Connect with us

Biznes

Od 1 sierpnia nowe zasady rejestrowania pojazdów

Published

on

Dla klientów Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pile wprowadzamy kolejne zmiany, które ułatwią rejestrację samochodu, wymianę dowodu rejestracyjnego lub wyrobienie wtórnika dowodu rejestracyjnego. Od 1 sierpnia będzie można drogą elektroniczną zarezerwować wizytę na wybrany dzień i godzinę.

Rezerwacja będzie prosta. Wystarczy wybrać adres strony internetowej: rejestracja.powiat.pila.pl i zaznaczyć dzień i godzinę wizyty oraz wpisać swoje dane osobowe, które są przetwarzane w bezpieczny sposób. Na podany przez nas adres e-mail otrzymamy natychmiast odpowiedź, wystarczy ją tylko szybko potwierdzić i wizyta zostanie zapisana w systemie, a my umówieni na rejestrację samochodu, bądź na wymianę dowodu rejestracyjnego. Podobnie rezerwacji będzie można dokonać poprzez Poradnik Interesanta, który znajdziemy na stronie: powiat.pila.pl.

– Jednym z naszych priorytetów jest poprawa obsługi mieszkańców w Starostwie. Myślę, że to kolejny przełomowy krok. Najpierw 23 lipca wprowadziliśmy zmiany polegające na otwarciu wszystkich stanowisk dla klientów, teraz ułatwimy im rejestrację pojazdów i wymianę dokumentów. Wystarczy zarezerwować wizytę, co najważniejsze – nie będzie to skomplikowane i każdy zostanie szybko obsłużony – mówi Eligiusz Komarowski, Starosta Pilski.
– Osoby, które zarezerwowały wizytę będą obsługiwane na wydzielonym stanowisku. Ale jeśli stanowisko to będzie wolne, to klienci, którzy nie rezerwowali wizyt będą na nim również obsłużeni. Co ważne, drogą elektroniczną będzie można na ten sam dzień zarezerwować wizyty maksymalnie dla czterech spraw – mówi Beata Kozioł, dyrektor Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pile.

KROK PO KROKU:

Rezerwacji terminu będzie można dokonać od 1 sierpnia 2018 za pośrednictwem strony internetowej rejestracja.powiat.pila.pl lub poprzez Poradnik Interesanta znajdujący się na stronie: powiat.pila.pl
Aby zarezerwować wizytę należy wybrać datę oraz godzinę, podać swoje dane osobowe oraz adres e-mail, konieczne będzie również zaakceptowanie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz regulaminu rezerwacji wizyty. Na wskazany w formularzu adres poczty zostanie wysłana wiadomość z linkiem do potwierdzenia zgłoszenia. W przypadku braku potwierdzenia, rezerwacja wizyty nie zostanie dokonana.

Advertisement

REGULAMIN REZERWACJI WIZYTY
Regulamin rezerwacji wizyty:
– rezerwacja wizyty jest możliwa najwcześniej na najbliższy dzień roboczy, następujący po dniu, w którym dokonywana jest rezerwacja
– elektroniczna rezerwacja wizyty pozwala na umówienie wizyty w Wydziale Komunikacji z maksymalnie 30 dniowym wyprzedzeniem
– brak potwierdzenia wizyty na zaplanowaną godziną powoduje anulowanie rezerwacji
– spóźnienie jest równoznaczne z rezygnacją z wizyty i koniecznością oczekiwania w tradycyjnej kolejce w celu załatwienia sprawy
– rezerwacja jednej wizyty oznacza załatwienie tylko jednej sprawy, tj. chcąc np. zarejestrować dwa pojazdy i wyrobić wtórnik dowodu rejestracyjnego należy dokonać trzech osobnych rezerwacji terminów
– Klient może zarezerwować drogą elektroniczną wizytę dla maksymalnie czterech spraw dziennie
jeśli nie mogą Państwo wybrać daty z kalendarza oznacza to, że na dany dzień nie ma już wolnych miejsc w systemie elektronicznej rezerwacji wizyty
– brak miejsc w systemie elektronicznej rezerwacji wizyty nie wyklucza możliwości załatwienia sprawy w danym dniu w kolejce tradycyjnej.

Continue Reading
Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. Ola

    4 sierpnia, 2018 at 9:09 am

    Znając ludzi porezerwują i nie przyjdą.

Leave a Reply

Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Biznes

Santander Bank Polska nagrodzony za najlepszą wielokanałową obsługę klienta

Published

on

By

fot. Santander Bank Polska

Po raz trzeci Santander Bank Polska zdobył tytuł „Złoty Bank” za najlepszą wielokanałową jakość obsługi. Kredyt gotówkowy znalazł się na 2. miejscu, a konto osobiste na 3. w kategoriach produktowych „Złoty Bankier”. Kanały social media banku zajęły 2. miejsce.

To trzecie zwycięstwo Santander Bank Polska w najważniejszej kategorii rankingu „Złoty Bankier 2024”. Badanie przeprowadził Minds & Roses na zlecenie Bankier.pl i Puls Biznesu. Bank co roku od 6 lat zajmuje miejsce na podium rankingu w kategorii głównej tj. wielokanałowa jakość obsługi.

Trzeci >>Złoty Bank<< to dla nas ogromne wyróżnienie. Niezmiennie od 6 lat jesteśmy w gronie liderów rankingu wielokanałowej jakości. To potwierdza, że wysoka jakość wpisała się w DNA banku i stanowi kierunkowskaz do wszystkich działań. Ale wciąż stawiamy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. W tym roku wprowadziliśmy nową strategię >>Pomagamy Osiągać Więcej<<. Jej trzy kluczowe filary to Total Doświadczenie, Total Digitalizacja i Total Odpowiedzialność. Jeszcze mocniej koncentrujemy się na budowaniu najlepszych doświadczeń klientów i pracowników. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru i wzbudzać pozytywne emocje. Nasze ambicje są wysokie, a cele niezmienne – być najlepszą otwartą platformą usług finansowych, która działa odpowiedzialnie, ciesząc się lojalnością i zaufaniem klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczności” – powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.

Advertisement

Kredyt gotówkowy Santander Bank Polska zajął 2. miejsce, a konto Santander 3. miejsce w kategoriach produktowych. Kanały social media banku zajęły 2. miejsce wśród badanych banków.

Metodą mystery client audytorzy oceniają jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu – placówkach, bankowości internetowej i aplikacjach mobilnych, kanałach telefonicznych. Badane jest podejście do klienta, rozpoznawanie potrzeb, prezentacja oferty – wszystko w odniesieniu do nowych i dotychczasowych klientów.

Organizowany przez Bankier.pl i Puls Biznesu ranking „Złoty Bankier”, od wielu lat dostarcza rzetelnej oceny jakości usług klientom banków, stawiając na najlepsze praktyki rynkowe i produkty odpowiadające potrzebom klientów. 

Źródło informacji:  Santander Bank Polska

Advertisement

art. sponsorowany

Continue Reading

Biznes

Właściciele Domu Pogrzebowego Nekrolog z nowymi inwestycjami w infrastrukturę zakładu 

Published

on

By

Państwo Pawłowscy kontynuują ponad 30-letnią tradycję, zapoczątkowaną przez poprzednie pokolenie rodziny, w zakresie prowadzenia pilskiego Domu Pogrzebowego Nekrolog. Nowi właściciele prężnie rozwijają zakład i inwestują w nową infrastrukturę, stając się jednym z najbardziej dynamicznie działających podmiotów na lokalnym rynku.

Działający od 30 lat przy ulicy Żeleńskiego Nekrolog jest jednym z czterech domów pogrzebowych w mieście. Założony został przez Krystynę i Aleksandra Pawłowskich w latach 90., a następnie odziedziczony przez ich syna i synową, którzy kontynuowali tradycję wysokiej etyki obsługi klientów, rozpoczętą przez właścicielkę. Zakład świadczy usługi również w okolicznych miejscowościach.

Nowym właścicielom zależy przede wszystkim na zachowaniu wartości rodzinnej firmy, która cieszy się zaufaniem lokalnego rynku, jednocześnie stale podnosząc jakość usług. Łukasz Pawłowski wprowadził standardy pracy i zarządzania zespołem w zgodzie z dyscypliną, którą zna ze swoich doświadczeń jako strażak w PSP i OSP Piła. Z kolei jego żona Justyna na co dzień wykorzystuje swoją empatię i umiejętności organizacyjne zaczerpnięte z poprzednich doświadczeń w obsłudze klienta. W efekcie, Dom Pogrzebowy Nekrolog cieszy się wysokimi opiniami wśród klientów, co sprawia, że od ponad dwóch lat regularnie jest wybierany jako firma oferująca usługi najwyższej jakości w swojej branży i regionie, zgodnie z niezależnymi rankingami.

Otwartość i chęć ciągłego ulepszania oferty dla swoich klientów sprawia, że Państwo Pawłowscy nie przestają szukać możliwości rozwoju.

Advertisement

– W swojej pracy nieustannie spotykamy się z pogrążonymi w żałobie osobami i wnikliwie obserwujemy ich potrzeby, by ułatwić im ten trudny moment. Już od jakiegoś czasu rozważaliśmy rozbudową zakładu i inwestycję we własną chłodnię oraz nowoczesną salę pogrzebową. Chcemy zapewnić klientom jeszcze pełniejszą opiekę i wsparcie. Aby sprostać ich oczekiwaniom musimy nieustannie dostosowywać się do ich rosnących oczekiwań – ocenia Łukasz Pawłowski z pilskiego Nekrologu.

Rozbudowa zakładu i nowa jakość usług

Na pytanie o wyzwaniach po odziedziczeniu działalności po matce, nowi właściciele odpowiadają: “Firma prosperowała dobrze i cieszyła się zaufaniem klientów, ale wiedzieliśmy, że konieczna jest modernizacja. Chcieliśmy zachować wartości, na bazie których powstała, jednocześnie wnieść świeżość i nowe pomysły. W pierwszej kolejności zajęliśmy się rozbudową zakładu i powiększeniem zespołu pracowników”.

Inicjatywa podniesienia standardu świadczonych usług w Nekrologu rozpoczęła się od strategicznej inwestycji w rozbudowę infrastruktury zakładu. Między innymi utworzone zostały nowe przestrzenie, które usprawniły codzienną pracę personelu. Jednakże kluczowym elementem była budowa pierwszej nowoczesnej chłodni w Pile, dzięki której firma przestała być zależna od wynajmu przestrzeni zlokalizowanych w szpitalu czy na cmentarzu. Wpłynęło to na obniżenie kosztów wewnętrznych firmy, co z kolei przekłada się na możliwość zaoferowania usług w niższej cenie. Ponadto powstała również komfortowa sala pożegnań, która umożliwia rodzinom spokojne pożegnanie się ze zmarłym, a także zachowanie, potrzebnej w tym momencie, prywatności.

Zainwestowano również w modernizację strony internetowej domu pogrzebowego, dzięki czemu została ona dopasowana do europejskich standardów i umocniła pozycję firmy w Internecie. Działanie to pozwoliło również na podkreślenie widoczności Nekrologu w sferze online. Ułatwi to potencjalnym klientom proste i szybkie wyszukanie firmy, która kompleksowo i profesjonalnie wesprze ich w organizacji ceremonii i pochówku w tym wymagającym czasie.

Realizacja tych działań zaowocowała stworzeniem nowoczesnego zakładu, który spełnia najwyższe standardy i oferuje usługi pogrzebowe najwyższej jakości. Dzięki tym wszystkim ulepszeniom, Nekrolog wyróżnia się w polskiej branży funeralnej i zwraca uwagę klientów poszukujących odpowiedzialnego partnera w tych trudnych dla siebie chwilach.

Advertisement

Ponadto, Nekrolog planuje w przyszłości wzbogacić ofertę o usługi koncyliacyjne. Dzięki temu nie tylko podniosą standard świadczonych usług, zapewniając nowoczesność w działaniu, ale także będą w stanie wesprzeć rodziny w rozwiązywaniu konfliktów związanych z podziałem spadku. Realizacja tego celu pozwoli im na jeszcze bardziej efektywne wsparcie osób pogrążonych w żałobie, dla których tego rodzaju spory często nie są priorytetem w tak trudnym okresie po stracie bliskiej osoby.

Więcej informacji na temat Nekrologu można znaleźć na stronie internetowej nekrolog.sereni.pl

art. sponsorowany

Advertisement
Continue Reading

Advertisement
Advertisement