Connect with us

Biznes

Ruszył etap II projektu Promocja Gospodarcza Powiatu Pilskiego

Published

on

25 października w MDK ISKRA w Pile odbyła się konferencja „Biznes Bez Granic – jak wejść na rynek międzynarodowy”, inaugurująca projekt pn. „Promocja Gospodarcza Powiatu Pilskiego – etap II”. Rozpoczęły się także kolejne szkolenia ze wsparcia doradczego dla uczestników pierwszego etapu projektu Promocji Gospodarczej. Z 10 przedstawicielami firm podpisano także umowy na wsparcie ich uczestnictwa w targach międzynarodowych w Las Vegas w USA i Kolonii w Niemczech, w styczniu 2022 r.    

W konferencji inaugurującej kolejny projekt Promocji Gospodarczej Powiatu Pilskiego – etap II wzięli udział przedstawiciele firm z naszego regionu, którzy mają ambicje ukierunkowane na ekspansję na rynki krajowe i międzynarodowe, chcą poszerzyć swoją działalność, nawiązać współpracę z partnerami biznesowymi za granicą, wypromować swoją działalność, swoje usługi oraz produkty w celu zwiększenia zysków.

W konferencji uczestniczyli przedstawiciele firm z powiatu pilskiego, reprezentujący małe i średnie przedsiębiorstwa. To do nich skierowany jest projekt, podobnie jak realizowany etap I Promocji Gospodarczej Powiatu Pilskiego. Wartość obu realizowanych projektów to ponad 2,7 mln zł, w tym ponad 2,1 mln Powiat Pilski pozyskał z funduszy europejskich.

Advertisement

Konferencję otworzył Eligiusz Komarowski, starosta pilski.
– Dzisiaj rozpoczynamy realizację już II etapu Promocji Gospodarczej Powiatu Pilskiego – wyjątkowego projektu w skali całego kraju. Zależy nam na ożywieniu gospodarki powiatu pilskiego, a jednym ze sposobów jest jej umiędzynarodowienie. Wiele firm z naszego regionu ma duży potencjał, aby poszerzyć swoje rynki zbytu i znaleźć kontrahentów za granicą. W tym właśnie chcemy Wam pomóc i temu służą nowatorskie projekty Promocji Gospodarczej – powiedział.

Podczas konferencji jednym z prelegentów była Justyna Lipczyńska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, która przedstawiła rolę Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w procesie umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw, rozwoju współczesnych firm. PAIH, celem agencji jest m.in.  zwiększenie napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych do kraju oraz zasięgu i dynamiki umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw.

Sebastian Kuśmierek z Fundacji Polski Klaster Eksportowy, przybliżył przedsiębiorcom Chiny oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie, jako kierunki na ekspansję na rynki zagraniczne. Celem Fundacji jest ułatwienie polskim firmom zbudowania polskiej marki na świecie poprzez m.in. dostęp do rynków zagranicznych poprzez zastosowanie najskuteczniejszych narzędzi do popularyzacji polskich produktów i usług.

Podczas konferencji Ewa Dorna, dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pile przedstawiła wsparcie finansowe dla przedsiębiorców, które oferowane jest właśnie przez Powiatowy Urząd Pracy.

Advertisement

Odbyła się również prezentacja portalu www.biznes.powiat.pila.pl, przez Sebastiana Sowę z firmy Sun Group sp. z o. o. sp. k. portal gospodarczy został utworzony w 2020 r., w ramach projektu „Promocja gospodarcza Powiatu Pilskiego”. Platforma ta ma za zadanie integrować JST, MŚP, a także ma służyć jako narządzie przejrzystej komunikacji, która jest uzupełniana.  Zapraszamy do korzystania z naszej platformy.

Uczestnicy obu projektów Promocji Gospodarczej Powiatu Pilskiego oprócz wsparcia doradczego specjalistów kwalifikowani są także do udziału w targach międzynarodowych.

Starosta Pilski Eligiusz Komarowski oraz Arkadiusz Kubich, wicestarosta pilski podpisali 10 umów na wsparcie tych wyjazdów. 5 przedsiębiorstw z naszego regionu już w styczniu 2022 r. zaprezentuje się na targach nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych tzw. „Przemysłu jutra” w Las Vegas w USA.
Z kolei 5 firm, także w styczniu 2022 r. weźmie udział w targach meblarskich – „Wnętrza przyszłości” w Kolonii w Niemczech. Wsparcie w ramch projektu obejmuje także organizację stoisk wystawowych.

Podczas inauguracji II etapu projektu Promocji Gospodarczej Powiatu Pilskiego Karolina Szambelańczyk, dyrektor Wydziału Funduszy Pomocowych Starostwa Powiatowego w Pile omówiła jego założenia, w tym zasady udziału przedsiębiorstw powiatu pilskiego w projekcie, udziału w targach w Szanghaju i Dubaju – co jest również planowane w 2022 roku oraz możliwości wsparcia przedsiębiorców w nowej perspektywie 2021-2027 w formie przeglądu projektów programów operacyjnych.
Po konferencji uczestnicy mogli skorzystać z porad ekspertów w celu uzyskania informacji na temat rekrutacji, jak i form wsparcia dla przedsiębiorstw.

Advertisement

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Biznes

Santander Bank Polska nagrodzony za najlepszą wielokanałową obsługę klienta

Published

on

By

fot. Santander Bank Polska

Po raz trzeci Santander Bank Polska zdobył tytuł „Złoty Bank” za najlepszą wielokanałową jakość obsługi. Kredyt gotówkowy znalazł się na 2. miejscu, a konto osobiste na 3. w kategoriach produktowych „Złoty Bankier”. Kanały social media banku zajęły 2. miejsce.

To trzecie zwycięstwo Santander Bank Polska w najważniejszej kategorii rankingu „Złoty Bankier 2024”. Badanie przeprowadził Minds & Roses na zlecenie Bankier.pl i Puls Biznesu. Bank co roku od 6 lat zajmuje miejsce na podium rankingu w kategorii głównej tj. wielokanałowa jakość obsługi.

Trzeci >>Złoty Bank<< to dla nas ogromne wyróżnienie. Niezmiennie od 6 lat jesteśmy w gronie liderów rankingu wielokanałowej jakości. To potwierdza, że wysoka jakość wpisała się w DNA banku i stanowi kierunkowskaz do wszystkich działań. Ale wciąż stawiamy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. W tym roku wprowadziliśmy nową strategię >>Pomagamy Osiągać Więcej<<. Jej trzy kluczowe filary to Total Doświadczenie, Total Digitalizacja i Total Odpowiedzialność. Jeszcze mocniej koncentrujemy się na budowaniu najlepszych doświadczeń klientów i pracowników. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru i wzbudzać pozytywne emocje. Nasze ambicje są wysokie, a cele niezmienne – być najlepszą otwartą platformą usług finansowych, która działa odpowiedzialnie, ciesząc się lojalnością i zaufaniem klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczności” – powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.

Advertisement

Kredyt gotówkowy Santander Bank Polska zajął 2. miejsce, a konto Santander 3. miejsce w kategoriach produktowych. Kanały social media banku zajęły 2. miejsce wśród badanych banków.

Metodą mystery client audytorzy oceniają jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu – placówkach, bankowości internetowej i aplikacjach mobilnych, kanałach telefonicznych. Badane jest podejście do klienta, rozpoznawanie potrzeb, prezentacja oferty – wszystko w odniesieniu do nowych i dotychczasowych klientów.

Organizowany przez Bankier.pl i Puls Biznesu ranking „Złoty Bankier”, od wielu lat dostarcza rzetelnej oceny jakości usług klientom banków, stawiając na najlepsze praktyki rynkowe i produkty odpowiadające potrzebom klientów. 

Źródło informacji:  Santander Bank Polska

Advertisement

art. sponsorowany

Continue Reading

Biznes

Właściciele Domu Pogrzebowego Nekrolog z nowymi inwestycjami w infrastrukturę zakładu 

Published

on

By

Państwo Pawłowscy kontynuują ponad 30-letnią tradycję, zapoczątkowaną przez poprzednie pokolenie rodziny, w zakresie prowadzenia pilskiego Domu Pogrzebowego Nekrolog. Nowi właściciele prężnie rozwijają zakład i inwestują w nową infrastrukturę, stając się jednym z najbardziej dynamicznie działających podmiotów na lokalnym rynku.

Działający od 30 lat przy ulicy Żeleńskiego Nekrolog jest jednym z czterech domów pogrzebowych w mieście. Założony został przez Krystynę i Aleksandra Pawłowskich w latach 90., a następnie odziedziczony przez ich syna i synową, którzy kontynuowali tradycję wysokiej etyki obsługi klientów, rozpoczętą przez właścicielkę. Zakład świadczy usługi również w okolicznych miejscowościach.

Nowym właścicielom zależy przede wszystkim na zachowaniu wartości rodzinnej firmy, która cieszy się zaufaniem lokalnego rynku, jednocześnie stale podnosząc jakość usług. Łukasz Pawłowski wprowadził standardy pracy i zarządzania zespołem w zgodzie z dyscypliną, którą zna ze swoich doświadczeń jako strażak w PSP i OSP Piła. Z kolei jego żona Justyna na co dzień wykorzystuje swoją empatię i umiejętności organizacyjne zaczerpnięte z poprzednich doświadczeń w obsłudze klienta. W efekcie, Dom Pogrzebowy Nekrolog cieszy się wysokimi opiniami wśród klientów, co sprawia, że od ponad dwóch lat regularnie jest wybierany jako firma oferująca usługi najwyższej jakości w swojej branży i regionie, zgodnie z niezależnymi rankingami.

Otwartość i chęć ciągłego ulepszania oferty dla swoich klientów sprawia, że Państwo Pawłowscy nie przestają szukać możliwości rozwoju.

Advertisement

– W swojej pracy nieustannie spotykamy się z pogrążonymi w żałobie osobami i wnikliwie obserwujemy ich potrzeby, by ułatwić im ten trudny moment. Już od jakiegoś czasu rozważaliśmy rozbudową zakładu i inwestycję we własną chłodnię oraz nowoczesną salę pogrzebową. Chcemy zapewnić klientom jeszcze pełniejszą opiekę i wsparcie. Aby sprostać ich oczekiwaniom musimy nieustannie dostosowywać się do ich rosnących oczekiwań – ocenia Łukasz Pawłowski z pilskiego Nekrologu.

Rozbudowa zakładu i nowa jakość usług

Na pytanie o wyzwaniach po odziedziczeniu działalności po matce, nowi właściciele odpowiadają: “Firma prosperowała dobrze i cieszyła się zaufaniem klientów, ale wiedzieliśmy, że konieczna jest modernizacja. Chcieliśmy zachować wartości, na bazie których powstała, jednocześnie wnieść świeżość i nowe pomysły. W pierwszej kolejności zajęliśmy się rozbudową zakładu i powiększeniem zespołu pracowników”.

Inicjatywa podniesienia standardu świadczonych usług w Nekrologu rozpoczęła się od strategicznej inwestycji w rozbudowę infrastruktury zakładu. Między innymi utworzone zostały nowe przestrzenie, które usprawniły codzienną pracę personelu. Jednakże kluczowym elementem była budowa pierwszej nowoczesnej chłodni w Pile, dzięki której firma przestała być zależna od wynajmu przestrzeni zlokalizowanych w szpitalu czy na cmentarzu. Wpłynęło to na obniżenie kosztów wewnętrznych firmy, co z kolei przekłada się na możliwość zaoferowania usług w niższej cenie. Ponadto powstała również komfortowa sala pożegnań, która umożliwia rodzinom spokojne pożegnanie się ze zmarłym, a także zachowanie, potrzebnej w tym momencie, prywatności.

Zainwestowano również w modernizację strony internetowej domu pogrzebowego, dzięki czemu została ona dopasowana do europejskich standardów i umocniła pozycję firmy w Internecie. Działanie to pozwoliło również na podkreślenie widoczności Nekrologu w sferze online. Ułatwi to potencjalnym klientom proste i szybkie wyszukanie firmy, która kompleksowo i profesjonalnie wesprze ich w organizacji ceremonii i pochówku w tym wymagającym czasie.

Realizacja tych działań zaowocowała stworzeniem nowoczesnego zakładu, który spełnia najwyższe standardy i oferuje usługi pogrzebowe najwyższej jakości. Dzięki tym wszystkim ulepszeniom, Nekrolog wyróżnia się w polskiej branży funeralnej i zwraca uwagę klientów poszukujących odpowiedzialnego partnera w tych trudnych dla siebie chwilach.

Advertisement

Ponadto, Nekrolog planuje w przyszłości wzbogacić ofertę o usługi koncyliacyjne. Dzięki temu nie tylko podniosą standard świadczonych usług, zapewniając nowoczesność w działaniu, ale także będą w stanie wesprzeć rodziny w rozwiązywaniu konfliktów związanych z podziałem spadku. Realizacja tego celu pozwoli im na jeszcze bardziej efektywne wsparcie osób pogrążonych w żałobie, dla których tego rodzaju spory często nie są priorytetem w tak trudnym okresie po stracie bliskiej osoby.

Więcej informacji na temat Nekrologu można znaleźć na stronie internetowej nekrolog.sereni.pl

art. sponsorowany

Advertisement
Continue Reading

Advertisement
Advertisement