Connect with us

Biznes

Zwycięzcy dekady e-Commerce Polska awards 2022!

Published

on

Po raz dziesiąty przyznano nagrody w prestiżowym konkursie e-Commerce Polska awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Tegoroczna edycja przejdzie do historii jako rekordowa pod względem liczby zgłoszeń i najbardziej wyrównanej walki o zwycięstwo. Statuetki trafiły do firm i marek wyróżniających się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami e-biznesowymi. Główna nagroda Best In trafiła do Allegro Pay, a Modivo i Przelewy24, otrzymały jubileuszowe wyróżnienia dla Marki Dekady oraz Partnera Dekady. Z uwagi na wyrównaną walkę e-Izba postanowiła przyznać aż 6 wyróżnień. Audytorem konkursu jest kancelaria Porębski i Wspólnicy. Partnerami Głównymi konkursu są: Allegro, Orlen Paczka, Przelewy24 oraz Tpay.

Laureaci zostali ogłoszeni podczas jubileuszowej Gali Dekady, która odbyła się 22 września br. w Sound Garden w Warszawie. Podczas uroczystości spotkali się przedstawiciele największych i najważniejszych podmiotów działających w obszarze e-commerce w Polsce.

Spośród kilkuset zgłoszeń przyznano:

Advertisement
  • nagrody w 23 kategoriach,
  • 6 wyróżnień
  • Best In – nagrodę dla najlepszego z najlepszych.

Niespodzianką dla uczestników było wyróżnienie Marki Dekady oraz Partnera Dekady, czyli firm, które zdobyły największą liczbę statuetek oraz wspierały konkurs w ciągu wszystkich 10 edycji. Na scenę po odbiór nagrody najczęściej wchodzili przedstawiciele MODIVO – było to aż 11 razy! Natomiast Przelewy24 została doceniona za stałe partnerskie wsparcie konkursu, od pierwszej edycji, nieprzerwanie przez 10 lat.

Jubileusz konkursu e-Commerce Polska Awards stał się okazją do podsumowania pracy włożonej w rozwój całej branży e-commerce w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. E-Izba postanowiła przyznać specjalne wyróżnienie dla Championa e-Commerce, czyli osoby, która miała istotny wkład w rozwój szeroko pojętej gospodarki cyfrowej. Pierwszy w historii tytuł Championa e-Commerce trafił do Piotra Kurczewskiego, przedsiębiorcy, twórcy i założyciela Przelewy24.

Tegoroczna edycja konkursu to przede wszystkim święto branży e-commerce, a dokładnie jej rozwoju i pracy jaka została wykonana w ciągu ostatniej dekady. Jubileuszowa gala zgromadziła liderów, którzy przez ostatnie 10 lat wprowadzali nową jakość do e-handlu i cyfryzacji polskiej gospodarki. Jakość tegorocznych zgłoszeń sprawiła, że przyznano aż 91 nominacji, a walka o nagrody była bardzo wyrównana i o zwycięstwie decydowały detale!” – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

Laureaci e-Commerce Polska awards 2022

Kategorie dla podmiotów e-commerce

Advertisement
  • Best on mobile – podmioty średnie i duże: UrbanCity.pl & Media4U
  • Design & Usability – podmioty małe: Sportano.pl & Strix
  • Design & Usability – podmioty średnie i duże: CCC.eu
  • Best e-Commerce Retailer – podmioty średnie i duże: Hebe
  • Best in CSR – podmioty małe: YourKAYA.pl
  • Best in CSR – podmioty średnie i duże: Oponeo.pl
  • Best e-Commerce B2B – podmioty średnie i duże:SIG.pl
  • Best campaign (Pomysł promocyjny roku) – podmioty średnie i duże:Answear.com
  • Best in Omnichannel – podmioty średnie i duże:Empik.com
  • Best in cross-border – podmioty małe: Astrography.com
  • Best in cross-border – podmioty średnie i duże: Modivo
  • Best adaptation to new digital reality B2C – podmioty małe: Jurga
  • Best adaptation to new digital reality B2C – podmioty średnie i duże: mBank
  • Best adaptation to new digital reality B2B – podmioty średnie i duże: TIM.pl & Fisher Polska & Custommerce
  • Best innovator in e-commerce – podmioty średnie i duże: Modivo
  • Best marketplace – podmioty średnie i duże: Allegro.pl

Kategorie dla e-usług

  • Best logistic tool: InPost
  • Best tool for e-commerce: Blik
  • Best cross-border tool/technology/service: Pay
  • Best e-commerce B2B tool/technology/service: ING Lease (Polska)
  • Best automatization tool/technology/product for e-commerce: InPost
  • Best omnichannel tool/technology/service: Future Mind

Kategorie e-finanse

  • Best e-payment solution: Allegro Pay
  • Best buy now pay later solution: Przelewy24
  • Best cross-border e-payment solution: PayU
  • Best e-banking implementation: Santander Bank Polska
  • Best online insurer: PZU S.A.
  • Best In: Allegro Pay

Wyróżnienia:

  • Best adaptation to new digital reality B2C, podmioty małe – Sundose
  • Best in CSR, podmioty małe: PoraNaPola.pl
  • Best in cross-border, podmioty średnie i duże: BOLF/DENLEY
  • Best in cross-border, podmioty średnie i duże: SAVICKI
  • Best campaign – podmioty średnie i duże: TaniaKsiazka.pl
  • Best adaptation to new digital reality B2C – podmioty średnie i duże: Ochnik & Merce.com

Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwała Kancelaria Porębski i Wspólnicy.

Dziękujemy partnerom głównym tegorocznej edycji – Allegro, Orlen Paczka, Przelewy24 oraz Tpay.

Dziękujemy partnerom wspierającym: FullStack Experts oraz SmartEngine.

Pełna lista laureatów znajduje się również pod linkiem: https://ecpawards.pl/laureaci/

Źródło informacji: Izba Gospodarki Elektronicznej

Advertisement

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Biznes

Retro Motor Show 2023 już za 2 tygodnie

Published

on

By

Sezon motoryzacyjnych zlotów i spotkań powoli dobiega końca. Jednak zanim klasyki schowają się w garażach, zjadą do Poznania. Po ubiegłorocznej rekordowej edycji, Retro Motor Show nie zwalnia tempa i zapowiada się jeszcze ciekawiej. Wszystko to już 6-8 października 2023 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Największa taka impreza w Polsce

Patrząc na liczby, to zdecydowanie będzie co oglądać. W skrócie:

  • 4 duże pawilony

  • 31.000m² powierzchni wystawienniczej

  • Niemal 1000 zabytkowych pojazdów

  • Ponad 80 wystawców + wystawcy indywidualni

Obok takich zapowiedzi trudno przejść obojętnie. To brzmi jak największa impreza poświęcona zabytkowej motoryzacji, której po prostu nie można przegapić. A kto wśród wystawców? M.in. Automobilklub Wielkopolski, Bytowski, Automobil Klub Turek, Mustang Klub Polska, Klub Zabytkowych Mercedesów Polska, Muzeum Motoryzacji Wena w Oławie, Porsche Club Poland czy Złombol. Poza tym nie zabraknie firm zajmujących się sprzedażą samochodów, takich jak Giełda Klasyków czy BRP Bracia Goźlińscy. Stawkę uzupełnią specjaliści od renowacji zabytkowych pojazdów.

Advertisement

5 okazji do świętowania

Jak się okazuje, rok 2023 to dla wielu moment ważnych jubileuszy. Swoje 100-lecie obchodzi Automobilklub Wielkopolski, a ich Komisja Pojazdów Zabytkowych kończy okrągłe 50 lat. Z tej okazji zaprezentują wystawę pt. “100 lat pasji i tradycji”. Pokażą m.in. pojazdy (w tym jednoślady), które w 1929 roku brały udział w poznańskiej Powszechnej Wystawie Krajowej. Scenografia nawiąże również do okresu II wojny światowej i roli motoryzacji w tym czasie. Kolejne sceny poświęcą uwagę historii Toru Poznań, a także sukcesom kobiet w sportach motorowych.

Imponującego stażu doczekała też firma Novol, specjalizująca się w produkcji materiałów dla lakiernictwa samochodowego, obchodząca właśnie swoje 45-lecie. Z kolei ich linia Novol for Classic Cars ma już 10 lat. 

W tym roku 10-latkiem stała się też Giełda Klasyków, oferująca najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż. Na Retro Motor Show pojawią się
w pawilonie 3, gdzie zwiedzający będą mogli zapoznać się z kilkudziesięcioma ofertami w różnych przedziałach cenowych.

Advertisement

Nie tylko wystawa, ale i klimat

Retro Motor Show znane jest z niepowtarzalnego klimatu, jaki tam panuje. Bo nie jest to wyłącznie wystawa. To prawdziwe święto pasjonatów motoryzacji. Klimatyczna, swingowa muzyka dobiegać będzie zapewne z wielu zakątków, a tym kulminacyjnym momentem będzie koncert Retro Hobby Band, w sobotę i niedzielę, na scenie w pawilonie 3. Do tego piękne stroje wystawców, ale nie tylko ich. Szafa Retro zadba o to, by każdy zwiedzający miał okazję sprawdzić, jak prezentowałby się
w strojach z minionych epok. Ponadto samemu
można też stać się częścią tego wydarzenia, przebierając się w klimacie dawnych lat i wchodząc dzięki temu na targi z biletem za niższą cenę.

Co? Gdzie? Kiedy?

Termin: 6-8 października 2023

Advertisement

Lokalizacja: Międzynarodowe Targi Poznańskie, ul. Głogowska 10, 60-734 Poznań

Wejście:

  • Wschodnie, ul. Głogowska 10

  • Północne, ul. Bukowska 12

Tegoroczna ekspozycja mieścić się będzie w pawilonie 3, 3A, 4 i 5.

Godziny otwarcia:

Advertisement
  • piątek, 6.10.2023: 11:00-19:00

  • sobota, 7.10.2023: 10:00-18:00

  • niedziela, 8.10.2023: 10:00-17:00

Ceny biletów do 5 października (w dni wydarzenia ceny będą wyższe):

  • Ulgowy: 34 zł

  • Normalny: 40 zł

  • Specjalny (dla osób przebranych: 29 zł

  • Wstęp dla dzieci do 6 roku życia (które nie ukończyły jeszcze 7 lat) bezpłatny.

Więcej informacji: www.retromotorshow.pl

Advertisement
Continue Reading

Biznes

Gospodarstwa domowe w PGE zapłacą około 120 zł mniej za energię elektryczną

Published

on

By

Gospodarstwa domowe, będące klientami PGE, zapłacą o około 120 zł mniej za energię elektryczną w 2023 r. Takie rozwiązanie wprowadza znowelizowane rozporządzenie Ministerstwa Klimatu i Środowiska w sprawie sposobu kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposobu rozliczeń w obrocie energią elektryczną.

Obniżenie rachunku o ok. 120 zł będzie przysługiwało każdemu gospodarstwu domowemu, które spełni jeden z następujących warunków:

  • zmniejszy w okresie co najmniej trzech następujących po sobie miesięcy pomiędzy styczniem 2023 r., a wrześniem 2023 r. zużycie energii elektrycznej o 5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2022 w okresie,
  • sprawdzi i potwierdzi poprawność swoich danych u sprzedawcy energii,
  • wyrazi zgodę na otrzymywanie elektronicznych rachunków,
  • wyrazi zgodę na otrzymywanie elektronicznie od sprzedawcy informacji o produktach i usługach, które oferuje ten sprzedawca,
  • jest prosumentem energii odnawialnej,
  • złożył oświadczenie w ramach rządowej tarczy solidarnościowej (gospodarstwa domowe z Kartą Dużej Rodziny, gospodarstwa domowe z osobą z niepełnosprawnością lub rolnicy).

To kolejna po rządowej tarczy solidarnościowej, która zamraża ceny energii na poziomie z 2022 r., inicjatywa chroniąca odbiorców energii elektrycznej w Polsce.

Dzięki podejmowanym przez polski rząd działaniom energia elektryczna dla klientów indywidualnych jest jedną z najniższych w Europie. Polskie gospodarstwa domowe w większości płacą za energię średnio 110,17 Euro/MWh to preferencyjna stawka za energię zużywaną do limitu 3000 – 4000 kWh (w ramach tarczy solidarnościowej). W Czechach jest o 37 proc. drożej (255 EUR/MWh) w Niemczech o 116 proc. (400 EUR/MWh) a we Włoszech nawet o 165 proc. (491,37 euro/MWh) (dane: Agencja Rynku Energii).

Advertisement

Continue Reading