Connect with us

Biznes

Powiat Pilski stawia na rozwój siatkówki, koszykówki i futsalu

Published

on

W nowej Powiatowej Hali Sportowej przy ul. Pola, która jest już gotowa do użytku, odbył się briefing prasowy z udziałem Eligiusza Komarowskiego, starosty pilskiego, Grzegorza Witkowskiego, dyrektora Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego w Pile i przedstawicieli klubów UKS SMS JOKER PIŁA – prezesa Jacka Wysockiego, KS Basket Piła – prezesa Tomasza Pochylskiego i nowego trenera Basketu Piła Nikołaja Tanasiejczuka oraz KS Futsal Piła – prezesa Michała Lamenta.
Konferencja poświęcona była planom związanym z rozwojem w Pile takich dyscyplin sportowych jak koszykówka męska i żeńska oraz siatkówka męska. W planach jest także współpraca Powiatu Pilskiego – Starostwa Powiatowego w Pile z KS Futsal Piła.

Starosta Eligiusz Komarowski zapewnił o współpracy w promowaniu tych dyscyplin sportu, a także podkreślił rolę, jaką winni sprawować włodarze gmin, miast i powiatów w kreowaniu rozwoju sportu na terenach, którymi zarządzają.
Rolą samorządów powinno być pomaganie klubom sportowym, przynajmniej częściowe ich finansowanie, by zapewnić bezpieczeństwo nie tylko rozwoju danej dyscypliny sportowej, ale także trwałości działania klubów sportowych. Kluby mając z góry ustalone ramy współpracy, konkretne zasady dofinansowania oraz korzystania z obiektów sportowych przynajmniej na kilka lat, łatwiej znajdą innych sponsorów na swoją działalność – powiedział.

Starosta podkreślił również, że zasady korzystania z obiektów sportowych powinny być jasne i równe dla wszystkich.
– Znamy przecież historię stadionu żużlowego w Pile, gdzie w jednym roku koszty wynajmu wynosiły 300 tys. za rok dla klubu sportowego, a w kolejnych latach np. 10 tys. Kosztów nie można uzależniać od tego, kto jest sponsorem takiego klubu – zaznaczył.

Advertisement

Przypomnijmy, że Powiat Pilski w minionych latach mocno rozbudował bazę sportową i wybudował nowe obiekty: 3 wielofunkcyjne boiska – przy Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Pile, Zespole Szkół Technicznych w Pile oraz przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Pile. Wybudował również 2 hale sportowe, oprócz nowej hali sportowej przy Pola, w 2018 r. także halę przy SOSW w Pile.

Dzisiaj gotowa jest już Powiatowa Hala Sportowa przy Pola, z wielofunkcyjnymi boiskami, z zapleczem socjalnym, szatniami, parkingami, z trybunami na ok. 300 miejsc. Do 15 lipca będzie jeszcze doposażona w mobilne trybuny na ok. 1000 miejsc. 1 września 2021 r. nastąpi uroczyste otwarcie hali z udziałem młodzieżowej reprezentacji Polski U21 w piłce siatkowej.

Najbliższe plany klubów sportowych przedstawili prezesi klubów:  
UKS SMS JOKER PIŁA, prezes Jacek Wysocki:  
– Klub złożył akces do Polskiego Związku Piłki Siatkowej o przyznanie dzikiej karty na występy drużyny w drugiej lidze. W przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku Klub ma w planie wystawienie dwóch drużyn w rozgrywkach 3 ligi. Jeden zespół złożony ma być z młodzieżowców, drugi mają to być wyróżniający się juniorzy oraz seniorzy, m.in. byli zawodnicy Jokera. Klub bardzo mocno rozbudowuje także akademię mini siatkówki, która ma pomóc zrzeszyć jeszcze większa liczbę dzieci, które będą zainteresowane siatkówką.

KS BASKET PIŁA, prezes Tomasz Pochylski:
– Klub, poza drużyną seniorską, prowadzi aktualnie 5 grup młodzieżowych występujących w 8 ligach.
Dzięki współpracy z Nikołajem Tanasiejczukiem, nowym trenerem Klubu w planach jest powrót drużyny seniorskiej do 2 ligi. Mamy nadzieję że wrócimy. Mamy do tego i zawodników i teraz jeszcze takie zaplecze, jaką jest nwa hala przy Pola, grzechem byłoby nie skorzystać z takiej możliwości.

Advertisement

KS Futsal Piła, prezes Michał Lament:
– W planach na przyszły sezon jest zajęcie miejsca pomiędzy 4 a 6 w rozgrywkach 1 ligi futsalu będącej zapleczem Futsal Ekstraklasy – najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce. Ma to być możliwe m.in. dzięki treningom w halach szkół prowadzonych przez Powiat Pilski, Zespołu Szkół przy Teatralnej, Zespołu Szkół Gastronomicznych czy nowej hali przy ul. Pole. Będziemy robić wszystko by to osiągnąć.

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Biznes

Santander Bank Polska nagrodzony za najlepszą wielokanałową obsługę klienta

Published

on

By

fot. Santander Bank Polska

Po raz trzeci Santander Bank Polska zdobył tytuł „Złoty Bank” za najlepszą wielokanałową jakość obsługi. Kredyt gotówkowy znalazł się na 2. miejscu, a konto osobiste na 3. w kategoriach produktowych „Złoty Bankier”. Kanały social media banku zajęły 2. miejsce.

To trzecie zwycięstwo Santander Bank Polska w najważniejszej kategorii rankingu „Złoty Bankier 2024”. Badanie przeprowadził Minds & Roses na zlecenie Bankier.pl i Puls Biznesu. Bank co roku od 6 lat zajmuje miejsce na podium rankingu w kategorii głównej tj. wielokanałowa jakość obsługi.

Trzeci >>Złoty Bank<< to dla nas ogromne wyróżnienie. Niezmiennie od 6 lat jesteśmy w gronie liderów rankingu wielokanałowej jakości. To potwierdza, że wysoka jakość wpisała się w DNA banku i stanowi kierunkowskaz do wszystkich działań. Ale wciąż stawiamy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. W tym roku wprowadziliśmy nową strategię >>Pomagamy Osiągać Więcej<<. Jej trzy kluczowe filary to Total Doświadczenie, Total Digitalizacja i Total Odpowiedzialność. Jeszcze mocniej koncentrujemy się na budowaniu najlepszych doświadczeń klientów i pracowników. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru i wzbudzać pozytywne emocje. Nasze ambicje są wysokie, a cele niezmienne – być najlepszą otwartą platformą usług finansowych, która działa odpowiedzialnie, ciesząc się lojalnością i zaufaniem klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczności” – powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.

Advertisement

Kredyt gotówkowy Santander Bank Polska zajął 2. miejsce, a konto Santander 3. miejsce w kategoriach produktowych. Kanały social media banku zajęły 2. miejsce wśród badanych banków.

Metodą mystery client audytorzy oceniają jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu – placówkach, bankowości internetowej i aplikacjach mobilnych, kanałach telefonicznych. Badane jest podejście do klienta, rozpoznawanie potrzeb, prezentacja oferty – wszystko w odniesieniu do nowych i dotychczasowych klientów.

Organizowany przez Bankier.pl i Puls Biznesu ranking „Złoty Bankier”, od wielu lat dostarcza rzetelnej oceny jakości usług klientom banków, stawiając na najlepsze praktyki rynkowe i produkty odpowiadające potrzebom klientów. 

Źródło informacji:  Santander Bank Polska

Advertisement

art. sponsorowany

Continue Reading

Biznes

Właściciele Domu Pogrzebowego Nekrolog z nowymi inwestycjami w infrastrukturę zakładu 

Published

on

By

Państwo Pawłowscy kontynuują ponad 30-letnią tradycję, zapoczątkowaną przez poprzednie pokolenie rodziny, w zakresie prowadzenia pilskiego Domu Pogrzebowego Nekrolog. Nowi właściciele prężnie rozwijają zakład i inwestują w nową infrastrukturę, stając się jednym z najbardziej dynamicznie działających podmiotów na lokalnym rynku.

Działający od 30 lat przy ulicy Żeleńskiego Nekrolog jest jednym z czterech domów pogrzebowych w mieście. Założony został przez Krystynę i Aleksandra Pawłowskich w latach 90., a następnie odziedziczony przez ich syna i synową, którzy kontynuowali tradycję wysokiej etyki obsługi klientów, rozpoczętą przez właścicielkę. Zakład świadczy usługi również w okolicznych miejscowościach.

Nowym właścicielom zależy przede wszystkim na zachowaniu wartości rodzinnej firmy, która cieszy się zaufaniem lokalnego rynku, jednocześnie stale podnosząc jakość usług. Łukasz Pawłowski wprowadził standardy pracy i zarządzania zespołem w zgodzie z dyscypliną, którą zna ze swoich doświadczeń jako strażak w PSP i OSP Piła. Z kolei jego żona Justyna na co dzień wykorzystuje swoją empatię i umiejętności organizacyjne zaczerpnięte z poprzednich doświadczeń w obsłudze klienta. W efekcie, Dom Pogrzebowy Nekrolog cieszy się wysokimi opiniami wśród klientów, co sprawia, że od ponad dwóch lat regularnie jest wybierany jako firma oferująca usługi najwyższej jakości w swojej branży i regionie, zgodnie z niezależnymi rankingami.

Otwartość i chęć ciągłego ulepszania oferty dla swoich klientów sprawia, że Państwo Pawłowscy nie przestają szukać możliwości rozwoju.

Advertisement

– W swojej pracy nieustannie spotykamy się z pogrążonymi w żałobie osobami i wnikliwie obserwujemy ich potrzeby, by ułatwić im ten trudny moment. Już od jakiegoś czasu rozważaliśmy rozbudową zakładu i inwestycję we własną chłodnię oraz nowoczesną salę pogrzebową. Chcemy zapewnić klientom jeszcze pełniejszą opiekę i wsparcie. Aby sprostać ich oczekiwaniom musimy nieustannie dostosowywać się do ich rosnących oczekiwań – ocenia Łukasz Pawłowski z pilskiego Nekrologu.

Rozbudowa zakładu i nowa jakość usług

Na pytanie o wyzwaniach po odziedziczeniu działalności po matce, nowi właściciele odpowiadają: “Firma prosperowała dobrze i cieszyła się zaufaniem klientów, ale wiedzieliśmy, że konieczna jest modernizacja. Chcieliśmy zachować wartości, na bazie których powstała, jednocześnie wnieść świeżość i nowe pomysły. W pierwszej kolejności zajęliśmy się rozbudową zakładu i powiększeniem zespołu pracowników”.

Inicjatywa podniesienia standardu świadczonych usług w Nekrologu rozpoczęła się od strategicznej inwestycji w rozbudowę infrastruktury zakładu. Między innymi utworzone zostały nowe przestrzenie, które usprawniły codzienną pracę personelu. Jednakże kluczowym elementem była budowa pierwszej nowoczesnej chłodni w Pile, dzięki której firma przestała być zależna od wynajmu przestrzeni zlokalizowanych w szpitalu czy na cmentarzu. Wpłynęło to na obniżenie kosztów wewnętrznych firmy, co z kolei przekłada się na możliwość zaoferowania usług w niższej cenie. Ponadto powstała również komfortowa sala pożegnań, która umożliwia rodzinom spokojne pożegnanie się ze zmarłym, a także zachowanie, potrzebnej w tym momencie, prywatności.

Zainwestowano również w modernizację strony internetowej domu pogrzebowego, dzięki czemu została ona dopasowana do europejskich standardów i umocniła pozycję firmy w Internecie. Działanie to pozwoliło również na podkreślenie widoczności Nekrologu w sferze online. Ułatwi to potencjalnym klientom proste i szybkie wyszukanie firmy, która kompleksowo i profesjonalnie wesprze ich w organizacji ceremonii i pochówku w tym wymagającym czasie.

Realizacja tych działań zaowocowała stworzeniem nowoczesnego zakładu, który spełnia najwyższe standardy i oferuje usługi pogrzebowe najwyższej jakości. Dzięki tym wszystkim ulepszeniom, Nekrolog wyróżnia się w polskiej branży funeralnej i zwraca uwagę klientów poszukujących odpowiedzialnego partnera w tych trudnych dla siebie chwilach.

Advertisement

Ponadto, Nekrolog planuje w przyszłości wzbogacić ofertę o usługi koncyliacyjne. Dzięki temu nie tylko podniosą standard świadczonych usług, zapewniając nowoczesność w działaniu, ale także będą w stanie wesprzeć rodziny w rozwiązywaniu konfliktów związanych z podziałem spadku. Realizacja tego celu pozwoli im na jeszcze bardziej efektywne wsparcie osób pogrążonych w żałobie, dla których tego rodzaju spory często nie są priorytetem w tak trudnym okresie po stracie bliskiej osoby.

Więcej informacji na temat Nekrologu można znaleźć na stronie internetowej nekrolog.sereni.pl

art. sponsorowany

Advertisement
Continue Reading

Advertisement
Advertisement