VIVO! Piła centrum handlowym roku w Polsce

VIVO! Piła otrzymało jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży nieruchomości komercyjnych w Polsce – nagrodę Eurobuild Awards, jako centrum handlowe roku 2018.

Nagroda została przyznana przez najemców, tj. największe krajowe i międzynarodowe marki handlowe, przedstawiciele których na podstawie badania i anonimowych ankiet wybrali najlepsze obiekty handlowe. Statuetkę zwycięzcy odebrała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ, podczas uroczystej Eurobuild Gala Awards, która miała miejsce w dniu wczorajszym.

VIVO! Piła, to pierwsze centrum handlowe IMMOFINANZ otwarte pod marką parasolową VIVO! Aktualnie w portfelu austriackiego inwestora jest już dziesięć tego typu obiektów, w tym w Polsce, Rumunii i Czechach. Pilskie centrum otwarto w październiku 2014 roku. Posiada ono łącznie ponad 24.000 m kw. powierzchni pod wynajem, z bardzo dobrze dopasowaną listą marek odzieżowych, sportowych, usługowych, drogeryjnych czy też popularnym operatorem spożywczym.
W badaniu Eurobuild Awards udział wzięło 27 centrów handlowych z całej Polski. Lista obiektów została stworzona przy udziale największych agencji rynku nieruchomości. Główne kryteria doboru zakładały, że centrum powinno posiadać wysoki poziom najmu, a najemcy muszą wynajmować powierzchnie w nim co najmniej rok. W imieniu Eurobuild badanie wykonała firma Kantar Millward Brown. W anonimowej ankiecie najemcy oceniali różne obszary, w tym m.in. lokalizację, warunki techniczne obiektu, infrastrukturę, wyposażenie, jakość zarządzania, elastyczność w zakresie wprowadzania zmian.

„Jesteśmy zaszczyceni”, skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ podczas odbierania nagrody. „Nie można bowiem czuć się bardziej wyróżnionym niż w przypadku, gdy nagrodę otrzymuje się od naszych najemców, z którymi współtworzymy centrum handlowe VIVO! Piła. Nie spoczywamy jednak na laurach. Ta nagroda jest dla nas jeszcze większą motywacją, by nie tylko utrzymać wysoki poziom kreowania wartości dla naszych najemców i ich klientów w VIVO! Piła, ale także, by pozostałe nasze centra znalazły się na tak wysokiej pozycji w oczach naszych najemców. Dalej mocno pracujemy, by nasi najemcy świetnie czuli się w VIVO! Piła, ale także innych naszych obiektach dobrze, i aby odwiedzały nas jeszcze większe rzesze wiernych klientów”, podsumowała.

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

0

Your Cart