Connect with us

Biznes

Rusza jesienna 11. edycja Akademii e-marketingu. Kilkuset przedsiębiorców skorzysta z bezpłatnych szkoleń

Published

on

art. sponsorowany

Już we wrześniu rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych. Akademia e-marketingu, w jesiennej odsłonie, jest organizowana w sześciu polskich miastach: w Poznaniu, Lublinie, Warszawie, Katowicach, Gdańsku i Wrocławiu. To już 11. edycja wydarzenia, które co roku przyciąga mnóstwo zainteresowanych.

W poprzednich edycjach Akademii udział wzięło już kilka tysięcy uczestników. Tylko w tegorocznej wiosennej edycji naszych szkoleń w 5 miastach w Polsce uczestniczyło ponad 1500 właścicieli małych i średnich firm. Bardzo cieszymy się, że znowu będziemy mogli spotkać się z polskimi przedsiębiorcami, którym przekażemy swoją wiedzę i pomożemy im zaplanować i zrealizować strategię rozwoju ich biznesu w sieci. Organizowane przez nas wydarzenie to wspaniała okazja do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji z ekspertami” – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu WeNet.

Advertisement

Jesienna edycja Akademii e-marketingu dla MŚP to spotkania w sześciu polskich miastach. Pierwsze szkolenie odbędzie się w 26.09 w Hotelu Agit w Lublinie, 23.10 w Muzeum Śląskim w Katowicach, 25.10 w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku, 26. 10 organizatorzy zapraszają do Poznania, a na koniec 8.11 Akademia odwiedzi Wrocław. Warsztaty poprowadzą doświadczeni specjaliści WeNet Group. Eksperci od marketingu online przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę oraz będą służyć doradztwem i bezpłatnymi konsultacjami.

Dzisiaj każda firma, która chce zdobywać klientów i odnieść sukces, powinna być obecna w internecie. Dobrze zaplanowany i kontrolowany marketing internetowy daje niezliczone możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż. Obecnie bardzo dynamicznie rozwija się branża e-commerce, która również śmiało sięga po nowinki technologiczne” – mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.

By odnosić jak najlepsze wyniki, potrzebna jest znajomość narzędzi i efektywnych metod promocji w internecie. Naszym celem jest przekazanie nowoczesnej wiedzy z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o czymś, o czym ostatnio jest głośno, a więc o sztucznej inteligencji. Nie ma się czego obawiać – AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje jednak wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu” – dodaje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu WeNet.

Program Akademii e-marketingu składa się ze spotkań ze specjalistami, którzy opowiedzą, jak przygotować skuteczną strategię i zacząć z powodzeniem budować swój biznes w internecie. Uczestnicy zyskają kompleksowy poradnik w pigułce: od budowy firmowej strony www, przez wykorzystanie działań SEO oraz narzędzia, jakim jest Google Ads, aż po prowadzenie promocji firmy w Social Mediach i mierzenie jej efektów.

Advertisement

Chcemy pomóc małym i średnim przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu. Program szkolenia dostosowaliśmy do potrzeb MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Jako Partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić” – mówi Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.

Eksperci poruszą też aktualne kwestie i tematy. Opowiedzą m.in. o obowiązującej od tego roku dyrektywie Omnibus, która nakłada na sprzedawców internetowych wiele nowych obowiązków. Znajomość zmian w przepisach prawa jest bardzo ważna. Za ich nieprzestrzeganie grożą bowiem wysokie kary finansowe.

Tylko wiosenna odsłona Akademii e-marketingu, która odbyła się miedzy marcem a majem, odwiedziła 5 miast, takich jak: Gdańsk, Katowice, Warszawę, Kraków i Białystok, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. W sumie w tym roku w szkoleniach wzięło już udział ponad 1500 właścicieli małych i średnich biznesów.

Udział w Akademii e-marketingu jest całkowicie bezpłatny. Aby zgłosić uczestnictwo w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.

Advertisement

Organizatorem i partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group.

Partnerami strategicznymi 11. edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej oraz Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.

Patronami medialnymi 11. edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trójmiasto.pl, ŚląskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu.

O WeNet

Advertisement

WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie liczne usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 19 lokalizacjach.

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Biznes

Polacy wygrali… w Superbet. Gol Buksy kosztował bukmachera miliony

Published

on

By

fot. SuperBet

art. sponsorowany

Już w 16. minucie spotkania reprezentacji Polski z Holandią na Euro 2024 wszyscy gracze Superbet, którzy skorzystali ze specjalnej promocji na 1 gol przewagi w meczu, mogli cieszyć się z wygranych kuponów. Niezależnie od końcowego rezultatu. Bukmacher na to wyjątkowe spotkanie wprowadził swoją sztandarową promocję – Superprzewagę – na jeszcze wyższy poziom, rozliczając wygraną już przy jednobramkowym prowadzeniu zespołu Michała Probierza. Po strzale Adama Buksy na 1:0 bukmacher musiał sięgnąć głębiej do kieszeni.

Ten jeden strzał kosztował nas kilka milionów złotych. Ale było warto. Po pierwsze pokazaliśmy po raz kolejny, jak korzystną dla graczy promocją jest Superprzewaga, ratująca co roku miliony kuponów. Po drugie, dla samego tego momentu niezwykłej, ogólnonarodowej radości. Chociaż musieliśmy sięgnąć głębiej do kieszeni, aby rozliczyć wszystkie kupony zagrane na wygraną Polaków, wszyscy w Superbet cieszyliśmy się z tej bramki jak szaleni. Pewnie przynajmniej tak samo, jak dziesiątki tysięcy graczy, które skorzystały z naszej promocji” – podkreśla Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.

Advertisement

Gracze, którzy postawili na wygraną Polski u innych bukmacherów, do samego końca musieli drżeć o wygraną, ostatecznie zostając niestety z pustymi rękami. Tylko ci pasjonaci analizy sportowej, którzy wybrali Superbet, mogli we – względnym – spokoju oglądać mecz po 16. minucie. Ich kupony błyskawicznie zostały rozliczone, a warto podkreślić, że dzięki tej promocji każdą postawioną złotówkę można było pomnożyć ponad pięciokrotnie. Superbet wierzył w biało-czerwonych, oferując swoim graczom Superprzewagę na najwyższym poziomie. Sami obstawiający jednak nie byli przekonani do zwycięstwa zespołu Michała Probierza z Oranje. Zdecydowana większość graczy postawiła na Holandię. Optymizm mniejszości stawiającej na Polskę w ramach specjalnej promocji się opłacił – w ciągu zaledwie szesnastu minut można było kilkukrotnie pomnożyć swój wkład, bez stresowania się niezwykle emocjonującą dalszą częścią spotkania, niestety zakończoną bez biało-czerwonego happyendu.

Popisowa promocja Superbet

Mecz Polaków to jednak tylko kropla w morzu wydarzeń sportowych, przy których kupony ratowała Superprzewaga. Łącznie takich zdarzeń w 2023 roku było aż 837, co daje imponującą liczbę blisko 2,5 wydarzenia dziennie, przy którym kupony ratowała Superprzewaga. Ponad połowa takich zdarzeń miała miejsce w piłce nożnej, ale warto pamiętać, że promocja działa szeroko również w innych dyscyplinach. Korzystają z niej pasjonaci koszykówki, piłki ręcznej, hokeja na lodzie, tenisa, siatkówki, skoków narciarskich, a od niedawna nawet… darta. Są też drużyny szczególnie często „ratowane” przez Superprzewagę, czyli te najczęściej wypuszczające z rąk spore prowadzenie: w zeszłym roku ten ranking bezapelacyjnie wygrały koszykarskie zespoły Chicago Bulls oraz Washington Wizards, pięciokrotnie uruchamiające tę promocję. Wśród futbolowych drużyn prym wiódł Manchester United. Czerwone Diabły czterokrotnie prowadziły dwiema bramkami, żeby ostatecznie nie wygrać.

O Superprzewadze moglibyśmy opowiadać bez końca, ale tak naprawdę liczby mówią same za siebie. Kwota wygranych dzięki Superprzewadze w zeszłym roku to niemal 40 milionów złotych, a z tej promocji skorzystało 90% naszych graczy” – podsumowuje CEO Superbet Polska.

Advertisement

O Superbet

Grupa Superbet to globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line charakteryzujący się wysoką dynamiką wzrostu i szybkim rozwojem. Globalnie grupa zatrudnia ponad 5 tysięcy osób, prowadząc działalność bukmacherską w Rumunii, Polsce, Brazylii, Belgii i Serbii. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako marka Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w aplikacji mobilnej oraz na stronie superbet.pl. Superbet ma ponad 22% udziału w polskim rynku bukmacherskim online i jest wiceliderem bukmacherskiego rynku online w naszym kraju.

Firma może się pochwalić nagrodami w plebiscycie NAGRODY BUKMACHERSKIE 2021, 2022 i 2023 w kategorii Najlepszy Bukmacher, Najlepsza Aplikacja Mobilna, Najlepsza Oferta Live, Najlepsza Oferta na Piłkę Nożną, Najlepszy Marketing i Nagroda Użytkowników, z których w ostatniej edycji plebiscytu aż 61% wybrało Superbet jako najlepszego bukmachera w Polsce.

Co sprawia, że gracze wybierają Superbet? Stałe promocje takie jak Superprzewaga czy Superbonus powodują, że graczom po prostu nie opłaca się grać gdzie indziej, a atrakcyjne nagrody w darmowych grach jak Supergame czy Superspin przyciągają do wspólnej zabawy również tych, którzy szukają innych sposobów na sportową rozrywkę. Gdy dodasz do tego wielokrotnie nagradzaną aplikację, w której możesz oglądać na żywo transmisje meczów, śledzić statystyki czy przeglądać kupony innych graczy dzięki platformie do gry społecznościowej Supersocial, silna pozycja Superbetu na polskim rynku jest w pełni zrozumiała.

Advertisement

Superbet od początku działalności na naszym rynku prężnie wspiera polski sport. Od 1 lipca 2023 roku został sponsorem strategicznym Lecha Poznań oraz jego Akademii. To jedna z największych umów partnerskich w polskiej piłce klubowej i pierwsza w takiej formule. W Ekstraklasie sponsoruje też Górnika Zabrze, a w niższych ligach GKS Tychy i Stomil Olsztyn. Bukmacher jest również sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich oraz największego turnieju szachowego – Superbet Rapid&Blitz – oraz w darcie – Superbet Poland Darts Masters.

Źródło informacji: Superbet

Advertisement
Continue Reading

Biznes

Zeroemisyjne, elektryczne autobusy Yutong E9 wyjadą na ulice Wałcza

Published

on

By

Zakończono dostawę 8 zeroemisyjnych elektrycznych autobusów Yutong E9. Podpisana w zeszłym roku umowa pomiędzy miastem Wałcz a Busnex Poland właśnie została zrealizowana. Wałcz stawia na rozwój elektromobilności w transporcie publicznym a realizacja tego zamierzenia została właśnie rozpoczęta.

Bardzo się cieszymy, że elektrobusy Yutong pojawią się także w województwie zachodniopomorskim. Do Wałcza dostarczyliśmy 9-metrowe pojazdy, sprawdzone już przez polskie samorządy. Osiem zeroemisyjnych autobusów elektrycznych to solidne wsparcie dla komunikacji miejskiej i krok w kierunku zielonego transportu. Już wkrótce nowoczesny, zeroemisyjny tabor obsłuży lokalną komunikację miejską – mówił Marcin Kucharski, prezes zarządu Busnex Poland.

Wybrany przez Wałcz Yutong E9 może pokonać na jednym ładowaniu ponad 350 kilometrów. Ten elektryczny autobus ma 9 metrów długości i jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz o ograniczonej mobilności, a także wyposażony w klimatyzację i system monitoringu. Kontrakt obejmował również dostawę 4 mobilnych, dwustanowiskowych ładowarek do elektrobusów.

Zakup przez Wałcz zeroemisyjnego taboru autobusowego oraz infrastruktury do ładowania został dofinansowany kwotą w wysokości ponad 15 mln zł w ramach realizowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej programu „Zielony Transport Publiczny”. Umowa została zawarta w 2022 r., a w 2023 r. miasto wybrało w przetargu Busnex Poland jako dostawcę elektrobusów.

Advertisement

Continue Reading

Advertisement
Advertisement