad 87 tysięcy paneli!

Innowacyjne trackery

Na farmie zostały zainstalowane nowoczesne trackery czyli mechaniczne systemy montażowe, które obracają panele fotowoltaiczne w trakcie dnia, aby utrzymać je w optymalnym położeniu względem słońca. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania wydajność farmy fotowoltaicznej z trackerami, w porównaniu do farmy bez trackerów, jest większa o 10-25 %. Warto dodać, że Farma Kotuń jest największą w Polsce farmą PV wykorzystującą trackery.

Advertisement

Koszt jej budowy to około 50 milionów Euro.

Obserwuj nas w GOOGLE NEWS 

Advertisement
Continue Reading

Biznes

Powstał nowy przystanek PKP – Jastrowie Miasto

Published

on

By

fot. Krzysztof Dęga

Mieszkańcy Jastrowia od 22 września zyskają lepszy dostęp do kolei. W ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”, został wybudowany nowy przystanek Jastrowie Miasto. Efektem inwestycji będą wygodniejsze podróże pociągiem w kierunku Piły, Poznania i Szczecinka.

Nowy przystanek

Nowy przystanek Jastrowie Miasto powstał w okolicach ulicy Kilińszczaków, na linii kolejowej nr 405 Piła – Ustka. Peron ma odpowiednią wysokość, ułatwiającą podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Energooszczędne oświetlenie LED umożliwia bezpieczne podróżowanie po zmroku. Zamontowane zostały wiaty i ławki zapewniające wygodne oczekiwanie na pociąg. Orientację ułatwiają tablice z czytelnym oznakowaniem i gabloty z rozkładami jazdy. Osoby o ograniczonych możliwościach poruszania się, mogą korzystać z pochylni i ścieżek naprowadzających. Obok peronu zamontowane zostały stojaki rowerowe, by ułatwić łączenie podróży koleją i rowerem – dwoma ekologicznymi środkami transportu.

Budowa przystanku kosztowała blisko 3 mln zł.

– Obok nowego przystanku, wybudujemy również parking, z którego mieszkańcy wygodnie przesiądą się do pociągów. Będzie posiadał 18 stanowisk postojowych, w tym 2 stanowiska dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Zakończenie prac planowane jest do końca marca 2025 r. – pisze PKP.

fot. Krzysztof Dęga

Rządowy Program dla lepszej komunikacji kolejowej

Celem „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” jest przeciwdziałanie wykluczeniu komunikacyjnemu, promowanie ekologicznych środków transportu oraz wspieranie polskiej gospodarki. W skali całego kraju, w ramach Programu Przystankowego, przewidziano budowę lub modernizację 214 przystanków kolejowych. Na ten cel przeznaczono ponad 1 mld zł. Zaplanowano także realizację ponad 100 parkingów przy istniejących i nowo budowanych przystankach. Kwota przeznaczona na budowę parkingów to 88 mln zł.

Program przystankowy w województwie wielkopolskim

W województwie wielkopolskim program przystankowy na liście podstawowej obejmuje 20 lokalizacji: Białężyce, Patrzyków, Piła Fabryczna, Słupca, Bożacin, Golina, Koźmin Wielkopolski, Krotoszyn, Książno, Miłosław, Obra Stara, Orzechowo, Radlin, Wyrzysk Osiek, Białośliwie, Pleszew, Jastrowie Miasto, Wronki Zamość, Żerków i Wolenice. Na liście rezerwowej ujęto 4 projekty: Koninko, Rogaszyce, Ostrów Wielkopolski Gorzyce, Barłogi Wiadukt.

Advertisement

Obserwuj nas w GOOGLE NEWS

Continue Reading