Connect with us

Biznes

Światowa premiera OSHEE Sparkling na Times Square

Published

on

fot. OSHEE

art. sponsorowany

W ślad za pojawieniem się nowości OSHEE Sparkling na rynku polskim, marka zorganizowała premierę tego produktu w najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie na Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie ambasadorka marki Iga Świątek rozpoczyna grę w wielkoszlemowym US Open.

OSHEE, lider produktów funkcjonalnych, ogłosił światową premierę swojego najnowszego produktu – OSHEE Sparkling. Wydarzenie to jest zainicjowane kampanią reklamową na jednej z najbardziej ikonicznych scen świata – Times Square w Nowym Jorku.

Advertisement

W dobie zdobywających coraz większą popularność reklam typu Fake OOH autentyzm i innowacyjność przekazu to fundament kampanii. Takie podejście nam przyświecało podczas tworzenia koncepcji premiery OSHEE Sparkling. Times Square to serce globalnej komunikacji, miejsce, gdzie miliony ludzi codziennie doświadczają nowych trendów i innowacji. OSHEE Sparkling jest wynikiem naszej nieustającej misji, by inspirować do zdrowego stylu życia, dbać o odpowiednie nawodnienie i dostarczać produkty, które pomagają w osiąganiu codziennych celów. Ponadto sam czas i wybrana lokalizacja nie są przypadkowe. To właśnie w Nowym Jorku trwa US Open, w którym udział bierze nasza ambasadorka Iga Świątek” – mówi Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.

Światowa premiera OSHEE Sparkling na Times Square (youtube.com)

OSHEE Sparkling na Times Square! (youtube.com)

Oprócz reklamy na Times Square marka OSHEE podjęła dodatkowo kilka różnorodnych działań, by jak najlepiej zaprezentować międzynarodowy zasięg nowego produktu. W ramach kampanii zrealizowano oryginalne spoty reklamowe oraz wyjątkową sesję zdjęciową w Japonii, które mają podkreślać zaskakujący i nowoczesny charakter produktu.

Advertisement

OSHEE. Are you ready for bubbles? (youtube.com)

Ulubione smaki zamknięte w puszkach i doładowane gazem

OSHEE Sparkling to nowa, gazowana odsłona popularnych napojów OSHEE Vitamin Water. Linia produktów OSHEE dostępna jest w puszkach o pojemności 500 ml i obejmuje cztery zróżnicowane warianty. Konsumenci mogą wybierać między wersjami z obniżoną zawartością cukru oraz opcjami bez dodatku cukru i słodzików. Wśród dostępnych produktów znajdują się te z witaminami i minerałami oraz magnezem, a to wszystko w ulubionych smakach. Wprowadzając produkty na rynek, OSHEE zachowuje sprawdzoną formułę, dodając efekt świeżości i zaskoczenia dzięki bąbelkom. OSHEE Sparkling to idealny wybór dla tych, którzy pragną połączyć przyjemność picia z troską o zdrowie i nawodnienie. OSHEE rozpoczyna sprzedaż gazowanego napoju w swojej sieci dystrybucji.

Kampania promocyjna OSHEE Sparkling obejmuje szeroką kampanię digital, emisje spotów w kinach, reklamy na nośnikach OOH oraz DOOH. Za wsparcie działań PR odpowiada agencja Garden Of Words, za realizacje kreacji, spotów oraz zdjęć w Japonii odpowiadają: kreacja – agencja Lemon, Dział Marketingu OSHEE, spot – Kuba Wójcik, Mikołaj Piwowarski, zdjęcia: Karol Gustaw Małecki, za powstałe animacje 3D: Jakub Pawłowski oraz Dział Marketingu OSHEE. Wsparcie digitalowe zapewnia agencja MediaHub, a reklamy DOOH Screen Network.

Advertisement

OSHEE jest międzynarodowym i niekwestionowanym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. W portfolio OSHEE znajdują się m.in. napoje izotoniczne, wody witaminowe oraz seria produktów, takich jak batony musli i proteinowe. Produkty OSHEE podbijają świat – marka jest obecna już w 55 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat zajmuje 1 miejsce w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Biznes

Poznaj laureatów w Plebiscycie Złote Kempingi 2024

Published

on

By

Poznaliśmy zwycięzców w pierwszej edycji Plebiscytu Złote Kempingi 2024. Wybrano najlepszych w dziewięciu kategoriach, a łącznie oddano 1700 głosów.

W niektórych kategoriach rywalizacja trwała do ostatniego głosu, dlatego Organizatorzy zdecydowali się przyznać także kilka wyróżnień w poszczególnych kategoriach.

1. MAŁY KEMPING (do 30 miejsc postojowych)
TOP 1 – Kemping „Echo” Mazury
TOP 2 – Żabi Raj
TOP 3 – Camping nad Sarenką
wyróżnienia:
Winnica Sandomierska
Catalpa
Camping Wodnik
Camper Park Stary Folwark
Baza Baranówka Augustówek


2. ŚREDNI KEMPING (31-100 miejsc postojowych)
TOP 1 Camp na Wydmie
TOP 2 Camping Pod Brzozami
TOP 3 Camping Leśny Łeba
wyróżnienia:
Camp Gorący Potok
Camp Fish

Advertisement


3. DUŻY KEMPING
TOP 1 Camping Alexa
TOP 2 Camp Hel
TOP 3 Family Camp Sielpia & Horyzont Camp
wyróżnienia:
Binduga nr 69
Mazury
Leśna Polana


4. NAJLEPSZY KEMPING DLA DZIECI
TOP 1 Camp na Wydmie
TOP 2 Camping pod Brzozami
TOP 3 Familycamp kemping 153 Sielpia
wyróżnienia:
Camping Alexa
Zatoka Bajka


5. NAJLEPSZY KEMPING DLA ZWIERZAKÓW
TOP 1 Camp na Wydmie
TOP 2 Camping pod Brzozami
TOP 3 Camping Alexa
wyróżnienia:
Familycamp kemping 153 Sielpia
Pod Czarnym Bocianem


6. TOPowa lokalizacja
TOP1 Camp na Wydmie
TOP 2 Camping pod Brzozami
TOP 3 Familycamp kemping 153 Sielpia
wyróżnienia:
Camping Alexa
Camp Fish

Advertisement


7. KEMPING FUN
TOP 1 Camp na Wydmie
TOP 2 Camping pod Brzozami
TOP 3 Zatoka Bajka

8. GASTRO KEMPING
TOP 1 Camp na Wydmie
TOP 2 Camping Pod Brzozami
TOP 3 Camping Alexa
wyróżnienia
Molo Osiek Resort
Camping Łoś


9. ŚWIĄTYNIA DUMANIA
TOP 1 Camp na Wydmie
TOP 2 Camping pod Brzozami
TOP 3 Camping Alexa
wyróżnienia:
Familycamp kemping 153 Sielpia
Camp Gorący Potok
Camp Fish

Finał Plebiscytu na targach Caravans Salon Poland w Poznaniu!

Advertisement

Pomysłodawcą plebiscytu jest Bartłomiej Ryś, twórca kanału „NaBiwaku.eu”, jeden z najbardziej doświadczonych i rozpoznawalnych dziennikarzy caravaningowych w Polsce. Postać aktywnie wspierająca rozwój branży i społeczności związanej z tą forma spędzania czasu. Łączy zarówno branżę caravaningową jak i kempingową a niniejszy plebiscyt jest odpowiedzią na brak promocji i reklamy polskich pól kempingowych, których stale w całym kraju przybywa.

Spotkajmy się na targach w Poznaniu!

Caravans Salon to setki kamperów i przyczep oraz dziesiątki innych rozwiązań dla caravaningu i turystyki kempingowej. Powierzchnia wystawiennicza rozciągająca się na 7 pawilonów i ponad  45 000 m2 powierzchni, daje możliwości do zaprezentowania polskiego rynku caravaningowego w pełni. Na imprezie obecni będą wszyscy najważniejsi producenci, dealerzy i firmy związane z branżą caravaningu w naszym kraju. Swoją obecność potwierdziło już ponad 80 firm a kolejne kilkadziesiąt deklaruje swój udział w targach. Edycja 2024 z pewnością dorówna zeszłorocznej imprezie.

Advertisement
Continue Reading

Biznes

Modernizacja peronów na stacjach PKP Białośliwie i Wyrzysk-Osiek

Published

on

By

fot. Krzysztof Dęga

Do końca tego roku planowane jest zakończenie modernizacji peronów na stacjach PKP Białośliwie i Wyrzysk-Osiek. Inwestycja ta, realizowana w formule „projektuj i buduj”, ma kosztować ponad 15 milionów złotych. Remonty mają na celu poprawę komfortu pasażerów oraz dostosowanie infrastruktury do nowoczesnych standardów.

Udogodnienia dla pasażerów

Jednym z najważniejszych aspektów modernizacji jest dostosowanie wysokości peronów, co ma ułatwić wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Nowe perony będą wyposażone w wiaty, ławki, gabloty z rozkładami jazdy oraz nowoczesne oświetlenie. W sąsiedztwie pojawią się także stojaki na rowery, co ułatwi dojazd do stacji osobom korzystającym z jednośladów.

Projekt zakłada również udogodnienia dla osób o ograniczonej mobilności oraz niewidomych i niedowidzących. Z myślą o nich przewidziano ścieżki naprowadzające, które umożliwią bezpieczne poruszanie się po peronach.

Znaczenie inwestycji

Modernizacja peronów na stacjach PKP Białośliwie i Wyrzysk-Osiek ma na celu poprawę komfortu podróży dla pasażerów oraz dostosowanie stacji do wymagań współczesnych podróżnych, w tym osób o specjalnych potrzebach. Inwestycja przyczynia się również do rozwoju infrastruktury kolejowej w regionie, co ma kluczowe znaczenie dla lokalnych społeczności oraz podróżujących koleją.

Advertisement

Continue Reading