Connect with us

Biznes

Startuje 12. edycja Akademii e-marketingu. Przedsiębiorcy z całej Polski wezmą udział w darmowych szkoleniach

Published

on

Już 27 lutego w Lublinie rozpocznie się 12. edycja Akademii e-marketingu adresowana do przedsiębiorców z sektora MSP. W tym roku eksperci odwiedzą 14 lokalizacji w największych miastach w Polsce. Akademia e-marketingu jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Uczestnicy, podczas spotkań z ekspertami, będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu online np. tworzenia strony WWW, działań SEO czy wykorzystania różnych narzędzi promocyjnych.

Spotkania ekspertów WeNet z przedsiębiorcami podczas 12. edycji Akademii e-marketingu, podobnie jak w ubiegłym roku, odbędą się w cyklu wiosenno-jesiennym. Organizatorzy, oprócz merytorycznej wiedzy, starają się również poprzez dobór lokalizacji spotkań wykorzystać potencjał i charakterystykę miast i regionów, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności, a jednocześnie zapewnić uczestnikom przyjemne oraz inspirujące otoczenie. Szkolenia odbędą się w największych miastach w Polsce. m.in.: 20.02. w Lublinie (Hotel loro), 13.03 w Katowicach (Muzeum Śląskie), 20.03 w Gdańsku (Europejskie Centrum Solidarności), 7.03 w Warszawie (Centrum Olimpijskie), następnie w Białymstoku, Wrocławiu, Łodzi i Krakowie. Jesienią zaś warsztaty odbędą się w Rzeszowie, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Katowicach i w Bydgoszczy. Spotkania edukacyjne poprowadzą doświadczeni eksperci z firmy WeNet Group, którzy podzielą się praktycznymi wskazówkami i zaprezentują sprawdzone narzędzia. Warsztaty będą również doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie na lokalnym rynku. W każdym wydarzeniu weźmie udział kilkuset właścicieli małych i średnich biznesów.

Akademia e-marketingu już od wielu lat inspiruje i zachęca przedstawicieli sektora MSP do rozwoju swojego biznesu w Internecie. Program szkoleń jest zawsze idealnie dostosowany do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, pragnących rozwijać swój biznes online. Udział w bezpłatnych wydarzeniach jest świetną okazją do zdobycia cennej, praktycznej wiedzy z zakresu marketingu internetowego i strategii promocji firmy w sieci. Opiera się przede wszystkim na praktycznych wskazówkach ekspertów oraz dużej dawce aktualnej wiedzy podanej w bardzo przystępny i interesujący sposób.

Advertisement

Za chwilę rozpoczniemy kolejną edycję naszych Akademii, czyli cyklu spotkań z przedsiębiorcami w całej Polsce. Różne rynki, różne branże, ale te same cele –zyskać nowych klientów i rozwinąć biznes. Dzięki doświadczeniu wiemy o tym dużo, dlatego warto do nas dołączyć. Nasi eksperci podzielą się swoimi obserwacjami i wskazówkami na temat skutecznych strategii marketingowych online. Na scenie i przy kawie podyskutujemy także o najnowszych trendach w promocji firm, a prelegenci podpowiedzą, jak wykorzystać narzędzia internetowe do zwiększenia rozpoznawalności swojej marki i osiągnięcia większych zysków. Serdecznie zapraszamy do udziału wszystkich zainteresowanych” – mówi Marcin Durzyński, wiceprezes zarządu Grupy WeNet.

Przedsiębiorcy, podczas spotkań ze specjalistami będą mieli okazję rozwinąć swoją wiedzę na temat budowy stron internetowych i e-sklepów, prowadzenia skutecznych działań SEO, reklamy w Internecie i komunikacji w Social Mediach. Poznają również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży oraz przydatne narzędzia, takie jak np. Google Ads. Dowiedzą się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań. Atmosfera spotkań sprzyjała inspirującym dyskusjom i konsultacjom z ekspertami. Eksperci WeNet omówią również zagadnienia związane ze zmianami w przepisach prawa, np. dyrektywę Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców nowe obowiązki.

Każda kolejna edycja Akademii pokazuje, że przedsiębiorcy bardzo cenią sobie spotkania z nami. Powodów jest wiele. Przede wszystkim zyskują cenną wiedzę o aktualnych trendach w marketingu internetowym, jak również mają okazję do nawiązania kontaktów biznesowych, co na lokalnych rynkach jest niezwykle ważne. Podczas wiosenno-jesiennej edycji opowiemy przede wszystkim o nowinkach technologicznych, takich jak AI. Przybliżymy też proces pozyskiwania klientów w mediach społecznościowych. Nie zabraknie informacji o marketingu lokalnym oraz praktycznych wskazówek, które uczestnicy mogą wykorzysta

w codziennych aktywnościach promocyjnych. W końcu jesteśmy po to, by wspierać małe i średnie biznesy w rozwoju” –mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

Advertisement

Wszystkie spotkania w ramach Akademii e-marketingu cieszą się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. Tylko w 2023 roku w 11 wydarzeniach w największych miastach w Polsce udział wzięło ponad 3 000 właścicieli małych i średnich biznesów. Programy szkoleń są idealnie dopasowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, którym dedykowany jest ten projekt. Eksperci WeNet edukują, wskazując na to, jak ważne jest świadome prowadzenie firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości.

Udział w Akademii e-marketingu jest bezpłatny. Aby zgłosić uczestnictwo szkolenia, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.

Dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są rozwojem swoich kompetencji cyfrowych w ramach Akademii e-marketingu, eksperci WeNet cyklicznie spotkania edukacyjne przygotowują dodatkowo formy edukacyjne, np. webinary.

Warto więc obserwować projekty na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów.

Advertisement

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i wspiera ich działania w dotarciu do klientów w swojej okolicy.

Partnerami strategicznymi 12. edycji Akademii e-marketingu byli: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.

Patronami medialnymi 12. edycji Akademii e-Marketingu WeNet byli: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska oraz Force News Wrocław.

WeNet

Advertisement

WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 17 lokalizacjach.

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Biznes

Skuteczna realizacja decyzji środowiskowej przez Kopalnię Turów

Published

on

By

art. sponsorowany

Kopalnia Turów na bieżąco wypełnia zobowiązania z decyzji środowiskowej, wydanej przez Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, poprzez realizację szeregu inwestycji i działań proekologicznych ograniczających jej wpływ na pobliskie tereny Polski, Czech i Niemiec. Na wszystkie działania kopalni wynikające decyzji środowiskowej przeznaczono do tej pory ok. 56,6 mln zł.

Decyzja środowiskowa jest decyzją administracyjną, której zadanie polega na takim ukształtowaniu danej działalności, aby w możliwie jak najmniejszym stopniu wpłynęła na stan środowiska naturalnego. W trakcie starań Kopalni Turów o decyzję środowiskową do 2044 r., zgodnie z polskim i europejskim prawem kopalnia intensywnie współpracowała ze stroną czeską i niemiecką w zakresie raportu o oddziaływaniu kopalni na środowisko. W ramach uzgodnień treści raportu środowiskowego odbyły się liczne spotkania ze stroną czeską i niemiecką, w tym z udziałem mieszkańców rejonów przygranicznych. Kopalnia odpowiedziała również na kilka tysięcy pytań – głównie od organizacji ekologicznych. Zarówno Czechy jak i Niemcy zgodziły się na określone środki i inwestycje minimalizujące oddziaływanie Kopalni Turów na pobliskie tereny, podpisując w 2019 r. protokoły z uzgodnień transgranicznych. Warunki zawarte w protokołach transgranicznych zostały na wprost przeniesione do decyzji środowiskowej.

Advertisement

Kopalnia Turów na bieżąco wypełnia zapisy decyzji środowiskowej poprzez realizację inwestycji i działań proekologicznych ograniczających jej wpływ na sąsiadujące z nią tereny przygraniczne. Można wśród nich wskazać działania z obszaru ochrony wód, powietrza, ochrony przed hałasem, rekultywacji oraz nowoczesnych technologii dla ochrony środowiska. Do tej pory Kopalnia Turów na realizację decyzji środowiskowej przeznaczyła ok. 56,6 mln zł. Jedną z zakończonych już inwestycji jest podziemny ekran przeciwfiltracyjny wybudowany w celu ograniczenia potencjalnego wpływu turoszowskiej odkrywki na czeskie zasoby wodne. Testy skuteczności podziemnej bariery potwierdzają, że jest w pełni funkcjonalna i skuteczna. W otworach kontrolnych zlokalizowanych na południe od kopalni, czyli od strony polsko-czeskiej granicy, odnotowywane są wzrosty poziomu zwierciadeł wód podziemnych nawet o 4,64 metra.

Kopalnia Turów nie jest jedynym obiektem, który może mieć wpływ na poziom wód w górotworze na czeskich terenach przygranicznych. Wrażliwość ujęcia wody w czeskiej wsi Uhelna zależy m.in. od zasilania atmosferycznego, utrzymania reżimu eksploatacji, czyli ilości wypompowywanej wody w stosunku do zasobności ujęcia, a także drenażu jego zasobów przez czeską żwirownię Grabstejn, sąsiadującą z ujęciem. Dane z tego obiektu, tak ważne do aktualizacji modelu hydrogeologicznego tego rejonu, mimo licznych próśb nie zostały w pełni przekazane stronie polskiej. Wspomniane zasilanie atmosferyczne, a mówiąc ściślej jego brak spowodowany suszą, jest kluczową kwestią w niezależnym opracowaniu Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej z 2020 r., przygotowanym na podstawie trzydziestoletniego okresu obserwacji obszaru granicznego z Republiką Czeską, w tym Kopalni Turów.

Ponadto budowane są ekrany akustyczne i przeciwpyłowe, instalowane są nowoczesne systemy monitoringu środowiskowego, krążniki na taśmach wymieniane są na cichobieżne i na bieżąco prowadzone są nowe nasadzenia dzięki czemu wskaźnik lesistości w Gminie Bogatynia wzrósł z 27 do 30 proc.

Więcej o inwestycjach i działaniach realizowanych przez Kopalnię Turów w poszczególnych komponentach środowiska w ramach decyzji środowiskowej można przeczytać na stronie internetowej: https://kwbturow.pgegiek.pl/decyzja-srodowiskowa.

Advertisement

Continue Reading

Biznes

Jak szybko i tanio samodzielnie stworzyć stronę www z wykorzystaniem AI lub wsparciem doradcy internetowego

Published

on

By

art. sponsorowany

Myślisz o założeniu własnej strony internetowej? Wiele osób rezygnuje z tego pomysłu, ze względu na brak wystarczających umiejętności digitalowych lub czasu. W przeszłości zabiegani przedsiębiorcy, którzy nie potrafili kodować, nie byli w stanie samodzielnie tego zrobić. Na szczęście dziś każdy może mieć stronę, bloga czy portfolio. W jaki sposób?

Strona internetowa jest niezbędna dla przedsiębiorcy prowadzącego swoją działalność czy artysty, który chce pochwalić się swoim portfolio. Założenie jej pomaga nie tylko w planach biznesowych, ale również rozwijaniu swoich pasji. Przez długi czas jedynie osoby, które opanowały kodowanie, były w stanie stworzyć swoją własną witrynę. Przeciętny użytkownik internetu nie miał takiej możliwości.

Advertisement

Dziś jest to prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Można skorzystać z pomocy doradcy internetowego WeNet lub kreatora stron internetowych – WebWave. Za pomocą tego narzędzia możesz stworzyć stronę od czystej kartki, skorzystać z jednego z ponad 100 szablonów lub wygenerować swoją witrynę z AI.

WebWave – AI Builder

Chcesz stworzyć stronę www szybko i przyjemnie? Z WebWave AI Builder potrzebujesz do tego zaledwie trzech minut. Brzmi jak fikcja? Nic bardziej mylnego. W tak krótkim czasie możesz stworzyć swojego bloga, portfolio, a nawet sklep internetowy.

To banalnie proste – wystarczy, że wprowadzisz opis swojej działalności i dostaniesz w pełni gotową do użytkowania stronę. Dodanie preferencji estetycznych sprawi, że będzie w pełni odpowiadała Twojemu gustowi. AI jest stale ulepszane, a kreacje, które spod niego wychodzą robią wrażenie.

Możesz nie tylko dodać podstrony, ale również cennik czy formularz kontaktowy. Stworzysz kompleksową stronę, która wesprze Twoją działalność – do tego zrobisz to naprawdę zaskakująco szybko.

Advertisement

WebWave – kompleksowe usługi

WebWave oferuje coś więcej niż zaprojektowanie swojej własnej strony. To również kompleksowa oferta. Zawiera wszystko, co najważniejsze, aby strona www funkcjonowała w pełni poprawnie. Kreator stron internetowych zadba o optymalizację. Możesz m.in. zgłosić swoją witrynę do Google. To również gwarancja bezpieczeństwa – darmowy certyfikat SSL czy monitorowanie strony.

W WebWave ważne jest dla nas, aby użytkownicy nie musieli się o nic martwić. Stworzyliśmy kompleksowe narzędzie, które zadba o wszelkie aspekty niezbędne do prowadzenia własnej strony internetowej. Właśnie dlatego umożliwiamy m.in. integrację z dodatkowymi oprogramowaniami” – komentuje Maciej Czajkowski, CEO WebWave.

Wsparcie doradcy internetowego

Nie tak dawno WebWave połączyło się z WeNet Group. To tam można uzyskać wsparcie doradcy internetowego, który pomoże stworzyć wymarzoną stronę.

Przedsiębiorcy, którzy chcą wyróżnić się wśród konkurencji i prowadzić skuteczną sprzedaż, stoją dziś przed nie lada wyzwaniem. Wielu z nich zastanawia się, jak wypromować swoją ofertę i docierać do nowych osób. Kluczem do sukcesu jest obecność w internecie oraz znajomość i wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi.

Advertisement

Właścicielom małych i średnich firm pomagają doradcy internetowi 2.0, którzy świetnie znają się na technologii i korzystają z nowatorskich rozwiązań. Dobierają najlepsze rozwiązania dopasowane do potrzeb danego biznesu. Wiedzą, jak rozwijać małe i średnie firmy oraz z jakich nowych narzędzi technologicznych korzystać, aby móc wyróżnić się na tle konkurencji.

Specjaliści WeNet oferują indywidualne doradztwo internetowe dla firm z sektora MŚP. Od lat pomagają przedsiębiorcom rozwijać się w świecie online i wspierają lokalne działalności. Tworzą strony internetowe i e-sklepy. Zajmują się pozycjonowaniem firmowych witryn, marketingiem lokalnym i reklamą w internecie. Chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Czym zajmuje się doradca internetowy? Otóż przede wszystkim:

  • bada potrzeby swojego klienta, stara się poznać jego problemy, oczekiwania i cele biznesowe,
  • proponuje nowoczesne narzędzia, które rozwiążą problemy klienta,
  • dopasowuje indywidualną ofertę, która spełnia wymagania danego biznesu i branży,
  • pomaga właścicielom małych i średnich firm sprawnie funkcjonować w dynamicznym, cyfrowym świecie,
  • dostarcza praktyczną wiedzę i sprawdzone rozwiązania,
  • wspiera swojego klienta na każdym etapie współpracy,
  • odpowiada na pytania, rozwiewa wątpliwości i służy pomocą,
  • stara się zdobyć zaufanie klienta, stawia jego potrzeby na pierwszym miejscu,
  • buduje długotrwałe relacje z odbiorcami,
  • stale ulepsza swoją ofertę,
  • tworzy własne rozwiązania technologiczne.

Specjalistyczne doradztwo to jednak nie wszystko. Dziś doradca internetowy ma także kompetencje 2.0. Jest więc ekspertem w internetowym świecie, jest otwarty na innowacyjne pomysły i rozwój. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na rynku. Korzysta ze zdobyczy technologii, w tym także z narzędzi AI (sztucznej inteligencji), co pozwala mu działać jeszcze sprawniej, szybciej i efektywniej.

Chcesz rozwinąć i wypromować swoją firmę oraz zyskać szansę na wyprzedzenie konkurencji? Skorzystaj z pomocy profesjonalnych doradców internetowych, którzy oferują nowoczesne rozwiązania dla biznesu.

Advertisement

Poznaj usługi firmy WeNet. Specjaliści budują firmowe strony WWW oraz sklepy internetowe, prowadzą działania SEO, realizują kampanie reklamowe w internecie. Dbają o lepszą widoczność firm w świecie online.

Działają na rynku już od 30 lat i zatrudniają ponad 1000 ekspertów w całej Polsce. Z usług WeNet korzysta już 60 000 małych i średnich przedsiębiorców. Liczby te tylko potwierdzają fakt, że doradcy internetowi znają się na rzeczy i są ekspertami w swoich działaniach.

Źródło informacji: WeNet

Advertisement
Continue Reading

Advertisement
Advertisement