Connect with us

Biznes

GO Digital, czyli smartwatch biznesu nowoczesnej kobiety

Published

on

art. sponsorowany

Prowadzenie zdrowego stylu życia jest dziś popularniejsze niż kiedykolwiek. Zbilansowana dieta i regularna aktywność fizyczna to oczywiście podstawa, jednak warto mieć na uwadze, że indywidualne potrzeby każdego organizmu znacznie się od siebie różnią. Współczesna technologia pozwala natomiast na ich zrozumienie, a następnie wdrożenie odpowiednich rozwiązań. Smartwatche, aplikacje mobilne oraz wszelkie monitory aktywności umożliwiają lepsze poznanie swojego ciała, dzięki czemu dbanie o zdrowie może zostać w znacznym stopniu zoptymalizowane.

Analogicznie do zdrowia fizycznego – prowadzenie firmy wymaga stałej troski i zaangażowania, co staje się znacznie łatwiejsze po uprzednim zrozumieniu jej potrzeb. Choć nie da się dosłownie założyć smartwatcha na biznes, można zrobić to w inny sposób.

Advertisement

GO Digital

GO Digital to inicjatywa, która ma na celu wspieranie kobiet w prowadzeniu nowoczesnego biznesu. Jest to odpowiedź na wyzwania, jakie czekają na nie w dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie. Wiele kobiet, choć otwartych na nowe technologie, z różnych powodów nie decyduje się na ich wdrożenie. Jednym z nich jest chociażby brak świadomości, które elementy biznesowego organizmu wymagają poprawy.

Pierwszy krok

Wykonanie pierwszego kroku z reguły bywa najtrudniejszym elementem procesu wdrożeniowego. Choć do niedawna wiązało się to również z koniecznością samodzielnego określenia potrzeb swojej firmy, obecnie rozwój i optymalizacja biznesu przy pomocy cyfrowych narzędzi mogą być znacznie prostsze.

Advertisement

Każda przedsiębiorcza Polka może stać się częścią ruchu GO Digital już dziś, zakładając smartwatch dla swojego biznesu poprzez wykonanie bezpłatnego testu. Na podstawie jego wyników otrzyma indywidualny raport, a następnie spersonalizowany plan działań wraz z konkretnymi rekomendacjami oraz wsparciem wdrożeniowym.

Dzięki współpracy Fundacji LBC Business Woman Foundation, Strive Mastercard, PFR oraz partnerów technologicznych rusza unikalny program Go Digital adresowany do przedsiębiorczych Polek. Program ma na celu podniesienie kompetencji cyfrowych przedsiębiorczyń oraz zapewnienie im wiedzy i wsparcia w doborze narzędzi cyfrowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb ich biznesów.

GO Digital Day

Choć test można wykonać w każdej chwili, idealna okazja nadejdzie już 27 czerwca, w Międzynarodowym Dniu Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw. To dzień, w którym odbędzie się wyjątkowe wydarzenie – GO Digital Day. W trakcie jego trwania test wykonają wspólnie przedsiębiorcze kobiety z całej Polski, a jego wyniki zostaną zestawione z globalnymi danymi i trendami. To również możliwość poznania najnowszych rozwiązań i narzędzi dostępnych na rynku, nawiązania kontaktów, a przede wszystkim rozpoczęcia cyfrowej rewolucji biznesu.

Advertisement

Wydarzenie odbędzie się w formule online, a więcej informacji oraz możliwość rejestracji znajdują się na stronie: https://ladybusiness.pl/godigitalday/.

Fundacja LBC od 12 lat wspiera małe i średnie firmy prowadzone przez polskie kobiety, aby były konkurencyjne i miały widoczną markę. Fundacja LBC ułatwia wymianę wiedzy między przedsiębiorcami, tworząc możliwości uczenia się i rozwoju umiejętności kluczowych dla sukcesu w biznesie. Motywuje kobiety do skutecznego komunikowania swoich unikalnych propozycji wartości i wyróżnia się na rynku. Dzięki ponad 280 wydarzeniom biznesowym przeprowadzonym do tej pory, LBC tworzy tętniącą życiem społeczność, w której przedsiębiorcze kobiety mogą uczyć się, jak rozwijać umiejętności i kompetencje biznesowe, dzielić się doświadczeniami oraz tworzyć nowe możliwości i powiązania biznesowe.

Test GO Digital: https://ladybusiness.pl/testgodigital/

Rejestracja na GO Digital Day: https://ladybusiness.pl/godigitalday/

Advertisement

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Biznes

Teren po dawnym Bacutil-u w Osieku nad Notecią z widokiem na przyszłość

Published

on

By

fot. Krzysztof Dęga

Teren po dawnym Bacutil-u w Osieku n. Not. bezczynne lata najprawdopodobniej ma już za sobą.

15 sierpnia br., niszczejący przez dziesiątki lat zakład został kupiony przez HTK KAWIKO z Zabartowa w gm. Więcbork. Dla inwestora teren jest położony w atrakcyjnej lokalizacji przy wyładowni PKP, stwarzając możliwości transportu kolejowego i przeładunku kruszywa drogowego.

Na terenie planowana jest kruszarnia gruzu i kruszyw, mieszalnia kruszyw, a także w dalszej perspektywie ma powstać betoniarnia.

Do konkretnych działań firma planuje przystąpić jeszcze z końcem tego roku.

Advertisement

Firma działa na rynku już od 35 lat w branży drogowej, transportowej i handlu kruszywami. Kilka lat temu, firma wykonywała dla Gminy Wyrzysk dwie inwestycje związane z odwodnieniem dróg, i często też przystępuje do przetargów na budowę dróg gminnych.

 

Advertisement
Continue Reading

Biznes

Rzeczniczka MŚP z pomocą poszkodowanym przedsiębiorcom

Published

on

By

Biuro Rzecznika MŚP/ Agnieszka Majewska

Powódź i gigantyczne straty spowodowane przez klęskę żywiołową przesłaniają teraz wszystkie inne tematy. Pomocą poszkodowanym zajął się nie tylko rząd i organizacje pozarządowe. Z pomocą pośpieszyła także Rzeczniczka Małych i Średnich Przedsiębiorców Agnieszka Majewska. „Na naszej stronie uruchomiliśmy specjalną rubrykę, w której od początku kryzysu na bieżąco informujemy przedsiębiorców, na jakie formy pomocy mogą liczyć” – mówi minister Majewska.

To najpełniejsze kompendium wiedzy potrzebnej poszkodowanym pracodawcom. Można tam znaleźć informacje nie tylko o działaniach rządowych, ale także np. o pomocy ze strony Zakładu Ubezpieczeń Społecznych czy banków.

Aby skorzystać z rozmaitych form odszkodowań, ulg, odroczenia czy umorzenia podatków, przedsiębiorcy potrzebować będą szerokiej pomocy prawnej. Tu również Rzeczniczka MŚP wyszła z inicjatywą. Do współpracy i świadczenia bezpłatnej pomocy prawnej zaangażowała blisko trzydzieści kancelarii adwokackich, radcowskich i podatkowych z województw dotkniętych stanem klęski żywiołowej.

Advertisement

Podobną akcję przeprowadziliśmy w czasach pandemii – zauważa Agnieszka Majewska – Cieszę się, że i tym razem poszkodowani przedsiębiorcy mogą liczyć na odruch solidarności ze strony środowiska prawniczego. Wierzę, że dzięki tej pomocy będzie można uratować setki firm i tysiące miejsc pracy” – dodaje.

Kolejnym działaniem z jej strony jest powołanie specjalnego pełnomocnika do spraw zwalczania skutków powodzi. Decyzja ta to odpowiedź na apel marszałka województwa dolnośląskiego. Rolą pełnomocnika jest reprezentowanie przedsiębiorców poszkodowanych na skutek powodzi, zbieranie informacji o problemach, na jakie napotykają oraz sygnalizowanie potrzeby zmian legislacyjnych wzmacniających skuteczność akcji pomocowej. Funkcję pełnomocnika objął prezes Izby Gospodarczej Europy Środkowej Łukasz Osiński. Będzie on ją pełnił społecznie, koordynując swoje działania z władzami samorządowymi, instytucjami państwowymi i regionalnymi organizacjami pracodawców. Jak wskazuje minister Majewska, „działania pełnomocnika mają za zadanie skoncentrowanie wszelkich sygnałów o potrzebach poszkodowanych przedsiębiorców w jednym miejscu, z którego będą one kierowane do odpowiednich organów, a także monitorowanie realizacji pomocy”.

W dniu 11 października br. Biuro Rzecznika MŚP wraz z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych organizuje szkolenie on-line dla poszkodowanych przedsiębiorców w zakresie wsparcia oferowanego przez obie instytucje. Szczegółowe informacje można odnaleźć na stronie: www.rzecznikmsp.gov.pl.

Źródło informacji: Biuro Rzecznika MŚP

Advertisement

Continue Reading