Connect with us

Biznes

11. edycja Akademii e-marketingu w Krakowie. Przedsiębiorcy wezmą udział w bezpłatnym szkoleniu

Published

on

Trwa 11. edycja Akademii e-marketingu, która jest cyklem darmowych szkoleń z budowania strategii rozwoju biznesu w internecie. Szkolenia skierowane są do właścicieli małych i średnich firm. Organizowane są w kilku dużych polskich miastach, w tym w Krakowie. Akademia e-marketingu odbędzie się 23 maja 2023 roku w Centrum Konferencyjnym Fabryczna. Uczestnicy w trakcie spotkań z ekspertami będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę np. z zakresu tworzenia strony www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania narzędzi promocyjnych.

Akademia e-marketingu zawsze cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego organizatorzy także w Krakowie spodziewają się dużej frekwencji. Warsztaty poprowadzą doświadczeni doradcy internetowi z firmy WeNet Group.

W poprzednich edycjach Akademii e-marketingu udział wzięło w sumie kilka tysięcy przedsiębiorców. Cieszymy się na kolejne spotkania z właścicielami polskich firm. Chętnie przekażemy im swoją wiedzę oraz pomożemy im zaplanować strategię rozwoju ich biznesu w internecie. Organizowane przez nas szkolenie to nie tylko wspaniała okazja do zdobycia wiedzy, ale też do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji ze specjalistami” – zdradza Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

Advertisement

W Krakowie szkolenie dla przedsiębiorców z sektora MŚP odbędzie się 23 maja 2023 roku w Centrum Konferencyjnym Fabryczna przy ul. Fabrycznej 13. Prelegenci, którzy doskonale znają się na marketingu internetowym, przekażą uczestnikom niezbędną praktyczną wiedzę oraz będą oferować darmowe doradztwo i konsultacje.

Nikt nie powinien mieć już wątpliwości, że dziś każda firma, która chce zdobywać klientów, powinna być obecna w internecie. Ważne jest nie tylko posiadanie firmowej strony www, ale też jej pozycjonowanie, aby mogła być jak najlepiej widoczna w wyszukiwarce. Dobrze zaplanowany e-marketing daje liczne możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż” – mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm. „Aby jednak odnosić jak najlepsze wyniki, potrzebna jest znajomość efektywnych metod promocji w sieci. Naszym celem jest przekazanie nowoczesnej wiedzy z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o sztucznej inteligencji, o której ostatnio dużo się słyszy. Nie ma się czego obawiać, AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje jednak wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu. Dobrze więc takie narzędzia znać” – dodaje Grzegorz Kordas.

W program Akademii e-marketingu wchodzą spotkania ze specjalistami, którzy przekazują swoją wiedzę kompleksowo i w interesujący sposób. Uczestnicy otrzymają poradnik w pigułce na temat tego, jak rozwijać swój biznes w internecie. Poznają kwestie związane z budową firmowej strony www, skuteczne działania SEO oraz narzędzia promocyjne, takie jak np. Google Ads. Dowiedzą się też, jak budować strategię firmy w Social Mediach i jak mierzyć skuteczność prowadzonych działań.

Specjaliści omówią także aktualne kwestie i zmiany w przepisach prawa. Opowiedzą o obowiązującej od niedawna dyrektywie Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców kilka nowych obowiązków. Ich znajomość jest bardzo ważna, gdyż za ich nieprzestrzeganie grożą kary finansowe.

Advertisement

Program szkoleń dostosowaliśmy do potrzeb i oczekiwań MŚP na podstawie naszego doświadczenia z wcześniejszych edycji oraz rozmów z przedsiębiorcami. Warsztaty pomogą przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z podstaw e-marketingu. Jako Partner Premium Google mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą chcemy się podzielić. Uczestnicy Akademii będą mogli też porozmawiać z naszymi specjalistami, którzy odpowiedzą na wszystkie pytania oraz doradzą, jakie konkretne działania warto prowadzić” – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

Wiosenna odsłona Akademii e-marketingu ruszyła w połowie marca i odbyła się już w Gdańsku, Katowicach i Warszawie. W sumie w szkoleniach jak dotąd wzięło udział ponad 700 właścicieli małych i średnich biznesów.

Udział w Akademii jest bezpłatny. Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/.

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group.

Advertisement

Partnerami strategicznymi 11. edycji Akademii e-marketingu są: Klub Integracji Europejskiej, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.

Patroni medialni to: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SląskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu.

O WeNet

WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 19 lokalizacjach.

Advertisement

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Biznes

Santander Bank Polska nagrodzony za najlepszą wielokanałową obsługę klienta

Published

on

By

fot. Santander Bank Polska

Po raz trzeci Santander Bank Polska zdobył tytuł „Złoty Bank” za najlepszą wielokanałową jakość obsługi. Kredyt gotówkowy znalazł się na 2. miejscu, a konto osobiste na 3. w kategoriach produktowych „Złoty Bankier”. Kanały social media banku zajęły 2. miejsce.

To trzecie zwycięstwo Santander Bank Polska w najważniejszej kategorii rankingu „Złoty Bankier 2024”. Badanie przeprowadził Minds & Roses na zlecenie Bankier.pl i Puls Biznesu. Bank co roku od 6 lat zajmuje miejsce na podium rankingu w kategorii głównej tj. wielokanałowa jakość obsługi.

Trzeci >>Złoty Bank<< to dla nas ogromne wyróżnienie. Niezmiennie od 6 lat jesteśmy w gronie liderów rankingu wielokanałowej jakości. To potwierdza, że wysoka jakość wpisała się w DNA banku i stanowi kierunkowskaz do wszystkich działań. Ale wciąż stawiamy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. W tym roku wprowadziliśmy nową strategię >>Pomagamy Osiągać Więcej<<. Jej trzy kluczowe filary to Total Doświadczenie, Total Digitalizacja i Total Odpowiedzialność. Jeszcze mocniej koncentrujemy się na budowaniu najlepszych doświadczeń klientów i pracowników. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru i wzbudzać pozytywne emocje. Nasze ambicje są wysokie, a cele niezmienne – być najlepszą otwartą platformą usług finansowych, która działa odpowiedzialnie, ciesząc się lojalnością i zaufaniem klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczności” – powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.

Advertisement

Kredyt gotówkowy Santander Bank Polska zajął 2. miejsce, a konto Santander 3. miejsce w kategoriach produktowych. Kanały social media banku zajęły 2. miejsce wśród badanych banków.

Metodą mystery client audytorzy oceniają jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu – placówkach, bankowości internetowej i aplikacjach mobilnych, kanałach telefonicznych. Badane jest podejście do klienta, rozpoznawanie potrzeb, prezentacja oferty – wszystko w odniesieniu do nowych i dotychczasowych klientów.

Organizowany przez Bankier.pl i Puls Biznesu ranking „Złoty Bankier”, od wielu lat dostarcza rzetelnej oceny jakości usług klientom banków, stawiając na najlepsze praktyki rynkowe i produkty odpowiadające potrzebom klientów. 

Źródło informacji:  Santander Bank Polska

Advertisement

art. sponsorowany

Continue Reading

Biznes

Właściciele Domu Pogrzebowego Nekrolog z nowymi inwestycjami w infrastrukturę zakładu 

Published

on

By

Państwo Pawłowscy kontynuują ponad 30-letnią tradycję, zapoczątkowaną przez poprzednie pokolenie rodziny, w zakresie prowadzenia pilskiego Domu Pogrzebowego Nekrolog. Nowi właściciele prężnie rozwijają zakład i inwestują w nową infrastrukturę, stając się jednym z najbardziej dynamicznie działających podmiotów na lokalnym rynku.

Działający od 30 lat przy ulicy Żeleńskiego Nekrolog jest jednym z czterech domów pogrzebowych w mieście. Założony został przez Krystynę i Aleksandra Pawłowskich w latach 90., a następnie odziedziczony przez ich syna i synową, którzy kontynuowali tradycję wysokiej etyki obsługi klientów, rozpoczętą przez właścicielkę. Zakład świadczy usługi również w okolicznych miejscowościach.

Nowym właścicielom zależy przede wszystkim na zachowaniu wartości rodzinnej firmy, która cieszy się zaufaniem lokalnego rynku, jednocześnie stale podnosząc jakość usług. Łukasz Pawłowski wprowadził standardy pracy i zarządzania zespołem w zgodzie z dyscypliną, którą zna ze swoich doświadczeń jako strażak w PSP i OSP Piła. Z kolei jego żona Justyna na co dzień wykorzystuje swoją empatię i umiejętności organizacyjne zaczerpnięte z poprzednich doświadczeń w obsłudze klienta. W efekcie, Dom Pogrzebowy Nekrolog cieszy się wysokimi opiniami wśród klientów, co sprawia, że od ponad dwóch lat regularnie jest wybierany jako firma oferująca usługi najwyższej jakości w swojej branży i regionie, zgodnie z niezależnymi rankingami.

Otwartość i chęć ciągłego ulepszania oferty dla swoich klientów sprawia, że Państwo Pawłowscy nie przestają szukać możliwości rozwoju.

Advertisement

– W swojej pracy nieustannie spotykamy się z pogrążonymi w żałobie osobami i wnikliwie obserwujemy ich potrzeby, by ułatwić im ten trudny moment. Już od jakiegoś czasu rozważaliśmy rozbudową zakładu i inwestycję we własną chłodnię oraz nowoczesną salę pogrzebową. Chcemy zapewnić klientom jeszcze pełniejszą opiekę i wsparcie. Aby sprostać ich oczekiwaniom musimy nieustannie dostosowywać się do ich rosnących oczekiwań – ocenia Łukasz Pawłowski z pilskiego Nekrologu.

Rozbudowa zakładu i nowa jakość usług

Na pytanie o wyzwaniach po odziedziczeniu działalności po matce, nowi właściciele odpowiadają: “Firma prosperowała dobrze i cieszyła się zaufaniem klientów, ale wiedzieliśmy, że konieczna jest modernizacja. Chcieliśmy zachować wartości, na bazie których powstała, jednocześnie wnieść świeżość i nowe pomysły. W pierwszej kolejności zajęliśmy się rozbudową zakładu i powiększeniem zespołu pracowników”.

Inicjatywa podniesienia standardu świadczonych usług w Nekrologu rozpoczęła się od strategicznej inwestycji w rozbudowę infrastruktury zakładu. Między innymi utworzone zostały nowe przestrzenie, które usprawniły codzienną pracę personelu. Jednakże kluczowym elementem była budowa pierwszej nowoczesnej chłodni w Pile, dzięki której firma przestała być zależna od wynajmu przestrzeni zlokalizowanych w szpitalu czy na cmentarzu. Wpłynęło to na obniżenie kosztów wewnętrznych firmy, co z kolei przekłada się na możliwość zaoferowania usług w niższej cenie. Ponadto powstała również komfortowa sala pożegnań, która umożliwia rodzinom spokojne pożegnanie się ze zmarłym, a także zachowanie, potrzebnej w tym momencie, prywatności.

Zainwestowano również w modernizację strony internetowej domu pogrzebowego, dzięki czemu została ona dopasowana do europejskich standardów i umocniła pozycję firmy w Internecie. Działanie to pozwoliło również na podkreślenie widoczności Nekrologu w sferze online. Ułatwi to potencjalnym klientom proste i szybkie wyszukanie firmy, która kompleksowo i profesjonalnie wesprze ich w organizacji ceremonii i pochówku w tym wymagającym czasie.

Realizacja tych działań zaowocowała stworzeniem nowoczesnego zakładu, który spełnia najwyższe standardy i oferuje usługi pogrzebowe najwyższej jakości. Dzięki tym wszystkim ulepszeniom, Nekrolog wyróżnia się w polskiej branży funeralnej i zwraca uwagę klientów poszukujących odpowiedzialnego partnera w tych trudnych dla siebie chwilach.

Advertisement

Ponadto, Nekrolog planuje w przyszłości wzbogacić ofertę o usługi koncyliacyjne. Dzięki temu nie tylko podniosą standard świadczonych usług, zapewniając nowoczesność w działaniu, ale także będą w stanie wesprzeć rodziny w rozwiązywaniu konfliktów związanych z podziałem spadku. Realizacja tego celu pozwoli im na jeszcze bardziej efektywne wsparcie osób pogrążonych w żałobie, dla których tego rodzaju spory często nie są priorytetem w tak trudnym okresie po stracie bliskiej osoby.

Więcej informacji na temat Nekrologu można znaleźć na stronie internetowej nekrolog.sereni.pl

art. sponsorowany

Advertisement
Continue Reading

Advertisement
Advertisement