Connect with us

Biznes

PANEK CarSharing rozpoczyna rok zmianami w ofercie

Published

on

art. sponsorowany

PANEK CarSharing, największy polski operator usługi wynajmu samochodów z aplikacji w smartfonie, wraz z nowym rokiem wprowadza szereg zmian upraszczających ofertę i dostęp do samochodów. Zmiany dotyczą również cennika, w którym oprócz rozliczenia kilometrowego pojawił się pakiet dobowy z niską ceną za kilometr jazdy.

Najważniejsze zmiany:

Jeden prosty cennik kilometrowy – kwota przejazdu zależy wyłącznie od liczby przejechanych kilometrów.

Advertisement

Jeden prosty pakiet dobowy – samochód na ile chcesz, z możliwością zmiany modelu w trakcie trwania pakietu.

Wszystkie samochody osobowe w jednej grupie, bez względu na wielkość, rodzaj nadwozia i napęd. Jedna grupa DOSTAWCZE dla wszystkich samochodów dostawczych, jedna grupa FUN dla wszystkich modeli klasycznych i sportowych.

Jeden prosty cennik kilometrowy

Pierwsza duża zmiana dotyczy sposobu naliczania kosztów przejazdu. Zniknął cennik standardowy, w którym pobierana była opłata za każdą minutę oraz kilometr jazdy. Cennik kilometrowy został przekonstruowany i jest jedynym obowiązującym w usłudze PANEK CarSharing. Od tej pory koszt przejazdu zależeć będzie wyłącznie od liczby pokonanych kilometrów.

Advertisement

Do tej pory użytkownicy rozpoczynając wynajem, z reguły wybierali cennik standardowy, czyli taki, który był domyślnym w aplikacji. Z naszych badań wynika, że robili to w większości nieświadomie, nie sprawdzając nawet innych opcji, bądź nie wiedząc o nich. Każde spowolnienie jazdy lub korek powodowały niepotrzebny stres i obawę o wyższe koszty podróży. Dlatego właśnie podstawowym i jedynym na krótkie przejazdy jest cennik kilometrowy. Z kolei dla dłuższych wynajmów rekomendujemy pakiet dobowy. Użytkownik będzie mógł łatwo wyliczyć koszt przejazdu, a ten jest niezmienny i niezależny od pory dnia i warunków na drodze, nawet, jeśli utkniemy w korku na dłużej” – powiedział Leszek Leśniak, dyrektor zarządzający PANEK CarSharing.

Jeden prosty pakiet dobowy

Zmiany nie ominęły również pakietów. Jedynym dostępnym jest pakiet dobowy, w którym cena za kilometr jazdy kosztuje teraz 0,99 zł dla samochodów osobowych. Nowością jest pakiet dobowy z niską ceną za kilometr dla samochodów grupy FUN, gdzie do tej pory firma oferowała jedynie pakiet godzinowy.

Dostrzegamy duże zainteresowanie wynajmem samochodów z dawnych grup RETRO i EXTREME. Wprowadzenie rozliczenia kilometrowego pozwoli miłośnikom dawnej motoryzacji na spokojny przejazd nawet, jeśli w centrum miasta wydarzy się korek. Użytkownicy, którzy będą chcieli spędzić więcej czasu z jedną z naszych gwiazd będą mieli możliwość wynajmu w pakiecie dobowym z niską ceną za kilometr” – dodaje Leszek Leśniak.

Advertisement

Jedna grupa dla samochodów osobowych

Kolejną zmianą jest utworzenie jednej grupy, w której znajdują się wszystkie auta osobowe dostępne w usłudze. Od tej pory klient będzie mógł wybrać auto zaparkowane najbliżej niego, bo wszystkie są w tej samej grupie i cenie. Dodatkowo będzie można łatwo i bez dopłat wymieniać modele w ramach pakietu dobowego. Obecnie cena za kilometr jazdy to 1,99 zł oraz 0,99 zł w pakiecie dobowym.

W jednej grupie skupiono także wszystkie pojazdy dostawcze, podobnie sprawa ma się w przypadku grupy FUN, do której należą teraz wszystkie legendy motoryzacji i auta marzeń. Oznacza to, że fani motoryzacji znajdą w jednym miejscu Poloneza, Fiata 126p i Teslę.

Najważniejszym czynnikiem, mającym wpływ na rozwój usługi carsharingu jako takiego, jest odpowiednia dostępność pojazdów na danym obszarze. Jeśli samochód potrzebny jest raz, na jakiś czas, to cena wynajmu spada na dalszy plan, a o wyborze decyduje bliskość środka transportu. Jako lider rynku wynajmu samochodów bierzemy na siebie odpowiedzialność kreowania usługi ich współdzielenia , jako jednego z wiodących modeli mobilności, który w przyszłości ma zastąpić w dużych miastach samochód prywatny. Jeśli użytkownik ma korzystać z samochodu współdzielonego codziennie, wtedy aspekt ekonomiczny staje się równie ważny jak dostępność pojazdu, dlatego cennik wszystkich samochodów osobowych sprowadziliśmy do jednego, niskiego poziomu” – wyjaśnia Leszek Leśniak.

Advertisement

Pozostałe zmiany

Wraz z uproszczeniem cennika i obniżeniem cen za kilometr jazdy firma wprowadziła także kilka innych zmian. Pojawiła się rozszerzona ochrona dla samochodów z grupy FUN, do kwoty 5,99 zł podniesiono opłatę startową i wprowadzono opłatę 19,99 zł za zakończenie wynajmu w innej strefie.

Wraz z podniesieniem opłaty startowej chcemy docierać do świadomości kierowców, którzy w łatwy sposób mogą ją zniwelować do zera otrzymując jednocześnie dodatkowe profity. Na przykład abonament Smart Week chroni przed odpowiedzialnością za szkody i znosi w całości opłatę startową przez tydzień. Z kolei wprowadzenie opłaty za zakończenie wynajmu w innym mieście wynika z bardzo wysokich kosztów późniejszej relokacji pojazdów pomiędzy strefami. Tę opłatę niwelujemy niską ceną za kilometr jazdy” – komentuje Leszek Leśniak.

Uproszczona oferta wraz z nowym cennikiem obowiązuje od 12 stycznia 2023. Użytkownicy zostali poinformowani o konieczności aktualizacji aplikacji PANEK CS do najnowszej wersji.

Advertisement

Źródło informacji: Panek CarSharing

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Biznes

Santander Bank Polska nagrodzony za najlepszą wielokanałową obsługę klienta

Published

on

By

fot. Santander Bank Polska

Po raz trzeci Santander Bank Polska zdobył tytuł „Złoty Bank” za najlepszą wielokanałową jakość obsługi. Kredyt gotówkowy znalazł się na 2. miejscu, a konto osobiste na 3. w kategoriach produktowych „Złoty Bankier”. Kanały social media banku zajęły 2. miejsce.

To trzecie zwycięstwo Santander Bank Polska w najważniejszej kategorii rankingu „Złoty Bankier 2024”. Badanie przeprowadził Minds & Roses na zlecenie Bankier.pl i Puls Biznesu. Bank co roku od 6 lat zajmuje miejsce na podium rankingu w kategorii głównej tj. wielokanałowa jakość obsługi.

Trzeci >>Złoty Bank<< to dla nas ogromne wyróżnienie. Niezmiennie od 6 lat jesteśmy w gronie liderów rankingu wielokanałowej jakości. To potwierdza, że wysoka jakość wpisała się w DNA banku i stanowi kierunkowskaz do wszystkich działań. Ale wciąż stawiamy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. W tym roku wprowadziliśmy nową strategię >>Pomagamy Osiągać Więcej<<. Jej trzy kluczowe filary to Total Doświadczenie, Total Digitalizacja i Total Odpowiedzialność. Jeszcze mocniej koncentrujemy się na budowaniu najlepszych doświadczeń klientów i pracowników. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru i wzbudzać pozytywne emocje. Nasze ambicje są wysokie, a cele niezmienne – być najlepszą otwartą platformą usług finansowych, która działa odpowiedzialnie, ciesząc się lojalnością i zaufaniem klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczności” – powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.

Advertisement

Kredyt gotówkowy Santander Bank Polska zajął 2. miejsce, a konto Santander 3. miejsce w kategoriach produktowych. Kanały social media banku zajęły 2. miejsce wśród badanych banków.

Metodą mystery client audytorzy oceniają jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu – placówkach, bankowości internetowej i aplikacjach mobilnych, kanałach telefonicznych. Badane jest podejście do klienta, rozpoznawanie potrzeb, prezentacja oferty – wszystko w odniesieniu do nowych i dotychczasowych klientów.

Organizowany przez Bankier.pl i Puls Biznesu ranking „Złoty Bankier”, od wielu lat dostarcza rzetelnej oceny jakości usług klientom banków, stawiając na najlepsze praktyki rynkowe i produkty odpowiadające potrzebom klientów. 

Źródło informacji:  Santander Bank Polska

Advertisement

art. sponsorowany

Continue Reading

Biznes

Właściciele Domu Pogrzebowego Nekrolog z nowymi inwestycjami w infrastrukturę zakładu 

Published

on

By

Państwo Pawłowscy kontynuują ponad 30-letnią tradycję, zapoczątkowaną przez poprzednie pokolenie rodziny, w zakresie prowadzenia pilskiego Domu Pogrzebowego Nekrolog. Nowi właściciele prężnie rozwijają zakład i inwestują w nową infrastrukturę, stając się jednym z najbardziej dynamicznie działających podmiotów na lokalnym rynku.

Działający od 30 lat przy ulicy Żeleńskiego Nekrolog jest jednym z czterech domów pogrzebowych w mieście. Założony został przez Krystynę i Aleksandra Pawłowskich w latach 90., a następnie odziedziczony przez ich syna i synową, którzy kontynuowali tradycję wysokiej etyki obsługi klientów, rozpoczętą przez właścicielkę. Zakład świadczy usługi również w okolicznych miejscowościach.

Nowym właścicielom zależy przede wszystkim na zachowaniu wartości rodzinnej firmy, która cieszy się zaufaniem lokalnego rynku, jednocześnie stale podnosząc jakość usług. Łukasz Pawłowski wprowadził standardy pracy i zarządzania zespołem w zgodzie z dyscypliną, którą zna ze swoich doświadczeń jako strażak w PSP i OSP Piła. Z kolei jego żona Justyna na co dzień wykorzystuje swoją empatię i umiejętności organizacyjne zaczerpnięte z poprzednich doświadczeń w obsłudze klienta. W efekcie, Dom Pogrzebowy Nekrolog cieszy się wysokimi opiniami wśród klientów, co sprawia, że od ponad dwóch lat regularnie jest wybierany jako firma oferująca usługi najwyższej jakości w swojej branży i regionie, zgodnie z niezależnymi rankingami.

Otwartość i chęć ciągłego ulepszania oferty dla swoich klientów sprawia, że Państwo Pawłowscy nie przestają szukać możliwości rozwoju.

Advertisement

– W swojej pracy nieustannie spotykamy się z pogrążonymi w żałobie osobami i wnikliwie obserwujemy ich potrzeby, by ułatwić im ten trudny moment. Już od jakiegoś czasu rozważaliśmy rozbudową zakładu i inwestycję we własną chłodnię oraz nowoczesną salę pogrzebową. Chcemy zapewnić klientom jeszcze pełniejszą opiekę i wsparcie. Aby sprostać ich oczekiwaniom musimy nieustannie dostosowywać się do ich rosnących oczekiwań – ocenia Łukasz Pawłowski z pilskiego Nekrologu.

Rozbudowa zakładu i nowa jakość usług

Na pytanie o wyzwaniach po odziedziczeniu działalności po matce, nowi właściciele odpowiadają: “Firma prosperowała dobrze i cieszyła się zaufaniem klientów, ale wiedzieliśmy, że konieczna jest modernizacja. Chcieliśmy zachować wartości, na bazie których powstała, jednocześnie wnieść świeżość i nowe pomysły. W pierwszej kolejności zajęliśmy się rozbudową zakładu i powiększeniem zespołu pracowników”.

Inicjatywa podniesienia standardu świadczonych usług w Nekrologu rozpoczęła się od strategicznej inwestycji w rozbudowę infrastruktury zakładu. Między innymi utworzone zostały nowe przestrzenie, które usprawniły codzienną pracę personelu. Jednakże kluczowym elementem była budowa pierwszej nowoczesnej chłodni w Pile, dzięki której firma przestała być zależna od wynajmu przestrzeni zlokalizowanych w szpitalu czy na cmentarzu. Wpłynęło to na obniżenie kosztów wewnętrznych firmy, co z kolei przekłada się na możliwość zaoferowania usług w niższej cenie. Ponadto powstała również komfortowa sala pożegnań, która umożliwia rodzinom spokojne pożegnanie się ze zmarłym, a także zachowanie, potrzebnej w tym momencie, prywatności.

Zainwestowano również w modernizację strony internetowej domu pogrzebowego, dzięki czemu została ona dopasowana do europejskich standardów i umocniła pozycję firmy w Internecie. Działanie to pozwoliło również na podkreślenie widoczności Nekrologu w sferze online. Ułatwi to potencjalnym klientom proste i szybkie wyszukanie firmy, która kompleksowo i profesjonalnie wesprze ich w organizacji ceremonii i pochówku w tym wymagającym czasie.

Realizacja tych działań zaowocowała stworzeniem nowoczesnego zakładu, który spełnia najwyższe standardy i oferuje usługi pogrzebowe najwyższej jakości. Dzięki tym wszystkim ulepszeniom, Nekrolog wyróżnia się w polskiej branży funeralnej i zwraca uwagę klientów poszukujących odpowiedzialnego partnera w tych trudnych dla siebie chwilach.

Advertisement

Ponadto, Nekrolog planuje w przyszłości wzbogacić ofertę o usługi koncyliacyjne. Dzięki temu nie tylko podniosą standard świadczonych usług, zapewniając nowoczesność w działaniu, ale także będą w stanie wesprzeć rodziny w rozwiązywaniu konfliktów związanych z podziałem spadku. Realizacja tego celu pozwoli im na jeszcze bardziej efektywne wsparcie osób pogrążonych w żałobie, dla których tego rodzaju spory często nie są priorytetem w tak trudnym okresie po stracie bliskiej osoby.

Więcej informacji na temat Nekrologu można znaleźć na stronie internetowej nekrolog.sereni.pl

art. sponsorowany

Advertisement
Continue Reading

Advertisement
Advertisement