Connect with us

Biznes

Rusza jesienna 11. edycja Akademii e-marketingu. Kilkuset przedsiębiorców skorzysta z bezpłatnych szkoleń

Published

on

art. sponsorowany

Już we wrześniu rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych. Akademia e-marketingu, w jesiennej odsłonie, jest organizowana w sześciu polskich miastach: w Poznaniu, Lublinie, Warszawie, Katowicach, Gdańsku i Wrocławiu. To już 11. edycja wydarzenia, które co roku przyciąga mnóstwo zainteresowanych.

W poprzednich edycjach Akademii udział wzięło już kilka tysięcy uczestników. Tylko w tegorocznej wiosennej edycji naszych szkoleń w 5 miastach w Polsce uczestniczyło ponad 1500 właścicieli małych i średnich firm. Bardzo cieszymy się, że znowu będziemy mogli spotkać się z polskimi przedsiębiorcami, którym przekażemy swoją wiedzę i pomożemy im zaplanować i zrealizować strategię rozwoju ich biznesu w sieci. Organizowane przez nas wydarzenie to wspaniała okazja do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji z ekspertami” – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu WeNet.

Advertisement

Jesienna edycja Akademii e-marketingu dla MŚP to spotkania w sześciu polskich miastach. Pierwsze szkolenie odbędzie się w 26.09 w Hotelu Agit w Lublinie, 23.10 w Muzeum Śląskim w Katowicach, 25.10 w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku, 26. 10 organizatorzy zapraszają do Poznania, a na koniec 8.11 Akademia odwiedzi Wrocław. Warsztaty poprowadzą doświadczeni specjaliści WeNet Group. Eksperci od marketingu online przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę oraz będą służyć doradztwem i bezpłatnymi konsultacjami.

Dzisiaj każda firma, która chce zdobywać klientów i odnieść sukces, powinna być obecna w internecie. Dobrze zaplanowany i kontrolowany marketing internetowy daje niezliczone możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż. Obecnie bardzo dynamicznie rozwija się branża e-commerce, która również śmiało sięga po nowinki technologiczne” – mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.

By odnosić jak najlepsze wyniki, potrzebna jest znajomość narzędzi i efektywnych metod promocji w internecie. Naszym celem jest przekazanie nowoczesnej wiedzy z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o czymś, o czym ostatnio jest głośno, a więc o sztucznej inteligencji. Nie ma się czego obawiać – AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje jednak wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu” – dodaje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu WeNet.

Program Akademii e-marketingu składa się ze spotkań ze specjalistami, którzy opowiedzą, jak przygotować skuteczną strategię i zacząć z powodzeniem budować swój biznes w internecie. Uczestnicy zyskają kompleksowy poradnik w pigułce: od budowy firmowej strony www, przez wykorzystanie działań SEO oraz narzędzia, jakim jest Google Ads, aż po prowadzenie promocji firmy w Social Mediach i mierzenie jej efektów.

Advertisement

Chcemy pomóc małym i średnim przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu. Program szkolenia dostosowaliśmy do potrzeb MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Jako Partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić” – mówi Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.

Eksperci poruszą też aktualne kwestie i tematy. Opowiedzą m.in. o obowiązującej od tego roku dyrektywie Omnibus, która nakłada na sprzedawców internetowych wiele nowych obowiązków. Znajomość zmian w przepisach prawa jest bardzo ważna. Za ich nieprzestrzeganie grożą bowiem wysokie kary finansowe.

Tylko wiosenna odsłona Akademii e-marketingu, która odbyła się miedzy marcem a majem, odwiedziła 5 miast, takich jak: Gdańsk, Katowice, Warszawę, Kraków i Białystok, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. W sumie w tym roku w szkoleniach wzięło już udział ponad 1500 właścicieli małych i średnich biznesów.

Udział w Akademii e-marketingu jest całkowicie bezpłatny. Aby zgłosić uczestnictwo w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.

Advertisement

Organizatorem i partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group.

Partnerami strategicznymi 11. edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej oraz Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.

Patronami medialnymi 11. edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trójmiasto.pl, ŚląskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu.

O WeNet

Advertisement

WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie liczne usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 19 lokalizacjach.

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Biznes

Retro Motor Show 2023 już za 2 tygodnie

Published

on

By

Sezon motoryzacyjnych zlotów i spotkań powoli dobiega końca. Jednak zanim klasyki schowają się w garażach, zjadą do Poznania. Po ubiegłorocznej rekordowej edycji, Retro Motor Show nie zwalnia tempa i zapowiada się jeszcze ciekawiej. Wszystko to już 6-8 października 2023 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Największa taka impreza w Polsce

Patrząc na liczby, to zdecydowanie będzie co oglądać. W skrócie:

  • 4 duże pawilony

  • 31.000m² powierzchni wystawienniczej

  • Niemal 1000 zabytkowych pojazdów

  • Ponad 80 wystawców + wystawcy indywidualni

Obok takich zapowiedzi trudno przejść obojętnie. To brzmi jak największa impreza poświęcona zabytkowej motoryzacji, której po prostu nie można przegapić. A kto wśród wystawców? M.in. Automobilklub Wielkopolski, Bytowski, Automobil Klub Turek, Mustang Klub Polska, Klub Zabytkowych Mercedesów Polska, Muzeum Motoryzacji Wena w Oławie, Porsche Club Poland czy Złombol. Poza tym nie zabraknie firm zajmujących się sprzedażą samochodów, takich jak Giełda Klasyków czy BRP Bracia Goźlińscy. Stawkę uzupełnią specjaliści od renowacji zabytkowych pojazdów.

Advertisement

5 okazji do świętowania

Jak się okazuje, rok 2023 to dla wielu moment ważnych jubileuszy. Swoje 100-lecie obchodzi Automobilklub Wielkopolski, a ich Komisja Pojazdów Zabytkowych kończy okrągłe 50 lat. Z tej okazji zaprezentują wystawę pt. “100 lat pasji i tradycji”. Pokażą m.in. pojazdy (w tym jednoślady), które w 1929 roku brały udział w poznańskiej Powszechnej Wystawie Krajowej. Scenografia nawiąże również do okresu II wojny światowej i roli motoryzacji w tym czasie. Kolejne sceny poświęcą uwagę historii Toru Poznań, a także sukcesom kobiet w sportach motorowych.

Imponującego stażu doczekała też firma Novol, specjalizująca się w produkcji materiałów dla lakiernictwa samochodowego, obchodząca właśnie swoje 45-lecie. Z kolei ich linia Novol for Classic Cars ma już 10 lat. 

W tym roku 10-latkiem stała się też Giełda Klasyków, oferująca najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż. Na Retro Motor Show pojawią się
w pawilonie 3, gdzie zwiedzający będą mogli zapoznać się z kilkudziesięcioma ofertami w różnych przedziałach cenowych.

Advertisement

Nie tylko wystawa, ale i klimat

Retro Motor Show znane jest z niepowtarzalnego klimatu, jaki tam panuje. Bo nie jest to wyłącznie wystawa. To prawdziwe święto pasjonatów motoryzacji. Klimatyczna, swingowa muzyka dobiegać będzie zapewne z wielu zakątków, a tym kulminacyjnym momentem będzie koncert Retro Hobby Band, w sobotę i niedzielę, na scenie w pawilonie 3. Do tego piękne stroje wystawców, ale nie tylko ich. Szafa Retro zadba o to, by każdy zwiedzający miał okazję sprawdzić, jak prezentowałby się
w strojach z minionych epok. Ponadto samemu
można też stać się częścią tego wydarzenia, przebierając się w klimacie dawnych lat i wchodząc dzięki temu na targi z biletem za niższą cenę.

Co? Gdzie? Kiedy?

Termin: 6-8 października 2023

Advertisement

Lokalizacja: Międzynarodowe Targi Poznańskie, ul. Głogowska 10, 60-734 Poznań

Wejście:

  • Wschodnie, ul. Głogowska 10

  • Północne, ul. Bukowska 12

Tegoroczna ekspozycja mieścić się będzie w pawilonie 3, 3A, 4 i 5.

Godziny otwarcia:

Advertisement
  • piątek, 6.10.2023: 11:00-19:00

  • sobota, 7.10.2023: 10:00-18:00

  • niedziela, 8.10.2023: 10:00-17:00

Ceny biletów do 5 października (w dni wydarzenia ceny będą wyższe):

  • Ulgowy: 34 zł

  • Normalny: 40 zł

  • Specjalny (dla osób przebranych: 29 zł

  • Wstęp dla dzieci do 6 roku życia (które nie ukończyły jeszcze 7 lat) bezpłatny.

Więcej informacji: www.retromotorshow.pl

Advertisement
Continue Reading

Biznes

Gospodarstwa domowe w PGE zapłacą około 120 zł mniej za energię elektryczną

Published

on

By

Gospodarstwa domowe, będące klientami PGE, zapłacą o około 120 zł mniej za energię elektryczną w 2023 r. Takie rozwiązanie wprowadza znowelizowane rozporządzenie Ministerstwa Klimatu i Środowiska w sprawie sposobu kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposobu rozliczeń w obrocie energią elektryczną.

Obniżenie rachunku o ok. 120 zł będzie przysługiwało każdemu gospodarstwu domowemu, które spełni jeden z następujących warunków:

  • zmniejszy w okresie co najmniej trzech następujących po sobie miesięcy pomiędzy styczniem 2023 r., a wrześniem 2023 r. zużycie energii elektrycznej o 5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2022 w okresie,
  • sprawdzi i potwierdzi poprawność swoich danych u sprzedawcy energii,
  • wyrazi zgodę na otrzymywanie elektronicznych rachunków,
  • wyrazi zgodę na otrzymywanie elektronicznie od sprzedawcy informacji o produktach i usługach, które oferuje ten sprzedawca,
  • jest prosumentem energii odnawialnej,
  • złożył oświadczenie w ramach rządowej tarczy solidarnościowej (gospodarstwa domowe z Kartą Dużej Rodziny, gospodarstwa domowe z osobą z niepełnosprawnością lub rolnicy).

To kolejna po rządowej tarczy solidarnościowej, która zamraża ceny energii na poziomie z 2022 r., inicjatywa chroniąca odbiorców energii elektrycznej w Polsce.

Dzięki podejmowanym przez polski rząd działaniom energia elektryczna dla klientów indywidualnych jest jedną z najniższych w Europie. Polskie gospodarstwa domowe w większości płacą za energię średnio 110,17 Euro/MWh to preferencyjna stawka za energię zużywaną do limitu 3000 – 4000 kWh (w ramach tarczy solidarnościowej). W Czechach jest o 37 proc. drożej (255 EUR/MWh) w Niemczech o 116 proc. (400 EUR/MWh) a we Włoszech nawet o 165 proc. (491,37 euro/MWh) (dane: Agencja Rynku Energii).

Advertisement

Continue Reading