Connect with us

Biznes

Bezpłatne linie autobusowe w Święto Zmarłych

Published

on

W dniu 1 listopada 2018 roku uruchomione zostaną linie specjalne celem umożliwienia przejazdu (dojazd i powrót) pasażerów na Cmentarz Komunalny (do bramy cmentarza od strony ul. Przemysłowej). Przejazd liniami specjalnymi będzie bezpłatny.

Stanowić je będą:

– linia specjalna podstawowa – z Pl. Zwycięstwa (centrum miasta) do Cmentarza Komunalnego w Pile,
linie o najwyższej częstotliwości kursowania dostosowanej do bieżących potrzeb,

– cztery dodatkowe linie specjalne zapewniające bezpośrednie połączenie z Cmentarzem Komunalnym,
z częstotliwością co 30 minut, z następujących osiedli:
– Osiedla Podlasie przez Osiedle Zamość,
– Osiedla Koszyce,
– Osiedla Jadwiżyn,
– Osiedla Górne.

Advertisement

Autobusy linii specjalnych będą kursowały w godz. 8.00 – 18.00.

Przejazd wskazanymi autobusami oznaczonymi jako linia specjalna będzie bezpłatny.

-Zwolnienie z opłat za przejazd liniami specjalnymi ma na celu zmniejszenie dużego natężenia ruchu drogowego, które tego dnia występuje na trasach dojazdowych do cmentarza, poprawi płynność ruchu samochodów i autobusów dojeżdżających do cmentarza oraz przyczyni się m.in. do zmniejszenia emisji spalin w mieście poprzez promowanie transportu miejskiego (autobusy są ekologiczne i bardziej ekonomiczne oraz zapewniają transport znacznie większej liczbie pasażerów niż nawet kilkanaście samochodów osobowych). Rozwiązanie wpłynie również korzystnie na bezpieczeństwo ruchu oraz zapotrzebowanie na miejsca parkingowe w rejonie cmentarza – informuje miejski przewoźnik.

WAŻNE:

Advertisement

W dniu 01.11.2018 r. w autobusach linii regularnych (oznaczonych numerem linii) – rozkład jazdy i taryfa opłat obowiązują jak w święta !

W dniach 30 – 31.10.2018 r. (rozkład jazdy obowiązujący w dni powszednie) oraz 02.11.2018 r. (rozkład jazdy obowiązujący w soboty), w godz. 8.00 – 18.00, linie nr 6, 12 i 16 będą wspomagane przez dodatkowe autobusy linii nr 6 Bis, 12 Bis oraz 16 Bis do przystanków Motylewska/ Wapienna i Przemysłowa/ Cmentarz.

Przejazd autobusami tych linii będzie się odbywał na podstawie biletów jednorazowych lub okresowych :
– w dniach 30 – 31.10.2018 r. (rozkład jazdy obowiązujący w dni powszednie) – obowiązuje taryfa opłat w dni powszednie (bilet jednorazowy 2,70 zł i wszystkie bilety okresowe)
– w dniu 02.11.2018 r. (rozkład jazdy obowiązujący w soboty) – obowiązuje taryfa weekendowa
(bilet jednorazowy 2,30 zł i wszystkie bilety okresowe)
Wszystkie uprawnienia do ulgowych przejazdów na wyżej wymienionych liniach będą honorowane.

Advertisement
Continue Reading
Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. Urbanowicz Ryszard

    24 października, 2018 at 12:03 pm

    Głupie nie przemyślane – większość ludzi jednak chce dojechać do bramy przy ulicy Motylewskiej ta jest pomijana a pasażerów zmusza się do przejścia przez cały cmentarz w wielkim tłoku – ABSURD [rok temu było tak samo autobusy były prawie puste, ja też skorzystałem z komunikacji miejskiej i słyszałem te pogardliwe dyskusje w tym roku nie dam się nabrać i chyba takich będzie wielu ] Przecież można puścić autobusy ruchem okrężnym pod wszystkie bramy – Pilanie byliby zadowoleni zostawili samochody w garażach – ja też . ( Jestem kierowcą autobusu )

Leave a Reply

Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Biznes

Santander Bank Polska nagrodzony za najlepszą wielokanałową obsługę klienta

Published

on

By

fot. Santander Bank Polska

Po raz trzeci Santander Bank Polska zdobył tytuł „Złoty Bank” za najlepszą wielokanałową jakość obsługi. Kredyt gotówkowy znalazł się na 2. miejscu, a konto osobiste na 3. w kategoriach produktowych „Złoty Bankier”. Kanały social media banku zajęły 2. miejsce.

To trzecie zwycięstwo Santander Bank Polska w najważniejszej kategorii rankingu „Złoty Bankier 2024”. Badanie przeprowadził Minds & Roses na zlecenie Bankier.pl i Puls Biznesu. Bank co roku od 6 lat zajmuje miejsce na podium rankingu w kategorii głównej tj. wielokanałowa jakość obsługi.

Trzeci >>Złoty Bank<< to dla nas ogromne wyróżnienie. Niezmiennie od 6 lat jesteśmy w gronie liderów rankingu wielokanałowej jakości. To potwierdza, że wysoka jakość wpisała się w DNA banku i stanowi kierunkowskaz do wszystkich działań. Ale wciąż stawiamy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. W tym roku wprowadziliśmy nową strategię >>Pomagamy Osiągać Więcej<<. Jej trzy kluczowe filary to Total Doświadczenie, Total Digitalizacja i Total Odpowiedzialność. Jeszcze mocniej koncentrujemy się na budowaniu najlepszych doświadczeń klientów i pracowników. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru i wzbudzać pozytywne emocje. Nasze ambicje są wysokie, a cele niezmienne – być najlepszą otwartą platformą usług finansowych, która działa odpowiedzialnie, ciesząc się lojalnością i zaufaniem klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczności” – powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.

Advertisement

Kredyt gotówkowy Santander Bank Polska zajął 2. miejsce, a konto Santander 3. miejsce w kategoriach produktowych. Kanały social media banku zajęły 2. miejsce wśród badanych banków.

Metodą mystery client audytorzy oceniają jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu – placówkach, bankowości internetowej i aplikacjach mobilnych, kanałach telefonicznych. Badane jest podejście do klienta, rozpoznawanie potrzeb, prezentacja oferty – wszystko w odniesieniu do nowych i dotychczasowych klientów.

Organizowany przez Bankier.pl i Puls Biznesu ranking „Złoty Bankier”, od wielu lat dostarcza rzetelnej oceny jakości usług klientom banków, stawiając na najlepsze praktyki rynkowe i produkty odpowiadające potrzebom klientów. 

Źródło informacji:  Santander Bank Polska

Advertisement

art. sponsorowany

Continue Reading

Biznes

Właściciele Domu Pogrzebowego Nekrolog z nowymi inwestycjami w infrastrukturę zakładu 

Published

on

By

Państwo Pawłowscy kontynuują ponad 30-letnią tradycję, zapoczątkowaną przez poprzednie pokolenie rodziny, w zakresie prowadzenia pilskiego Domu Pogrzebowego Nekrolog. Nowi właściciele prężnie rozwijają zakład i inwestują w nową infrastrukturę, stając się jednym z najbardziej dynamicznie działających podmiotów na lokalnym rynku.

Działający od 30 lat przy ulicy Żeleńskiego Nekrolog jest jednym z czterech domów pogrzebowych w mieście. Założony został przez Krystynę i Aleksandra Pawłowskich w latach 90., a następnie odziedziczony przez ich syna i synową, którzy kontynuowali tradycję wysokiej etyki obsługi klientów, rozpoczętą przez właścicielkę. Zakład świadczy usługi również w okolicznych miejscowościach.

Nowym właścicielom zależy przede wszystkim na zachowaniu wartości rodzinnej firmy, która cieszy się zaufaniem lokalnego rynku, jednocześnie stale podnosząc jakość usług. Łukasz Pawłowski wprowadził standardy pracy i zarządzania zespołem w zgodzie z dyscypliną, którą zna ze swoich doświadczeń jako strażak w PSP i OSP Piła. Z kolei jego żona Justyna na co dzień wykorzystuje swoją empatię i umiejętności organizacyjne zaczerpnięte z poprzednich doświadczeń w obsłudze klienta. W efekcie, Dom Pogrzebowy Nekrolog cieszy się wysokimi opiniami wśród klientów, co sprawia, że od ponad dwóch lat regularnie jest wybierany jako firma oferująca usługi najwyższej jakości w swojej branży i regionie, zgodnie z niezależnymi rankingami.

Otwartość i chęć ciągłego ulepszania oferty dla swoich klientów sprawia, że Państwo Pawłowscy nie przestają szukać możliwości rozwoju.

Advertisement

– W swojej pracy nieustannie spotykamy się z pogrążonymi w żałobie osobami i wnikliwie obserwujemy ich potrzeby, by ułatwić im ten trudny moment. Już od jakiegoś czasu rozważaliśmy rozbudową zakładu i inwestycję we własną chłodnię oraz nowoczesną salę pogrzebową. Chcemy zapewnić klientom jeszcze pełniejszą opiekę i wsparcie. Aby sprostać ich oczekiwaniom musimy nieustannie dostosowywać się do ich rosnących oczekiwań – ocenia Łukasz Pawłowski z pilskiego Nekrologu.

Rozbudowa zakładu i nowa jakość usług

Na pytanie o wyzwaniach po odziedziczeniu działalności po matce, nowi właściciele odpowiadają: “Firma prosperowała dobrze i cieszyła się zaufaniem klientów, ale wiedzieliśmy, że konieczna jest modernizacja. Chcieliśmy zachować wartości, na bazie których powstała, jednocześnie wnieść świeżość i nowe pomysły. W pierwszej kolejności zajęliśmy się rozbudową zakładu i powiększeniem zespołu pracowników”.

Inicjatywa podniesienia standardu świadczonych usług w Nekrologu rozpoczęła się od strategicznej inwestycji w rozbudowę infrastruktury zakładu. Między innymi utworzone zostały nowe przestrzenie, które usprawniły codzienną pracę personelu. Jednakże kluczowym elementem była budowa pierwszej nowoczesnej chłodni w Pile, dzięki której firma przestała być zależna od wynajmu przestrzeni zlokalizowanych w szpitalu czy na cmentarzu. Wpłynęło to na obniżenie kosztów wewnętrznych firmy, co z kolei przekłada się na możliwość zaoferowania usług w niższej cenie. Ponadto powstała również komfortowa sala pożegnań, która umożliwia rodzinom spokojne pożegnanie się ze zmarłym, a także zachowanie, potrzebnej w tym momencie, prywatności.

Zainwestowano również w modernizację strony internetowej domu pogrzebowego, dzięki czemu została ona dopasowana do europejskich standardów i umocniła pozycję firmy w Internecie. Działanie to pozwoliło również na podkreślenie widoczności Nekrologu w sferze online. Ułatwi to potencjalnym klientom proste i szybkie wyszukanie firmy, która kompleksowo i profesjonalnie wesprze ich w organizacji ceremonii i pochówku w tym wymagającym czasie.

Realizacja tych działań zaowocowała stworzeniem nowoczesnego zakładu, który spełnia najwyższe standardy i oferuje usługi pogrzebowe najwyższej jakości. Dzięki tym wszystkim ulepszeniom, Nekrolog wyróżnia się w polskiej branży funeralnej i zwraca uwagę klientów poszukujących odpowiedzialnego partnera w tych trudnych dla siebie chwilach.

Advertisement

Ponadto, Nekrolog planuje w przyszłości wzbogacić ofertę o usługi koncyliacyjne. Dzięki temu nie tylko podniosą standard świadczonych usług, zapewniając nowoczesność w działaniu, ale także będą w stanie wesprzeć rodziny w rozwiązywaniu konfliktów związanych z podziałem spadku. Realizacja tego celu pozwoli im na jeszcze bardziej efektywne wsparcie osób pogrążonych w żałobie, dla których tego rodzaju spory często nie są priorytetem w tak trudnym okresie po stracie bliskiej osoby.

Więcej informacji na temat Nekrologu można znaleźć na stronie internetowej nekrolog.sereni.pl

art. sponsorowany

Advertisement
Continue Reading

Advertisement
Advertisement