Connect with us

Biznes

Amazon Prime Day po raz pierwszy w Polsce 12 i 13 lipca

Published

on

Amazon

Coroczne światowe wydarzenie, Amazon Prime Day, po raz pierwszy odbędzie się w Polsce i umożliwi klientom Prime dostęp do tysięcy produktów w jeszcze bardziej atrakcyjnych cenach.

Podczas Prime Day będzie można skorzystać z wyjątkowych okazji na zakup produktów najpopularniejszych światowych marek, takich jak Apple, Sony, Bose, Huawei, Philips i Lego, a także z dużych zniżek na tysiące produktów od małych i średnich firm.

Każdy, kto nie jest jeszcze klientem Prime, może wypróbować subskrypcję za darmo i wziąć udział w Prime Day, rozpoczynając 30-dniowy okres próbny. Więcej informacji na stronie Amazon.pl/primeday.

Advertisement

Warszawa, 21 czerwca 2022 r. – Prime Day to wydarzenie zakupowe przeznaczone dla klientów Prime, które zapewnia dostęp do atrakcyjnych okazji na zakup produktów od najlepszych marek. Amazon Prime Day odbędzie się 12 i 13 lipca, dając polskim klientom po raz pierwszy szansę udziału w tym corocznym światowym wydarzeniu na Amazon.pl. Trwający 48 godzin festiwal okazji organizowany jest na całym świecie – w Polsce, Austrii, Australii, Belgii, Brazylii, Kanadzie, Chinach, Francji, Niemczech, Włoszech, Japonii, Luksemburgu, Meksyku, Holandii, Portugalii, Singapurze, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, USA i również po raz pierwszy w Szwecji. Jeszcze tego lata wydarzenia Prime Day zostaną zorganizowane w Indiach, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, a także po raz pierwszy w Egipcie.

Prime wprowadziliśmy do Polski w październiku ubiegłego roku i cieszymy się, że możemy poinformować naszych klientów i lokalnych partnerów handlowych w Polsce o osiągnięciu kolejnego kamienia milowego, czyli organizacji pierwszego w Polsce Prime Day – powiedział Mourad Taoufiki, dyrektor generalny Amazon.pl. To wspaniale, że możemy wspólnie cieszyć się niepowtarzalnymi okazjami, które będą dostępne podczas Prime Day dla klientów Prime – zarówno tymi od najpopularniejszych marek, jak i od małych sprzedawców – pomagając naszym klientom zaoszczędzić przy zakupie potrzebnych produktów i artykułów gospodarstwa domowego”.

Pierwszy Prime Day zorganizowano w 2015 roku w dziewięciu krajach z okazji 20-lecia Amazon. W Polsce Amazon Prime zadebiutował w październiku 2021 roku, zapewniając klientom Prime dostęp do wszystkiego co najlepsze w zakresie zakupów i rozrywki, w tym do szybkiej i darmowej dostawy milionów produktów (do domu, Paczkomatów i punktów odbioru), bez minimalnej kwoty zamówienia, nawet następnego dnia i w weekendy. Prime zapewnia również dostęp do nagradzanych filmów i seriali, w tym produkcji Amazon Originals, darmowych gier i materiałów in-game dzięki Prime Gaming, a także do ekskluzywnych okazji Prime. Każdy może wypróbować Prime za darmo w ramach 30-dniowego okresu próbnego, aktywowanego na stronie Amazon.pl/prime. Po tym okresie Prime będzie dostępny za jedyne 49 zł/rok lub 10,99 zł/miesiąc.

Podczas pierwszego Prime Day klienci w Polsce będą mogli skorzystać z dużych zniżek na najlepsze i niezbędne produkty, w tym nowe gadżety i elektronikę od Apple, Sony, Huawei, Harman, Logitech i Bose, uwielbiane przez dzieci zabawki od Lego i Mattel, niezbędne artykuły do domu i kuchni firm Philips, Bosch, Finish, Electrolux, Tefal i Gerlach, modną odzież i obuwie, między innymi marek Crocs, Ecco i LEVI’s, a także ulubione artykuły kosmetyczne od Nivea, Bambino, Dove i wiele innych. Ponadto, klienci będą mogli wybierać spośród tysięcy okazji od partnerów handlowych Amazon, w tym polskich: Ochnik, Wojas, Zwieger, Eveline Cosmetics, SFD Nutrition, AmeliaHome, DecoKing, Beltimore, Wozinsky, Betlewski, LEKI czy Movino.

Advertisement

Cieszymy się, że możemy udostępnić nasze najlepsze okazje Prime Day jeszcze większej liczbie osób na całym świecie – produkty od małych firm i artykuły gospodarstwa domowego, które nasi klienci uwielbiają i którym ufają – powiedział Jamil Ghani, wiceprezes Amazon Prime. – Jeszcze nigdy kupowanie, oszczędzanie i maksymalne wykorzystywanie korzyści Prime Day nie było dla klientów Prime tak łatwe”.

Program zniżkowy Amazon Super

Dzięki programowi Amazon Super klienci Amazon.pl mogą liczyć na dodatkowe korzyści. Program ułatwia zakupy niezbędnych produktów codziennego użytku, takich jak np. artykuły gospodarstwa domowego, higieny osobistej, produkty dla zwierząt, ale również książki, zabawki czy elektronika w atrakcyjnych cenach. Wszyscy klienci mogą na co dzień wybierać spośród tysięcy produktów i otrzymać 5% zniżki przy wyborze od 5 do 20 produktów z kategorii „Super”, natomiast klienci Prime mogą skorzystać z 10% zniżki przy zakupie od 10 do 20 produktów objętych programem. W trakcie Prime Day klienci Prime mogą skorzystać z aż 15% zniżki na zakupy od 10 do 20 „Super” produktów.

Dostawy podczas Prime Day

Advertisement

Szybką, bezpłatną dostawę zamówień podczas Prime Day umożliwia międzynarodowa sieć dostaw Amazon, której sukces opiera się na innowacyjnej technologii, usługach transportowych, zaangażowanych pracownikach i naszych partnerach. Amazon nieustannie rozwija swoją sieć, wprowadza innowacje i zwiększa jej skalę – od kolei i ciężarówek po samoloty, furgonetki i inne środki transportu. Skupia się na bezpieczeństwie, dobrym samopoczuciu i rozwoju zawodowym pracowników i partnerów zaangażowanych na każdym etapie podróży paczki Amazon. Po najnowsze informacje na temat Prime Day zapraszamy na stronę Amazon.pl/primeday.

Amazon w Polsce

Pomoc Amazon w Ukrainie: link

Amazon działa w Polsce od 2014 roku i stworzył ponad 25 tys. stałych miejsc pracy w dziesięciu nowoczesnych centrach logistyki, a także w biurze Amazon Web Services w Warszawie oraz Centrach Rozwoju Technologii w Gdańsku, Krakowie i Warszawie. Centra Rozwoju Technologii Amazon to pionierskie ośrodki badawczo-rozwojowe, które dostarczają innowacyjnych rozwiązań wykorzystywanych w produktach i usługach Amazon na całym świecie, m.in. technologię, dzięki której Alexa posługuje się mową. Od 2012 roku Amazon zainwestował w Polsce ponad 12 mld zł, między innymi w infrastrukturę realizacji zamówień i jednostki badawcze, a także w wynagrodzenia dla pracowników. Miliardy dolarów przeznaczył również na rozwój infrastruktury i usług technicznych, które pomagają małym i średnim firmom docierać do nowych klientów w kraju i za granicą.

Advertisement

Informacje o Amazon

Amazon wyznaje cztery zasady przewodnie: koncentrację na kliencie, a nie na konkurencji, pasję do innowacyjnych rozwiązań, zaangażowanie na rzecz doskonałości operacyjnej oraz myślenie długofalowe. Amazon dąży do tego, by być najlepszym pracodawcą, najbezpieczniejszym miejscem pracy oraz najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie. Amazon jako pierwszy na świecie wprowadził m.in. następujące produkty i usługi: opinie klientów, zakupy za pomocą jednego kliknięcia, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, program Postaw na Swój Rozwój, tablety Fire, TV Fire, Amazon Echo, Alexa, technologia Just Walk Out, Amazon Studios i Deklarację Klimatyczną (The Climate Pledge). Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź biuro prasowe i naszego bloga Aboutamazon.pl oraz śledź nas na Facebooku, Instagramie, Twitterze @AmazonNewsPL i YouTube.

Advertisement
Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Biznes

Mastercard udostępnia GdzieJakiBiznes.com

Published

on

By

art. sponsorowany

Mastercard udostępnił nowe, oparte na danych narzędzie GdzieJakiBiznes, stworzone z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach – zarówno tych doświadczonych, szukających lokalizacji do ekspansji, jak i takich, którzy chcą znaleźć odpowiednie miejsce na otwarcie swojego pierwszego biznesu.

Liczba małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce stale rośnie. Tylko w 2022 roku w naszym kraju otworzyło się ponad 310 tys. firm, a każdego dnia powstaje około 1000 nowych przedsiębiorstw. Te dane, a także raport PARP [1] pokazują, że Polacy chcą otwierać własną działalność.

Advertisement

GdzieJakiBiznes od Mastercard odpowiada na potrzeby osób, które mają pomysł na biznes, rekomendując potencjalnie najlepsze miejsce do jego prowadzenia. Opierając się na danych, narzędzie oceni lokalizacje, w której planowana działalność ma największe szanse powodzenia.

GdzieJakiBiznes stworzony został w oparciu o zanonimizowane dane o trendach zakupowych od Mastercard oraz dodatkowe informacje dostarczone przez partnerów programu, takie jak zagęszczenie ruchu czy poziom natężenia hałasu w danej lokalizacji. Dostęp do tych danych i analiz zarezerwowany był dotychczas dla dużych firm i korporacji. Teraz, bez dodatkowych opłat, skorzystać z nich mogą wszyscy zainteresowani przedsiębiorcy.

Wybór odpowiedniej lokalizacji lub jej dopasowanie do wybranej branży jest dla wielu biznesów kluczowym czynnikiem sukcesu. Przekazując GdzieJakiBiznes w ręce przyszłych i obecnych przedsiębiorców, chcemy im pomóc w budowaniu ich biznesów od samego początku. To jedyne takie narzędzie w Polsce, wspierające małych i średnich przedsiębiorców, dostępne bezpłatnie. Stworzyliśmy je, by użyć naszych zasobów w jak najlepszy sposób – to przykład odpowiedzialnego wykorzystania analizy danych w służbie społeczeństwu i dla rozwoju przedsiębiorczości” – mówi Marta Życińska, dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe.

Jak działa GdzieJakiBiznes?

Advertisement

GdzieJakiBiznes to proste i przyjazne w obsłudze bezpłatne narzędzie, niewymagające rejestracji ani logowania, dostosowane zarówno do urządzeń mobilnych, jak i stacjonarnych. Prezentuje wyniki zaawansowanej analizy danych z różnych źródeł, wskazując nie tylko potencjał danego biznesu w określonej lokalizacji, ale także charakterystykę otoczenia, w tym dane dotyczące dostępności komunikacji miejskiej, terenów zielonych czy liczby placówek edukacyjnych w okolicy. Orange Polska dostarcza natomiast gotowe statystyki, oparte na zanonimizowanych danych z sieci mobilnej, które są nieocenionym źródłem wiedzy o natężeniu ruchu miejskiego. W jednym miejscu można znaleźć zatem informacje, które mogą pomóc w podjęciu decyzji związanej z prowadzeniem własnej działalności.

Dzięki analizom Mastercard, stanowiącym podstawę narzędzia GdzieJakiBiznes, użytkownik platformy może też uzyskać informacje o biznesach komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie, lepiej prosperują. Przykładem jest piekarnia oraz barber, sklep zoologiczny i drogeria, a także księgarnia i jubiler – działając w sąsiedztwie, oba biznesy mogą liczyć na większą liczbę klientów. Ta wiedza może stanowić kolejną wskazówkę pomocną w wyborze lokalizacji, w której firma będzie miała większe szanse powodzenia.

Wyniki prezentowane są dla 37 największych miast w Polsce. Dzięki współpracy z Grupą Morizon-Gratka, użytkownicy platformy otrzymują także bezpośredni dostęp do aktualnych ofert kupna lub wynajmu lokali usługowych, dopasowanych do ich potrzeb i możliwości budżetowych.

GdzieJakiBiznes wykorzystuje informacje na temat trendów w wydatkach konsumenckich, które są agregowane i anonimizowane zgodnie z zasadami bezpiecznego przetwarzania danych, stosowanymi przez Mastercard.

Advertisement

W kolejnych miesiącach narzędzie GdzieJakiBiznes zostanie udostępnione także w Czechach i na Słowacji.

[1] Rynek pracy, edukacja, kompetencje (listopad 2023) (parp.gov.pl)

Źródło informacji: Mastercard

Advertisement
Continue Reading

Biznes

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Published

on

By

1. Velo Bank

art. sponsorowany

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy noclegów, atrakcji do zwiedzania i nieustannie odświeżamy prognozy pogody. W wirze przygotowań łatwo zapomnieć o biletach na komunikację, sprawdzeniu opłat za autostrady czy wymianie walut. Odpowiedź na te wszystkie majówkowe wyzwania ma VeloBank. W swojej aplikacji mobilnej dostarcza usługi, które wiosenny wypoczynek uczynią bezpiecznym i wygodnym.

Już dawno kalendarz nie był tak łaskawy, jak wokół tegorocznej majówki. Tylko kilka dni urlopu dzieli nas od długiego odpoczynku. Udana podróż to zawsze dużo przygotowań i szereg spraw, o których łatwo zapomnieć. Na szczęście klienci VeloBanku nie muszą się tym martwić. Wszystko czego potrzebują, aby ruszyć w drogę, znajdą w aplikacji mobilnej swojego banku.

Advertisement

Od zawsze pielęgnujemy w DNA naszej marki skupienie na nowoczesności i wygodzie klientów. Nasza aplikacja to idealny towarzysz podróży, wypełniony dodatkami, które sprawią, że nasza podróż będzie wygodniejsza. Mamy w niej funkcjonalności zwiększające bezpieczeństwo i komfort w trakcie zbliżającej się majówki. Są to wygodne płatności, ale też możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej, opłacenia parkingu, autostrady w Polsce i za granicą, a nawet zaopatrzenia się w najpopularniejsze waluty potrzebne do dalszych podróży. Pozostaje tylko trzymać kciuki, by pogoda w pierwszych dniach maja dopisała” – podkreśla Marta Dałkiewicz, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.

Dla wszystkich, którzy wybrali na majówkę bliższe kierunki podróży VeloBank ma w aplikacji funkcjonalność umożliwiającą szybki zakup biletów komunikacji w polskich miastach. Można nabyć je przed zalogowaniem do aplikacji, a ich ceny będą identyczne, jak w biletomacie czy kiosku. Wygodny proces umożliwia kupno nawet po tym, kiedy wsiądziemy do autobusu czy tramwaju. Dla podróżujących samochodem nieocenionym wsparciem będzie możliwość bezgotówkowej płatności za parkingi. Nie trzeba już, będąc w podróży po Polsce, szukać parkometrów i rozmieniać gotówkę. Funkcja start/stop sprawi, że nie będziemy musieli deklarować długości naszego postoju. Kiedy przyjdzie nam przemieszczać się głównymi szlakami komunikacyjnymi, z pomocą przyjdzie system automatycznych płatności za autostrady. Tzw. videotolling, czyli sczytywanie tablic rejestracyjnych przez kamery, umożliwi przejazd przez bramki na płatnych odcinkach dróg, bez konieczności postoju przy kasie.

Aplikacja VeloBanku pomoże nam również za granicą. Każdy, kto korzysta z funkcji płatności za autostrady łatwo może kupić E-Winiety na płatne drogi za granicą. W tym wypadku wizytę na stacji czy w sklepie oraz naklejanie winiety na szybę, dzięki VeloBankowi zamienimy na szybsze i wygodniejsze przejazdy. Oczywiście w każdej chwili E-Winietę można zapisać do formatu PDF i okazać podczas kontroli drogowej. Spokojną majówkę może zapewnić ubezpieczenie Bezpieczna Wyprawa. Dzięki tej funkcji możemy wybrać jeden z wariantów polisy lub samemu określić własny zakres ubezpieczenia turystycznego. Obejmuje ono ryzyka związane z kosztami rezygnacji z podróży oraz ochronę w wypadku zaostrzenia się chorób przewlekłych za granicą. Podróżujący z rodzinami mogą liczyć na dodatkową zniżkę. W każdej chwili możemy również skorzystać z VeloKantoru, który pozwoli wymienić złotówki i płacić jedną z 4 popularnych walut (EUR, USD, GBP, CHF). Dzięki usłudze powiadomień otrzymasz informację, gdy kurs będzie taki, jakiego oczekujesz. Możesz również złożyć zlecenie wymiany walut, by transakcja została zrealizowana automatycznie, gdy kurs zmieni się zgodnie z oczekiwaniami.

Wygodną bankowość mobilną VeloBanku poznasz lepiej na stronie: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/bankowosc-mobilna.html.

Advertisement

Nota prawna: z usług związanych z transportem w aplikacji VeloBank skorzystasz pod warunkiem ich aktywacji oraz zapewnienia środków na rachunku. Usługę biletów i parkingów dostarcza MoBilet, a usługę autostrad i E-Winiet dostarcza Autopay. Lista miast, w których można skorzystać z usługi zakupu biletu i opłaty za parking, lista autostrad oraz dróg z dostępnymi e-winietami do zakupu dostępne na velobank.pl. Zakres ochrony ubezpieczeniowej oraz wysokość składki uzależnione są od wybranego wariantu ubezpieczenia. Przed zakupem ubezpieczenia koniecznie przeczytaj Ogólne Warunki Ubezpieczenia – w dokumencie znajdziesz szczegółowy zakres ochrony, ograniczenia oraz wyłączenia odpowiedzialności. Ubezpieczycielem jest TU Europa S.A. Ofertę kantoru walutowego udostępniamy dla Ciebie, jeśli posiadasz u nas konto osobiste w złotych oraz konto walutowe w walucie, którą chcesz kupić lub sprzedać. W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi – odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdziesz na velobank.pl/slownik.

Continue Reading

Advertisement
Advertisement